Onko tämä narsistimiesten sairas tapa?
Eli kun kaikki ei menekkään niin kuin narsisti haluaa, niin hän alkaa sanomaan, että "Heitä vaan pihalle, on mulla naisia joiden luokse mennä". Eli hän ei ikinä jää "häviölle".
Kommentit (13)
Ei, kyllä narsistinaisetkin tuota tekevät. Vaihtavat vain sukupuolen.
Mikä tuossa on narsismia?
Aika kevyesti heittelette narsismista.
Kevyttä? Parisuhteessa sanoa, että on naisia joiden luokse mennä, jos heität ulos. Eli en jää itkemään perään.
Eikö ole juuri henkistä väkivaltaa.
Eli ap uhkailee jättämisellä ja mies sanoo, että siitä vaan. Kumpi se narsisti nyt oli?
Tässä linkki narsistin olemuksesta:
http://www.healingeagle.net/Fin/Quotes/NarcisChar.htm
Käytös voi olla narsistista joissakin tilanteissa, mutta ei se vielä narsistia tee.
Ups, ei toiminut kokeillaan uudestaan:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/04/23/elatko-narsistin-otteessa
Mun mies tekee tota! Paitsi että se menee näin: "täältä saa aina lähtee, kyllä mä tänne uuden saan."
Ja yleensä sanoo, että voisi saada kenet tahansa. Mikä on surullista kyllä aika totta, koska hän on niin komea ja hyväkroppainen et naiset pyörii aina ympärillä, varsinkin baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Eli ap uhkailee jättämisellä ja mies sanoo, että siitä vaan. Kumpi se narsisti nyt oli?
Ei, vaan mies sanoo jo etukäteen nämä sanat. En ole ikinä uhannut jättää. Hän on sanonut näitä, jätä vaan, on mulla naisia, juttuja kynmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan mies sanoo jo etukäteen nämä sanat. En ole ikinä uhannut jättää. Hän on sanonut näitä, jätä vaan, on mulla naisia, juttuja kynmeniä kertoja.
Eli jo ennen kuin asiat ei menekään niin kuin haluaa, niin sanoo nämä sanat? Tässä on varmaan jonkin jännä logiikka taustalla taas.
On narsistipiirteistä ainakin, ellei narsistista. Olennaista nimenomaan tuo, että jää (tai ainakin yrittää) aina emotionaalisesti niskan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tekee tota! Paitsi että se menee näin: "täältä saa aina lähtee, kyllä mä tänne uuden saan."
Ja yleensä sanoo, että voisi saada kenet tahansa. Mikä on surullista kyllä aika totta, koska hän on niin komea ja hyväkroppainen et naiset pyörii aina ympärillä, varsinkin baarissa.
Eihän siinä nyt ole mitään surullista että miehellä on vaihtoehtoja. Se on toki väärin, jos mies uhkailee erolla jostain pikkujutuista.
Tuokin, riippuu toki narsistista mitä "asetta" käyttää, mutta tärkeintä tosiaan on, että säilyttää omissa silmissään kasvonsa ja ns voittaa.
Turhimmista turhinta.