Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammattilaisen tekemä muuttosiivous

Vierailija
26.07.2016 |

Toinen muutto tulossa nyt puolen vuoden sisällä ja yritän keksiä siihen helpottavia tekijöitä. Onko kukaan käyttänyt siivousfirmaa vanhan asunnon siivoamiseen, mitä sellainen kustantaa ja mistä löytää luotettavan? Mä oon just eronnut pienten lasten yh ja ihan tööt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis löysi uuden tyttöystävän ja jätti mut hoitamaan koko paskan. Purin ja siivosin yhteisen kotimme ja muutin omat ja lasten tavrat väliaikaisasuntoon. Nyt ollaan pääsemässä kohta uuteen omaan, mutta en meinaa jaksaa.

Vierailija
2/9 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa siivousfirmoista täysin paskoja. tietty jos tarkoitus siivota vanha kämppä sellaseen ok eli noin 7 kuntoon, varmaan onnistuu. itse muutin aikoinaan ulkomailta takas suomeen ja ostin tehosiivouksen, maksoi muistaakseni 270 euroa, kyseessä oli 60 neliöö kaksio, sen "tehosiivouksen" jälkeen siivottiin kaverin kanssa muistaakseni 6 tuntia täyttä päätä sitä kämppää lisää. arvaa vituttiko. riippuu tietty mikä sun standardi on. eli kannattaa tosiaan saada suosituksen joltain tutulta. firman koolla ei näytä olevan väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, täytyy yrittää löytää joku suositeltu paikka. Mun standardi olis se, että saan tästä kämpästä vuokratakuun ulos, eli muuton jälkeen joku tulis siivoamaan. Tulevan asunnon siivoan itse.

Vierailija
4/9 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea suositella, jos et kerro asuinseutua.

Vierailija
5/9 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia tilanteeseesi. Onpa kurjaa, jos ei edes auttanut noissa käytännön asioissa, vaikka päättikin lähteä. Saahan niin tehdä, lähteä, koska ketään ei voi pakottaa jäämäänkään, mutta että jättää tuolla tavalla aivan pulaan... on ihmisiä kyllä moneen junaan.

Vierailija
6/9 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tarjouksia eri paikoista. Pyydä samalla, että laittavat erittelyn mitä heillä muuttosiivoukseen kuuluu. Ystäväni/ vuokranantajansa oli ihan tyytyväinen. Joku venäläisen naisen firma Helsingissä.

Muuttosiivous on eri asia kuin suurvsiivous. Jos teillä on talon puolesta lista mitä muuttosiivouksessa pitää hoita (meillä on) niin laita se tarjouspyyntöjen mukaan.

Jos ostat muuttosiivouksen ja se ei kelpaa vuokranantajalle, on siivousfirmalla velvollisuus korjata puutteet.

Vierailija
7/9 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hinta oli n.250€. Se tehtiin tyhjään asuntoon ja he sanoivat, että vievät romutavarat pois. Eli roskiin menevät ehjät tavarat. Siivous on kalliimpi, jos firma ei voi ehdotella päiviä tai se pitää tehdä kuun viimeinen päivä muuton seassa.

t.6

Vierailija
8/9 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja tosiaan pääkaupunkiseudulla ollaan. Unihtui tuo asuinalue. 250€ voisin kyllä maksaa helpotuksesta.

Vierailija
9/9 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin löytää hyvää siivousfirmaa.

Meille on tehty muuttosiivous sekä myymäämme asuntoon ja siihen mihin muutimme. Ensimmäisestä en osaa sanoa, koska en siivouksen jälkeen asuntoon enää mennyt mutta se mihin muutimme oli tosi huonosti siivottu. Siivosin itse sen jälkeen. 

Yritä saada pari kaveria avuksesi, tunnissa tai parissa saatte tyhjän asunnon muuttosiistiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä