Kuinka nopeasti mies voi rakastua?
Päivissä, viikoissa, kuukausissa?
Miehet, kertokaa kuinka nopeasti olette kokeneet olleenne rakastuneita?
Kommentit (11)
Just niin että olette KOKENEET olleenne rakastuneita, yksikään mies ei oikeasti rakasta kuin itseään.
Ex: n kanssa tutustuttiin vähitellen ja rakastuminen kasvoi siinä mukana. Kai siinä toista vuotta meni että tiesin rakastavani. Ero silti tuli myöhemmin eikä enää uskaltanut ajatella kokevansa samoin. Muutama nainen on kyullä ollut tuossa mutta ei sitten kuitenkaan.
Kunnes nykyinen kolahti kertalaakista. En voinut mitään. Täysin puskista ja PAM.
Nyt kolmatta vuotta yhdessä.
Tosi tyhmä kysymys.Miea voi vedättää vuosia puhumalla sulle romantisoitua shaibaa
EN tiedä, ehkä jokin salaisuus/mystisyys ihmisessä vetoaa. Ei sellainen joka puhuu ja puhuu eikä saa suunvuoroaan, eikä teennäinen vaan vilpitön ja rehellinen. Hieman tepperamenttinen, mutta ei sellainen, että väitellessä sanoo viimeisen sanan, suuttuu ja poistuu, vaan haastaa. "kuinka nopeasti rakastut" - onko sillä jotakin väliä?
Tjaa,a En toistaiseksi ole ottanut aikaa siitä, että kuinka paljon väliaikaa on siitä, että ihatun menee siihen, kun rakastun...
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kassien paineesta!
Tämän luulen vaikuttaneen ainakin omaan mieheeni, joka rakastui minuun viestitellessä ennen ensi pusua :D ajallisesti häneltä otti 3 vkoa. Mutta rakastunut on edelleen ja rakastaa kyllä 3 vuotta vielä ensi pusun jälkeenkin, että ihan hyvin se meni :D
Eksä ei rakastunut minuun kahdessa ja puolessa vuodessa, heitin mänemään.
Eksääni, elämääni rakkauteen, rakastuin hitaasti, viikkojen ja kuukausien kuluessa. Nyt vuosia vanhempana ja vähän viisaampana olen valmis rakastumaan nopeammin. Olen varmempi tunteistani ja siitä, mistä pidän ja mitä haluan. Suhdehistoria ja kypsyys kertovat siis paljon.
Se riippuu ihan miehen luonteesta. Jotkut voivat rakastua ensinäkemältä, mutta toisessa ääripäässä on niitä joiden täytyy ensin kaverina rauhassa tutustua ja rakastuminen syttyy hyvin hitaasti. Useimmat on jotain siltä väliltä.
Toisaalta on myös erityistapauksia - esim. itse pidin itseäni ennen hyvin hitaasti lämpiävänä ja vanhojen suhdekokemusten takia liian varovaisena, mutta sitten kun tapasin sen oikean, tuli ensi silmäyksellä olo, että kappas, siinä on minun tuleva vaimo. Tuntui että olen tuntenut hänet aina ja rakastanut häntä aina.