Onko tällä miehellä ADHD vai mikä? Ei vaikuta "normaalilta"..ANALYSOIKAA
Esimerkkejä miehen kirjoitustyylistä:
joo joo ois tosi jees nähä mikä päivä ehdota jotain mul käy hyvin, oon lomal nyt:))
On se on saksanpaimenkoira:))
Khyl mielellää näkis sut:)) oot nii halittavan näköne
Jooo:)) Kyl se passaaa
Ootan khyl et nähää...pus:))
Mies ei itse juurikaan kysele minusta eikä tunnu olevan kiinnostunut minusta kuin sanomalla että näkisi minut mielellään.
Mies on hyvännäköinen, seksuaalisesti todella puoleensavetävä ja haluan häneltä edes kerran seksiä. Mainitsin vain siksi että luultavasti tähän tulee vastauksia joissa miestä sanotaan häntäheikiksi. Minulle se on ihan ok vaikka olisikin häntäheikki kun ei tässä mitään parisuhdetta olla etsimässä.
Epäilin siis että hänellä olisi adhd tai sitten ei muuten vaan ole kovin lahjakas kirjoittaja. :D
Kommentit (25)
Vaikuttaa kyllä suoraan sanottuna yksinkertaiselta. Tunnen useita henkilöitä, joilla on adhd (itseni mukaanlukien), ja kyllä me kaikki osaamme ihan ihmismäisesti kommunikoida.
Kuinka vanha tämä mies on? Hymiöt ja tuo ärsyttävä KHYL viittaa aika nuoreen henkilöön tai sellaiseen joka haluaa vaikuttaa nuoremmalta kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pojalta, ei mieheltä.
Se tässä hämmentääkin. On ikäistään vanhemman näköinen, siis todella miehekäs kasvoistaan, 190 pitkä, ihanat käsivarret, vähän mahaa...Alkaa himottaa kuvia katsellessa. Mutta sitten kun kirjoittaa jotain on kuin 14-vuotias.
Mutta mä en todellakaan aio jättää tilaisuutta käyttämättä, uskon että sängyssä juttu luistaa paljon paremmin.
Vois sanoa että on ulkoisesti ehkä jopa komein ja puoleensavetävin mies mitä olen nähnyt. Julkkiksista muistuttaa eniten Jason Stathamia mutta mun mielestä tuo mies on seksikkäämpi kuin Statham.
Joo, saattaa kyllä olla yksinkertainen. Mutta eipä siinä, olen saanut yllättävän hyvää seksiä yksinkertaisten miesten kanssa. Joten todellakin aion katsoa millaista nyt olisi tarjolla.
Voin vaikka tulla kertomaan sitten, miten kävi ja millaista oli, jos nyt häneltä tulen ylipäätään saamaan. :D
Ap
Unohdin mainita iän, on 27-vuotias.
Ap
Jännä.Mulle tuo kirjoitustyyli olisi täysin turn-off,vaikka olisi mikä bradpitti.
Kuulostaa tosi nuorelta,ja nuo hymiöt joka lauseen perässä...Apua!
No,ainakin on innokas.
Ihan fiksuilla ja viehättävilläkin ihmisillä voi olla lukihäiriö, joka ilmenee noin. Eli sekä oikeinkirjoitus että verbaalinen itseilmaisu sinänsä ovat vaikeita asioita. Mitähän tämä komistus tekee työkseen?
🇺🇦🇮🇱
Mun tuttavan poika on parikymppinen, komea, kirjoittaa samalla tyylillä facessa ja kyllä, hänellä on ADHD.
Itse nettitreffejä sinkkuna harrastaneena voin sanoa, että noin kirjoittava mies on sieltä yksinkertaisimmasta päästä ja todennäköisesti kouluttamaton. Jos haluut seksiä, go for it. Jos haluat parisuhdetta tai haluat keskustella normaaleista asioista normaalin ihmisen kanssa, don't go there.
Komeat miehet on usein joko keskivertoa tyhmempiä tai sitten niillä on muuten päässä vikaa.
Harva voittaa sekä ulkonäössä että älykkyydessä.
Mutta ei yksinkertaisuus ole välttämättä huono asia, jos on mukava ja hyväsydäminen.
Tuokin mies voi sellainen olla.
ADHD ei ole kielellinen vaikeus tai vamma, vaan käyttäytymiseen vaikuttava. Levottomuus, keskittymiskyvyttömyys tyypillisiä piirteitä.
Ap voisi myös peiliin vilkaista. Ensin epäillään miestä vähän yksinkertaiseksi ja sitten kuitenkin pitäisi kyseiseltä mieheltä väkisin seksiä saada. Mitäs sitten kun joskus se oikea löytyy ja sille oikealle jossain kohtaa selviää että olet harrastanut säännöllisesti seksiä ns. yksinkertaisten miesten kanssa. Mitähän se oikea siitä tuumaa?
Itsekin ADHD:n omaavana niin en ymmärrä mitä tekemistä noilla viesteillä oli ADHD:n kanssa? Paremminkin sanoisin, että ei varmaan kovin kouluttautunut ihminen, ja vaikuttaa vähän lapsekkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi myös peiliin vilkaista. Ensin epäillään miestä vähän yksinkertaiseksi ja sitten kuitenkin pitäisi kyseiseltä mieheltä väkisin seksiä saada. Mitäs sitten kun joskus se oikea löytyy ja sille oikealle jossain kohtaa selviää että olet harrastanut säännöllisesti seksiä ns. yksinkertaisten miesten kanssa. Mitähän se oikea siitä tuumaa?
Enköhän minä itse päätä siitä kenen kanssa harrastan seksiä. Onko sulla kaikki hyvin? Ei näemmä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enköhän minä itse päätä siitä kenen kanssa harrastan seksiä. Onko sulla kaikki hyvin? Ei näemmä.
Ap
Ajattelin ihan vain sinun parastasi. Tottakai päätät itse tekemisistäsi, mutta olisiko kokonaisuuden kannalta parempi lopputulos jos ihmiset osaisivat hiukan himojaan säädellä eivätkä ihan jokaisen mielenkiintoisen (olipa sitten yksinkertainen tai ei) ihmisen kanssa sänkyyn hyppäisi.
Moni fiksumpi mies ei välttämättä pidä siitä, että nainen on hypännyt sängystä toiseen ja sitten kun se oikea löytyy niin oletetaan, että kaikki on vain sitä taakse jäänyttä hullua nuoruutta.
Varsinkaan jos mies ei ole harrastanut irtosuhteita niin hänen voi olla vaikea hyväksyä kyseistä toimintaa, ja sama pätee tietenkin myös toisin päin.
Joillakin miehillä nyt tahtoo olla vain tuollainen konekiväärityyli, välttämättä ei kerro mistään muusta kuin että mies vain vastaa/haluaa vastata nopeasti jotain.
Kuulostaa pojalta, ei mieheltä.