Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko luottaa mieheen joka jätti entisen naisensa vuokseni?

Vierailija
26.07.2016 |

Muutin uudelle paikkakunnalle ja uusiin työympyröihin ja vanhojen tuttujeni kautta aloin liikkumaan uudessa kaveriporukassa. Heti alusta asti tulin loistavasti toimeen kaveriporukan yhden miehen kanssa, emme tarkoituksella koskaan nähneet mutta kaikissa illanistujaisissa päädyimme aina juttelemaan ja tunsimme selkeää vetoa toisiimme. Tiesin, että hänellä on nainen, mutta kyseessä oli etäsuhde, joten en naista koskaan tavannut... Yksien juhlien jälkeen sitten hairahduimme sänkyyn, ja se oli niin väärin, niiiin väärin, mutta tuntui niin hyvältä samaan aikaan. Emme kuitenkaan puhuneet tämän tapahtuman jälkeen moneen viikkoon, sillä molemmat totesivat sen olleen väärin. Yritimme vältellä toisiamme, mutta sitten törmäsimme taas, ja päädyimme viettämään koko viikonlopun yhdessä.

Tätä toistui muutaman kerran kunnes sanoin miehelle ettei asia voi jatkua näin, tunnen niin vahvasti häntä kohtaan että pian minua sattuu, enkä halua olla toinen nainen. Mies meni vaikeaksi ja sanoi että inhoaa itseään koska olemme päätyneet tähän tilanteeseen. Emme puhuneet noin viikkoon, kunnes mies sitten soitti ja sanoi eronneensa ex-naisestaan.

Nyt olemme viettäneet aikaa yhdessä noin puolen vuoden ajan ja olemme aivan hulluna toisiimme, kaikki tuntuu paremmalta kuin mikään on koskaan tuntunut - rehellisyys, läheisyys, seksi, huumori... Mutta jokin mieleni sopukoissa silti hiertää: voinko luottaa mieheen joka petti? Tekeekö hän näin vielä minulle? Tunteiden ja miehen käytöksen perusteella sitä on vaikea uskoa, mutta onko kerran pettäjä aina pettäjä vai voiko vain olla niin että rakastuimme, vaikka toki teimme väärin? Mies on 33 ja minä 28v, jos sillä on väliä, miehen edellinen suhde oli käsittääkseni ollut melko lyhyt ja nainen asui eri kaupungissa...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pettänyt ja jättänyt edellisen mieheni nykyisen mieheni takia.

25 vuotta on nyt tätä suhdetta kestänyt enkä ole pettänyt tai jättänyt...

Vierailija
22/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin miehen 12v seurustelun jälkeen nykyisen mieheni takia, jonka kanssa olen ollut 19v enkä kertaakaan pettänyt. Joten voit!

Mammalukutaito vauhdissa. Aloitusviestissä selkeästi tulee ilmi, että suhde alkoi pettämisestä, ei jättämisestä.

Ja missä sanoin, etten pettänyt? Petin eksääni useasti, muidenkin kun nykyiseni kanssa.

Nyt ei ole ollut tarvetta, kun on rakkautta.

Hihih, kapsahti omille nilkoille toi mammalukutaito...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suhde nykyiseen kun olin naimisissa. Eronnut olisin muutenkin, mutta lopulta eropäätöstä nopeutti toki se, että rakastuin toiseen.

Me ollaan nykyisen miehen kanssa puhuttu paljon suhteen alkuajoista. Luottamuksesta. Syistä, jotka pettämisen aiheutti. Ollaan sinut asian kanssa ja tiedostetaan, että se tilanne ei voi meidän kohdalla realisoitua. Ei tule enää tilannetta, jossa olen halunnut oman rikkonaisen lapsuuteni takia perustaa nopeasti perhettä ok miehen kanssa, johon en ole rakastunut (ikinä), ja jonka kanssa en sovi yhteen. Ei tule enää tilannetta, että yritän ja yritän ja yritän ja tajuan, että millään yrittämisellä en saa liittoa yksin toimimaan.

Nykyisessä suhteessa olen siksi, kun tutustuin upeaan mieheen, ystävystyin, rakastuin. Siksi, että seksi on uskomatonta. Yhteenkuuluvuus aivan älyttömän vahvaa. Tällaista en todellakaan ollut kokenut entisessä suhteessa, joka alkoi teininä, joka oli molemmille eka. Johon vain jämähdettiin. Ja jota yritin vuosia hoitaa ja parantaa. Mutta miten hoitaa, kun ikinä ei mitään kasvanut välillemme... muuta kuin tottumus. Tiedän, että olisi pitänyt erota ennen kuin hyppää toiseen sänkyyn. Mutta kun. Pelko, häpeä?

Summa summarum. En ajatellut elämäni rakkautta pettää.

Vierailija
24/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen kukaan muukaan voi täysin luottaa että pettääkö ja/tai jättääkö toinen. Sen kanssa on vain elettävä että niin voi käydä.

Vierailija
25/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Koska

- mies on muuttunut ja on nykyään luotettava

- mies ehti niiden parin seksikerran ja tapaamisen yhteydessä tutustumaan sinuun yksilönä ja totesi sen faktan, että olet aivan erityinen ja poikkeuksellinen persoona ja hänen elämänsä nainen.

...kunnes tulee ryppy rakkauteen, selkäranka ei riitä asioiden selvittämiseen ap:n kanssa tai viitseliäisyys ei riitä suhteen hoitamiseen alkuhuuman jälkeen (vaihe, jossa ap ja kumppaninsa tällä hetkellä ovat), ja kas kummaa kun joku suhteen ulkopuolinen daami alkaa sittenkin vaikuttaa vielä erityisemmältä ja siltä ainoalta oikealta elämän naiselta. Hänen kanssaan kun on niin kivaa ja viehättävää ja jännittävää, mies ja hän vastaan muu maailma.

Itse en ole suostunut ihastuneenakaan lähtemään pettäjän kelkkaan, ja myöhemmin kiittelin itseäni vuolaasti että itsekuri riitti siihen!

Vierailija
26/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä ole ymmärtänyt naisia tai miehiä, jotka lähtevät pettäjän matkaan. Hänhän on jo sulle todistanut, että kykenee pettämään. Outoa olisi ajatella, että "eihän hän minulle niin tekisi, vaikka tekikin exälleen".

Eli jos ja kun hän löytää taas jostain vähän paremman naisen tai miehen, niin voi olla, että saat itse nenillesi. Ja silloin se on ihan oma syy- mitäs lähdit leikkiin mukaan.

ihme uhriutuvaa ruikutusta vaan täällä! Mulle kelpais kuuma mies joka tekee mut onnelliseksi! En tajua teitä, en sitten tipan tippaa!

Pettäjä tekee sinut onnelliseksi? En tajua, en sitten tipan tippaa!

Vierailija
27/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hänen moraalinsa yhtäkkiä enää muuttuisi? Varsinkin, jos on luonteeltaan vaihtelunhaluinen, eihän hän samaa koko loppuikäänsä varmaan katso. Ehkä vain panee selän takana tai sitten vaihtaa.

28/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde kunnossa ja naisen on alettava keksiä ongelmia. Mitäs sen miehen olisi pitänyt tehdä? Olla eroamatta naisesta? Miehen toiminta kertoo vain että halusi parempaa elämää, sopivamman kumppanin ja oli valmis tekemään itse ratkaisuja sen eteen että saa onnellisen elämän. Nyt sinä olet siinä kuviossa mukana, nauti ja ole onnellinen! Omistushalulla, epäilyllä ja mustasukkaisuudella ainakin tuhoaa hyvän suhteen. Mikset vaan nauti?

Mustavalkoista tai ei, niin pettäminen ei ole koskaan ratkaisu. Vanhasta suhteesta lähteminen oli ehdottomasti oikein, mutta miehellä olisi pitänyt olla tarpeeksi selkärankaa tehdä tämä ennen kuin hyppäsi sänkyyn toisen kanssa. Yhden kerran voi vielä yrittää selittää alkoholilla, vahingolla, hairahduksella, houkutuksella... mutta useampi kerta on jo ollut tietoinen valinta.

.

Voi olla että mies pettää ja jättää sitten kun heillä on kolme lasta ja asuntolaina, mutta niin voi tehdä mies ilman aiempia hairahduksiakin. Joten turha maalailla piruja seinille, kaikkea sitä elämä vastaan tuo ja siitä vain selvitään :)

Vierailija
29/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi luottamaan suhteeseen tuollaisen alun jälkeen. Aikuinen ihminen pystyy hillitsemään halunsa aina halutessaan.

Minun tapauksessa kävi niin, että olin fuck buddy-tyyppisessä suhteessa toisen miehen kanssa kun tapasin nykyisen kumppanini. Tiesin sillä hetkellä, että haluan ruveta seurustelemaan hänen kanssaan, joten pyysin mieheltäni, että odottaisi sen aikaa, kun katkaisen suhteeni edellisen miehen kanssa. Minulla meni lähes kuukausi saada kiinni tämä mies (hänellä oli kiireinen väikkärinsä kanssa) ja nukuimme kiltisti yhdessä sen aikaa kun minulle oli periaatteellisesti tärkeää saada ihmissuhdetilanteeni nollattua kasvokkain ennen eteenpäin siirtymistä :D Nyt olemme yhdessä neljättä vuotta (molemmat 25v.) ja hyvin onnellisia :)

Vierailija
30/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Itse tein sen virheen. Mies oli muka muuttunut ja niin rakastunut minuun, petti silti. Nyt ollaan erottu, minun aloitteestani. Miehellä on jo uusi nainen.

Vierailija
31/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin pettämään naimisissa olevan pienen lapsen isän kanssa. Tämä alkoi viime vuonna. Vietetään todella paljon aikaa yhdessä ja matkustellaan ja asutaankin miehen kämpässä. Mietin vaan milloin mies hakee avioeroa. Lasta ei tapaa enää oikeastaan ollenkaan niin kai minulla on toivoa? Halusi erota koska lapsi kitisi liikaa.

Vierailija
32/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli naimisissa vai seurustelusuhteessa?

Avioliitto on mulle "pyhä" ja pettäminen siinä todella väärin.

Sen sijaan seurustelusuhteissa on normaalia niiden päättyminen. Ihmiset vielä hakevat ja tunnustelevat sopivaa kumppania ja jos suhde ei toimi, on vain järkevää päättää se.

Likaista touhusta tekee se, jos pettää selän takana ja harrastaa samaan aikaan seksiä sen hetkisen seurustelukumppanin kanssa ja antaa ymmärtää, että kaikki on hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi