Miehetkin saisivat ruveta luettelemaan mittojaan näissä sinkkukeskusteluissa
Aina penätään naisilta niitä mittoja ja kyllä naiset niitä ihan vapaaehtoisesti kertovatkin.
Saisivat miehetkin ruveta kertomaan niitä oleellisia mittoja, ei siitä pelkästä pituudesta ja painosta vielä voi mitään päätellä!
Eli pituuden ja painon lisäksi myös vyötärönympärys, hartioiden leveys, lantion leveys. Ja sitten tietenkin munan pituus ja paksuus. Naiselta ei voi alapään mittoja vaatia kun sitä ei voi mitata, mutta aika useinhan silti udellaan esim. että montako sormea mahtuu. Ja naiselta kysellään myös römpsän ulkonäöstä ja karvoituksesta, joten ihan tasa-arvossa mennään jos miehet sitten vuorostaan kertovat munansa strategiset mitat, koska ne ovat naisille erittäin tärkeitä!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Siistii. Mitä tällä voitetaan? Ketä kiinnostaa jonkun anonyymin janarin keksimät mitat?
Kovasti ne naisten mitat kiinnostaa, oleellista antia ovat keskusteluille! Yhtä oleellisia ovat miesten mitat. Siis sinkkukeskusteluissa eli kun puhutaan siitä, että miksei ole kellekään kelvannut. Yleensä ne syyt löytyy peiliin ja housuihin kurkkaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siistii. Mitä tällä voitetaan? Ketä kiinnostaa jonkun anonyymin janarin keksimät mitat?
Kovasti ne naisten mitat kiinnostaa, oleellista antia ovat keskusteluille! Yhtä oleellisia ovat miesten mitat. Siis sinkkukeskusteluissa eli kun puhutaan siitä, että miksei ole kellekään kelvannut. Yleensä ne syyt löytyy peiliin ja housuihin kurkkaamalla.
Mitä nyt hourailet, jatkuvastihan siellä on pituuksia, painoja ja rasvaprosentteja? Kullien pituuksia olen nähnyt varmaan satoja.
Minulla on 13-senttinen minimuna. Sen takia olenkin sinkkuna.
Roadwalker kirjoitti:
Paras pysyäkkin sellaisena, älä vaan anna ymmärtää muuta etteivät pety.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt hourailet, jatkuvastihan siellä on pituuksia, painoja ja rasvaprosentteja? Kullien pituuksia olen nähnyt varmaan satoja.
Rasvaprosentti ei kiinnosta, kun oleellisempaa on hartioiden, vyötärön ja lantion mitat. Munan pituus ei riitä, koska paksuus on vähintään yhtä tärkeä ominaisuus.
Tuo mittojen valehtelu on ihan liian helppoa, siksi yleensä on tapana lähettää kuva jos nainen osoittaa hiukankin kiinnostusta.
Roadwalker kirjoitti:
No niinpä juuri, en ihmettele. Tuollainen nakki olisi kenelle tahansa valtava (heh) pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mittojen valehtelu on ihan liian helppoa, siksi yleensä on tapana lähettää kuva jos nainen osoittaa hiukankin kiinnostusta.
Kyse on nyt av-palstan tärkeistä keskusteluista, eikä mistään oikeista deittisaiteista. Täällä tarvitaan kovaa faktaa tiskiin.
Roadwalker kirjoitti:
Iljettävä turhake, hyi.
Kattokaa ylilaudan mamma osastolta. Siellä on oma pipsa lanka ja kuvia. On se mies ihan peruskomean näköinen ja pitä. Dippainssinkin vielä.
Voi sillä vaikkapa korvat putsata, jos vanupuikot ovat loppu, joten ei se aivan turha peli ole!
Mua ei kiinnosta muu kuin naisen kissan pituus kuonosta häntään sekä löysänä että venytettynä. Itse en ole kissaani mitannut, mutta se on iso. Kaikki, jotka sen on nähneet, päivittelevät sen kokoa. Mittaisin nyt, mutta se nukkuu, enkä voi häiritä. Sen sijaan mittasin ukuleleni. Se on 61 cm pitkä.
M28v/164cm + 110g oliiveja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaprosentti ei kiinnosta, kun oleellisempaa on hartioiden, vyötärön ja lantion mitat. Munan pituus ei riitä, koska paksuus on vähintään yhtä tärkeä ominaisuus.
Pitää aikamoinen idiootti olla, jos lantion mitat on oleellinen asia pariutumisessa. Keksin äkkiseltään sellaiset 120 kiinnostavampaa juttua.
Ok, tässä minun mittani:
1 kpl Stanley FatMax 5m
1 kpl Tajima GP 3m
auttoiko?
179cm
88kg
Rinnanympärys 126cm
Lerssi 17cm/5cm
Roadwalker kirjoitti:
Voi sillä vaikkapa korvat putsata, jos vanupuikot ovat loppu, joten ei se aivan turha peli ole!
Siis kepakkosi on sekä lyhyt että ohut kuin vanupuikko?! Auta armias. Vai koiran korviako sillä putsailet?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta muu kuin naisen kissan pituus kuonosta häntään sekä löysänä että venytettynä. Itse en ole kissaani mitannut, mutta se on iso. Kaikki, jotka sen on nähneet, päivittelevät sen kokoa. Mittaisin nyt, mutta se nukkuu, enkä voi häiritä. Sen sijaan mittasin ukuleleni. Se on 61 cm pitkä.
M28v/164cm + 110g oliiveja
Siis oletko vain säälittävät 164cm "pitkä" ? :D Ukelelen pituus ok. Kuulopuheet ei auta, kissastakin tarvitaan mitat.
Ei miehillä ole, päinvastoin kuin naisilla, mitään ongelmaa myöntää että jos elämäntavat ovat sohvaa ja sipejä ja bmi näyttää kolmeakymppiä, niin läskiä on ja helvetisti. Tyyliin en varmaan koskaan nähnyt miehen postia(millään forumilla) "olen 177cm ja 90kg enkä ollenkaan ylipainoinen". Av:llähän jokainen statsi ketju täyttyy näistä pullukoista 160/80 jotka ovat omasta mielestään täysin normaalipainoisia.