Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###keskivko SYYS04###

01.03.2006 |

varhainen lintu jne... työssäkäyvän onnea ja autuutta varhaiset aamut!

Mimmu: kurjaa, kun ei tärpännyt:(((

Ja Aavikselle onnea päätöksestä.

Paranemista koteihin... voi Ayap ja Kerppu:((

netti tökkii ja vaipanvaihtokin odottaa. (jee, parin tunnin kulutta olen melkein töissä, rauhallinen kahvikupillinen houkuttelee).

simam, räkänokkainen pieni ja uneliasa iso

- kyllä, jatkuvaa väsymystä on täälläkin ilmassa. järkyttävää haukottelua ja uneliaisuutta. en tykkää

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin Pyörsky " tuotti" :) Väri merkillisen vaalea, mutta ei vaarallisen harmaa.

Väkkärä paikkaa siskon panttaamista: Tänään neljät vellit. Huomenna lääkäriin.

Tuleekohan koskaan sellaista päivää, etten olisi huolissani yhdestäkään lapsesta?

Väsymys on järkky, viime yönä neljän aikoihin k-siivousta enkä millään meinannut saada enää unta. Hitsi, en enää muista mitä olen päivän pinosta lukenut, joten kommentoimatta jää. Menen muualle valittamaan... tai minä mihinkään varsinaisesti mene, mutta lopetan marinan tähän.

Vierailija
22/27 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on loistava kanava marista, joten anna tulla vaan! :) Samoin kaikki muut väsyneet (itseni mukaanlukien:)

Nyt lähden shoppailemaan. Mies tuli jo kotiin...

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatu. Toivottavasti tällä kertaa miehesi tutkitaan kunnolla. Voimia!

Ayap. Anna tulla vaan. Kyllä saa kertoa ja marista, jos yhtään helpottaa. Olet kyllä semmoinen sissi kanssa, vaikka pakkohan se on omien kanssa jaksaa.

Lila. Mä olin katellu liivejäni, että kovin ovat löpsähtäneitä. Olen kyllä jokaisella tainnu ostaa jotain, mutta kun joudun käyttämään jo odotusaikana, kun tavalliset liivinolkaimet tahoo painaa ja aiheuttaa päänsärkyä enkä oo odotusajalle viittiny erikseen hommata. Mietin kaupassa, että otanpa Anitan liivit, kun ne on ollu hyviä. Muistin vasta pitkän ajan päästä, ettei mulla ennestään ko liivejä oo :) No, ainakin tukivyöt on ollu hyviä. Ja noissa liiveissä oli hyvä tuki ja näytti, että liivinsuojat pysyis myös hyvin aloillaan ja olivat yksikätiselle sopivat. Olen välillä erehtynyt ostamaan sellaisia, joita ei millään saa yhdellä kädellä kiinni ja ne on kyllä kurjia. Siellä oli joitain, joissa oli joku kätilöitten suositus, mutta hintaakin oli sen mukaan enemmän ja mulla kun ruo rintavarustus ei järin suuri milloinkaan oo, niin päädyin näihin.

Aavikselle en oo muistanu sanoa, että hyvän päätöklsen teit. Töihin ehtii kyllä. Jollekin toiselle töihin meno on hyvä ja tarpeellinen päätös, mutta tuo sopii varmaan teille. Motti on kuitenki niin allerginen, että on hyvä vielä olla kotosalla ja maatalouden kanssa tekemistä kyllä riittää.

Kiva, kun on ollu äitikuulta ja muiltakin kuulumisia.

Sakemannipenni, miten neuvolareissu sujui?

Esikoisen puheterapia-aika tuli jo ens viikolle. Ois ollu to klo 9, mutta mies sai myöhästettyä aikaa. Saadaan silti olla aamusta asialla, että koko poppoon kanssa ehdin kaupunkiin ennen puolta päivää.

Tänään ois lasten hiihdot, mutta kovin on kylmää. Asteita ei oo kuin kymmenisen, mutta kaamea viima. Saa nähdä, mennäänkö.

Omaa aikaa oon tänäänki ottanu käymällä kävelemässä. Tallinnaan ois ollu kiva lähteä, mutta mulla menis käytännössä ylimääräinen vuorokausi ja satanen ainakin matkoihin täältä sinne eikä passikaan oo voimassa, että siitäkin tulis kuluja. Joten skippaan taas. Mutta vielä toiveissa on, että kesäkuun alussa tultais pk-seudulle ja silloin voidaan toivottavasti ainakin osan kanssa nähdä. Miehen kanssa tehdään ehkä kahdestaan joku tai jotain tuulettumisreissuja, kun mulla ei oikein oo sopivaa kaveria enkä yksin viiti lähteä.

Hyvä mies mulla tosiaan on, mutta nyt ei oo oikien olllu fiiliksiä kauheasti rueta kehumaan. Muttta jo ihan lähipiiristä löytyy parikin esimerkkiä, jotka osoittaa, että oma mies on hyvä. No, ystävät voi olla kyllä samaa mieltä toisin päin.

T@hti

Vierailija
24/27 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon rahantuhlaus joskus kummasti piristää mieltä:) Lähdin kuitenkin yksin lähikauppoihin, kun mieskin tuli ajoissa kotiin. Ostin kevättakin heräteostoksena, kun oli KappAhliin alennuskuponki. Olen pari vuotta kaipaillut sellaista takkia jolla mennä puistoon yms, mutta joka ois kuitenkin vähän siistimpi eikä mikään tuulitakki. Mulla on vaan farkkutakkityyppisiä takkeja ennestään. Eli ihan tarpeeseen tuli. Koko-astioita ostin sitten korillisen ja piti lahjakorttien ylimenevä osa maksaa plussaseteleillä, mutta eihän ne olleetkaan mukana. Maksoin siis rahalla ja päätin myöhemmin ostaa vielä lisää niillä seteleillä:) Kipii! Nyt kun pääsis joskus kattamaan pöydän uusilla astioillaan:) Tulisko joku kylään?

Pikkurinsessa sitten huusi täysillä mun perään, kun lähdin ja huusi, kun huomasi mun tulevan kotiin. Otin syliin syömään itapalaa, mutta kauhea huuto alkoi taas, kun mies otti tytön ja vei pesulle. Että tälläistä kivaa roikkumista:( Minen kestä, jos tää vieläkin pahenee!

Jatun miehelle paranemista! Myös Jatulle jaksamista! Toivottavasti nyt tutkitaan ja syy löytyy.

Päiväkodissa oli ihan antoisa keskustelu tänään. Mietin muutenkin tänään, että olen kyllä tosi tyytyväinen esikoisen päiväkotiin!

Iltaruuaksi söin omenan, joten ehkä menen ottamaan jotain iltapalaa.

T: Ynis

Vierailija
25/27 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille jaksuista!

Mies pääsi kotiin :-) kokeita ottivat mut sanoivat kivun olevan stressiperästä..Kuitenki kipu on aina niin kova ja just oikeella puolella et aina mentävä ambulanssilla sairaalaa varmistamaa et ei ole umppari :-/

Ayap:Tänne vaan kaikki,täällä on tilaa ja kuulijoita...Harmi että teillä vaan riittää niitä ikävyyksiä :-( Edelleen suurensuuri voimalähetys ja halaus!

Ynis:Kiva et reissu piristi :-) Alko tekee shoppailee mieli...hmmm..onko sulla niinku alku-,pää- ja jälkiruoka-astiat...et jos tulisin syömää ni mitähän kaikkea katettas?! ;-D

Eikös pikkurinsesalla ollu kerran jo sellanen ripustautuisvaihe?Mietin vaa et typyllä oli et onko sellasta ehkä taas tulossa..voimia!!

Lapset ja mies nukkuu,oli raukka niin väsy kipuilusta!minä istun siiderillä-Lidlin lightiä,ei kovin hyvää,mut uskon et oon tämän ansainnu!Ei ollu helppo pvä..huono yö ja huoli miehestä,typy kiukkunen ja päikit vaa 1h15min...Mietin jo et onks tulossa kipeeks.

Pojalla oli jumpassa uintikerta ja seki hoidettii...tosin joka kerta ku tullaa jumpasta,poika jää maleksimaa kaaaaaauas minusta!Jokakerta sanon et on tultava samaa matkaa....ja joka kerta menen ja se tulee sit joskus...Nyt meni hermo ja tuli hyvin suureen ääneen ilmotettua et miten jumpasta kotiin tulllaan!SAa nähä miten ens vko!

Niin Ayapille kiitos Sinkkosen kirjavinkistä..jos vaik kirjastoo ehtis...ja sitä huomioo se on varmasti niin paljon!

JA tarinaa riittäs..yleensä ku valvotaa miehen kans ja nyt oon yksin tässä..pöh!

Öitä kaikille!

jatu

Vierailija
26/27 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Isän piti alunperen tulla hakemaan äiti kotiin. Olivat sitten keskenään päättäneet että sisko on joutilaampi. No nyt on sitten sisko yökylässä. Nimenomaan äidilleni sanoin, että viimeisilläni raskaana ollessani en siskoa tänne halua. Pääsi unohtumaan. En vain millään jaksaisi tuota siskoa nyt, kun en jaksa sitä muulloinkaan. Sinissä on ihan tarpeeksi paimentamista. Ärsyttää kun kun ei tule kuulluksi. Äidin kanssa tulen muuten hyvin juttuun, mutta vaikka olen yrittänyt vuosikausia hälle sanoa nätisti, etten tuota tyhjäpäätä kestä ja että hyvä olisi meillä etäisyyttä, niin aina se riippa jostain takavasemmalta puskasta ilmestyy.. ArrGGG!

Ayapille jaksuja!

Menen pois valittamasta ja mököttämästä!

Mittalassa tänään ei kummempia.

Lila75 rv39+5

Vierailija
27/27 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän sopivaa puratvaa ettei hampaat mene ihan pilale ;-)

No ei kai...Jaksua!Ei kyllä sais kiusta noin raskaana olevaa äitiä!

Siis ihan oikeesti...kohta sul on nyytti...niisk....

Mä oon muute opettanu typylle et miten vauva riisutaa...nyt ku tullaa sisäle se käy makaamaa toppapuku päällä ja sanoo vauva...ja sit mä riisun sen.....Joo voi olla et ei ole kivaa enää 2vuoden päästä!

jatu,jonka pitäs nukkua jo...................................Ei ole enää yö seuraa..Tuttis on työläinen...Kerppu on kai uupunu sisäilmaan...