Onko teillä muilla mennyt kesälomat putkeen. Täälä ei :(
Odotamani viikonloppureissu meni täysin pieleen. Siis miesystän kanssa olin kovasti odottamallani reissulla. Ajattelin, että toisi piristystä, ja kun miestä ei saa ikinä lähtemään yhtään minnekkään. Tuli sitten vähä drinksuteltua ja mies alkoi haukkua mua. Siis mies oli ihan humalassa. Nyt ei ole sit nähty 2 viikkoon, ja tuntuu että homma loppui tähän :( Ei olisi pitänyt mennä minekkään ;(
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Leijona kirjoitti:
Hyvin on mennyt. 3 pv jäin ja kerkesi nää helteetkin tulla. Hyvin oon pystynyt vahtiin ukon liikkeet ja ei oo päässy minkään illanviettoon. Suhde kukoistaa ja itellä oli yhet polttaritkin. Ties vaikka pääsisin itekin ens kesänä vihille.
Juu, vahtimisessahan se piilee se onnistuneen liiton salaisuus. Onnea teille.
Oho. Tosta jäi pois että mies jäi kiinni salasuhteesta. Tai se nainen vain rakastui. Mie s ihastui. Mitään ei tapahtunut.Nyt on perunut kaikki menonsa ja ottaa lapsetkin aina mukaan harrastuksiinsa. On siis ihan tosissaan meidän jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Minun täytyi pitää kesäloma kesäkuun alussa. (muutama viikko, minulla ei ole vielä täysiä kesälomia) Kylmähän se oli, vain muutama lämmin päivä. Ja koko kesä edessä töissä. Jotenkin tuntunut niin rankalta tämä kesä, väsyttää koko ajan.
Kesäkuussa 13. päivästä alkanut viikko oli todella lämmin. Sateinen loppuviikko kyllä, mutta muuten täydellinen lomasää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan. Oikeastaan alkoi jo alkukesästä, kun selvisi, että lapsi joutuu syksyllä amikseen. Todella pettynyt ja harmistunut olo eikä huvita tehdä yhtään mitään. Opettajan lapsi joutui amikseen, siitäpä riittää riemua kaikille. Niinpä niin, suutarin lapsella ei ole kenkiä
Oletko siis huono opettaja, vanhempi vai molemmat? Vai onko lapsesi vain jotenkin huono?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan. Oikeastaan alkoi jo alkukesästä, kun selvisi, että lapsi joutuu syksyllä amikseen. Todella pettynyt ja harmistunut olo eikä huvita tehdä yhtään mitään. Opettajan lapsi joutui amikseen, siitäpä riittää riemua kaikille. Niinpä niin, suutarin lapsella ei ole kenkiä
Oletko siis huono opettaja, vanhempi vai molemmat? Vai onko lapsesi vain jotenkin huono?
Varmaan molempia, mutta en voi opetella asioita toisen puolesta. Ehkä mun olisi pitänyt olla tiukempi ja vaatia aina tehdyt läksyt näytille, mutta taisin luottaa liikaa. Teinikin tietää, että nyt tuli tyrittyä pahemman kerran, mutta turha itkeä, kun maito on jo maassa. Tekisi vain mieli vajota maan alle
Drinksauteltua...?! Olisko tuossa syy epäonnistuneeseen lomaan. Mitäs joitte. Pidä oma alkoholinkäyttösi aisoissa, äläkä siedä miehen ryypiskelyä. On vain yksi elämä. Suurimmaksi osaksi pilalle menneistä lomista tuhoaa kuningas alkoholi. Itsekin pilasin lomani, lasteni lomat, mieheni lomat silloin kun vielä join. Eräskin lapsen syntymäpäivä vietettiin reissussa - heräsin aamulla krapulaisena riitelemään mieheni kanssa. Lapsi kuuli riidan. Syntymäpäivä alkoi hiljaisella itkulla vuoteessa, tyynyyn. Arvaa miten kadun. Lapsi muistaa tapauksen yhä, vuosia myöhemmin. Jätä juopottelu. Jätä mies, joka juo - ja haastaa viinan vuoksi humalassa riitaa. Lopulta sinä olet se, joka itkee hiljaa tyynyyn.
Ei kaikki juo liikaa ja liian usein. Ja suurin osa osaa olla tappelematta, vaikka juominen karkaisisikin käsistä.
Mun loma on siltä osalta ollut täydellinen etten ole tehnyt mitään ja aina kun aurinko on paistanut olen ollut ulkona lököttelemässä.
Ainoa huono puoli tässä lomassa on se ettei olla tehty mitään. Ei yhtään mitään. Teinit makaavat huoneissaan eivätkä halua minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla nyrjähti, tai murtui nilkka. En pysty liikkumaan juuri ollenkaan.
Kai olet käynyt lääkärissä? Jos nilkka on murtunut, se pitää hoitaa heti. Nyrjähdyksiinkin on (yksinkertaiset) hoito-ohjeet jotka ehkäisevät vaivan uusimista. Nyrjähdyksessä nilkka voi vertyä ja kivut häipyä mitä enemmän kävelet, murtumassa varmastikin päinvastoin.
Itse sairastuin lomallani kaksi kertaa peräkkäin ja kaikki varteenotettavat lomasuunnitelmat on siksi peruuntuneet. Pitää kiire ehdinkö parantua tarpeeksi että tekisin edes mitään pientä ennen töihinpaluuta.
Ethän sairastanut omaan laskuusi, vaan.hait sairauslomaa, jolloin lomasi siirtyy?
Koira kuoli ja lapsu kompastui ja mursi ranteensa, että joo ihan niinku pitikin on mennyt...
Olisin kaivannut vähän enemmän aikaa vain itselleni. Ollaan tehty useampi kiva 10-1 päivän reissu, ystäviä on vieraillut paljon, olen uinut lähes joka päivä, viettänyt aikaa lapsenlapseni kanssa ym hauskaa, mutta lukenut olen vain n sata sivua. Onneksi on vielä lomaa jäljellä. Pidän pitkän loman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla nyrjähti, tai murtui nilkka. En pysty liikkumaan juuri ollenkaan.
Kai olet käynyt lääkärissä? Jos nilkka on murtunut, se pitää hoitaa heti. Nyrjähdyksiinkin on (yksinkertaiset) hoito-ohjeet jotka ehkäisevät vaivan uusimista. Nyrjähdyksessä nilkka voi vertyä ja kivut häipyä mitä enemmän kävelet, murtumassa varmastikin päinvastoin.
Itse sairastuin lomallani kaksi kertaa peräkkäin ja kaikki varteenotettavat lomasuunnitelmat on siksi peruuntuneet. Pitää kiire ehdinkö parantua tarpeeksi että tekisin edes mitään pientä ennen töihinpaluuta.
Ethän sairastanut omaan laskuusi, vaan.hait sairauslomaa, jolloin lomasi siirtyy?
Valitettavasti en ollut vuosilomalla vaan palkattomalla :-/
Pari viikkoa olin juuri lomalla, morjestamassa vanhempia heidän luonaan maalla. Rannalla on tullut saunottua joka päivä, isän kanssa istuttu kalalla useampana iltana ja puhuttu paskaa maailmanmenosta ja äidin kanssa sitten mustikka/sienimetsässä. Täydellistä hermolepoa ja rentoutumista. Nyt viikoksi takaisin siistiin sisähommaan ja sitten taas kesälaitumille pariksi viikoksi. Aika pitkälti on loma mennyt täydellisesti :)
Hyi hitto minkälainen ihminen oot 😨