Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko luottaa mieheen joka jätti entisen naisensa vuokseni?

Vierailija
26.07.2016 |

Muutin uudelle paikkakunnalle ja uusiin työympyröihin ja vanhojen tuttujeni kautta aloin liikkumaan uudessa kaveriporukassa. Heti alusta asti tulin loistavasti toimeen kaveriporukan yhden miehen kanssa, emme tarkoituksella koskaan nähneet mutta kaikissa illanistujaisissa päädyimme aina juttelemaan ja tunsimme selkeää vetoa toisiimme. Tiesin, että hänellä on nainen, mutta kyseessä oli etäsuhde, joten en naista koskaan tavannut... Yksien juhlien jälkeen sitten hairahduimme sänkyyn, ja se oli niin väärin, niiiin väärin, mutta tuntui niin hyvältä samaan aikaan. Emme kuitenkaan puhuneet tämän tapahtuman jälkeen moneen viikkoon, sillä molemmat totesivat sen olleen väärin. Yritimme vältellä toisiamme, mutta sitten törmäsimme taas, ja päädyimme viettämään koko viikonlopun yhdessä.

Tätä toistui muutaman kerran kunnes sanoin miehelle ettei asia voi jatkua näin, tunnen niin vahvasti häntä kohtaan että pian minua sattuu, enkä halua olla toinen nainen. Mies meni vaikeaksi ja sanoi että inhoaa itseään koska olemme päätyneet tähän tilanteeseen. Emme puhuneet noin viikkoon, kunnes mies sitten soitti ja sanoi eronneensa ex-naisestaan.

Nyt olemme viettäneet aikaa yhdessä noin puolen vuoden ajan ja olemme aivan hulluna toisiimme, kaikki tuntuu paremmalta kuin mikään on koskaan tuntunut - rehellisyys, läheisyys, seksi, huumori... Mutta jokin mieleni sopukoissa silti hiertää: voinko luottaa mieheen joka petti? Tekeekö hän näin vielä minulle? Tunteiden ja miehen käytöksen perusteella sitä on vaikea uskoa, mutta onko kerran pettäjä aina pettäjä vai voiko vain olla niin että rakastuimme, vaikka toki teimme väärin? Mies on 33 ja minä 28v, jos sillä on väliä, miehen edellinen suhde oli käsittääkseni ollut melko lyhyt ja nainen asui eri kaupungissa...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Once a cheater always a cheater!

Vierailija
2/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään voi. Pettäjätät pettävät. Mies sinua, sinä itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen tehnyt noin. toista ei voi omistaa. vaikkei olisi jättänyt naistaan toisen takia, niin saattaisi käydä joskus toiste. ei kannata pilata hyvää suhdetta turhalla omistushalulla ja mustasukkaisuudella.

Vierailija
4/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Koska

- mies on muuttunut ja on nykyään luotettava

- mies ehti niiden parin seksikerran ja tapaamisen yhteydessä tutustumaan sinuun yksilönä ja totesi sen faktan, että olet aivan erityinen ja poikkeuksellinen persoona ja hänen elämänsä nainen.

Vierailija
5/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se , että ajattelet noin kertoo jo kaiken. Eli et voi. Epäilyksen siemen on aina olemassa. Ja entä jos mies taas jossain kissanristiäisissä kohtaa jonkun ....

Vierailija
6/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi.

Hän jätti edellisen seurustelukumppaninsa sinun vuoksesi, joten hän hylkää sinut viimeistään siinä vaiheessa, jos/kun odotat vauvaa tai olet saanut vauvan eikä seksi kiinnosta.

Onnittelen.

Vierailija
7/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Kerran jättäjä aina jättäjä

Vierailija
8/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde kunnossa ja naisen on alettava keksiä ongelmia. Mitäs sen miehen olisi pitänyt tehdä? Olla eroamatta naisesta? Miehen toiminta kertoo vain että halusi parempaa elämää, sopivamman kumppanin ja oli valmis tekemään itse ratkaisuja sen eteen että saa onnellisen elämän. Nyt sinä olet siinä kuviossa mukana, nauti ja ole onnellinen! Omistushalulla, epäilyllä ja mustasukkaisuudella ainakin tuhoaa hyvän suhteen. Mikset vaan nauti?

Vierailija
9/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä ole ymmärtänyt naisia tai miehiä, jotka lähtevät pettäjän matkaan. Hänhän on jo sulle todistanut, että kykenee pettämään. Outoa olisi ajatella, että "eihän hän minulle niin tekisi, vaikka tekikin exälleen".

Eli jos ja kun hän löytää taas jostain vähän paremman naisen tai miehen, niin voi olla, että saat itse nenillesi. Ja silloin se on ihan oma syy- mitäs lähdit leikkiin mukaan.

Vierailija
10/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nauti suhteesta niin kauan kuin sitä kestää.

Luultavasti tuo on kuitenkin miehen toimintatapa toistuvasti, kun suhde ei toimi. Eli kun ensihuumanne loppuu ja arki astuu tilalle, tämä mies ei ole se, joka ottaa hankalat asiat yhdessä vastaan kumppanin kanssa, koska on sitoutunut. Tämä mies ei ole se, joka kykenisi ajattelemaan eroakin huonoa suhdetta parempana vaihtoehtona, ellei ole uutta naista kierroksessa. Tämä mies on niitä jotka "ei voi tunteilleen mitään" nyt eikä tulevaisuudessakaan.

Vierailija
11/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ymmärrän, että miehen luonteenlaatu on tietynlainen, eikä kukaan voi minulle luvata mitään. Kuka tahansa voi satuttaa. Mutta mietin vain, pettävätkö kaikki pettäjät aina uudelleen? Kukaan yhteisistä kavereistamme joille olen avautunut ei olisi häntä pettäjäksi uskonut, ja ovat tunteneet hänet vuosia...

Enkä todellakaan pyri häntä omistamaan. Olemme avoimesti puhuneet odotuksistamme suhteessa.

Ap

Vierailija
12/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tää provotehtailija taas. Kirjoitustyyli. Liian dramaattista.

Vierailija
13/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin nykyisen mieheni ollessani vielä exäni kanssa. Me emme tosin harrastaneet seksiä kun olin vielä eksäni kanssa yhdessä, mutta erosin eksästäni nykyiseni vuoksi. Nyt 12v yhdessä. Asiat eivät ole mustavalkoisia!

Vierailija
14/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luotin mieheen joka oli pettänyt exäänsä mutta ei minun kanssani. No, niinhän siinä kävi että vaihtoi minut lennosta uuteen, pettämisestä en tosin tiedä mutta ei siinä kyllä varikkokäyntiä ollut välissä. Enää en pettäjiin luota.

Vierailija
15/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin miehen 12v seurustelun jälkeen nykyisen mieheni takia, jonka kanssa olen ollut 19v enkä kertaakaan pettänyt. Joten voit!

Vierailija
16/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kattonu liikaa Sinkkuelämää

Vierailija
17/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä ole ymmärtänyt naisia tai miehiä, jotka lähtevät pettäjän matkaan. Hänhän on jo sulle todistanut, että kykenee pettämään. Outoa olisi ajatella, että "eihän hän minulle niin tekisi, vaikka tekikin exälleen".

Eli jos ja kun hän löytää taas jostain vähän paremman naisen tai miehen, niin voi olla, että saat itse nenillesi. Ja silloin se on ihan oma syy- mitäs lähdit leikkiin mukaan.

ihme uhriutuvaa ruikutusta vaan täällä! Mulle kelpais kuuma mies joka tekee mut onnelliseksi! En tajua teitä, en sitten tipan tippaa!

Vierailija
18/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jätin mieheni, kenen kanssa oli yhteinen rivarinpätkä ja häät tulossa, nykyiseni takia. Ei kyllä pantu, mutta lähellä oli mielessäni olin tehnyt sen jo tuhat kertaa. Nyt ollaan onnellisia yhdessä ja suunnitellaan tulevaisuutta enkä kadu päivääkään :) yhteistä eloa kyllä vasta 2 vuotta, mutta entisessä elämässäni olisin ollut onneton ja surkea. Kannattaa tarttua onneen ja vaalia sitä, ja olla kiitollinen kun tilaisuus osuus kohdalle! Niin miehesi teki :)

Vierailija
19/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin miehen 12v seurustelun jälkeen nykyisen mieheni takia, jonka kanssa olen ollut 19v enkä kertaakaan pettänyt. Joten voit!

Mammalukutaito vauhdissa. Aloitusviestissä selkeästi tulee ilmi, että suhde alkoi pettämisestä, ei jättämisestä.

Vierailija
20/32 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammalukutaito vauhdissa. Aloitusviestissä selkeästi tulee ilmi, että suhde alkoi pettämisestä, ei jättämisestä.

Ja missä sanoin, etten pettänyt? Petin eksääni useasti, muidenkin kun nykyiseni kanssa.

Nyt ei ole ollut tarvetta, kun on rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi