Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvareista huomattua

Vierailija
25.07.2016 |

Tuntemani porvarit ostavat huippulaadukkaita tuotteita, esim. vaatteita, joita sitten käyttävät koko ajan melkein samoja, vuodesta toiseen. Ostavat vähän, mutta laatua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Ei tuo ole muuta kuin hyviä ostoksia? :D

Mikä tekee susta porvarin jos ostat hieman kalliimman ja laadukkaamman esim paidan?! ....

Vierailija
2/12 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

? Ei tuo ole muuta kuin hyviä ostoksia? :D

Mikä tekee susta porvarin jos ostat hieman kalliimman ja laadukkaamman esim paidan?! ....

En ole itse porvari, mutta olen huomannut, että porvarit tekee niin. Olen kyllä alkanut matkimaan, mutta ei ole rahaa ostaa kovin usein mitään laadukasta, niin tulee sorruttua halpistuotteisiin, jotka ei kestä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi porvarinaiset usein pukeutuvat kokomustaan, ovat ilman meikkiä ja luonnollisen väriset hiukset. Paremmilla asuinalueilla havaittua.

Vierailija
4/12 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi porvareilla on aina pestoa jääkaapissa, he käyttävät hajustamatonta huuhteluainetta ja niiden vyötärö on aina max. 70 cm. Porvarilla on hillitty meikki ja aina föönatut hiukset, porvari ei syö ikinä sipsejä, porvari ei ikinä puhu muista rumasti, porvari muistaa aina käyttää hammaslankaa. Porvarilla ei koskaan ole finniä takapuolessa. Porvari ei koskaan epäile avioliittonsa onnistuneisuutta. Porvarin piharuusut kukoistavat munankuorien ja MiracleGrow-lannoitteen ansiosta.

Kristus tätä AV-mammojen porvarimyyttien luomista ja tavoittelua.

Säästäkää itsenne vaivalta, olette kumminkin WT.

Itse olen tietysti televisiomainoksista tuttu patriisi rotunainen.

Vierailija
5/12 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan oikein porvarit :D 

Aina tulee mieleen joidenkin taistolaisten lässytykset näistä. Tulehan pois sieltä 70-luvultasi

Vierailija
6/12 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut saman, iteki ihailen sitä yhtä suomalaista minimalistibloggaajaa joka ostaa vain laatua ja harkitusti <3 Koko kämppäkin valkoista sävy sävyyn... hyvällä sisustussilmällä valittuja desingklassikoita ja raikkaita huonekasveja. Aaah.

Vierailija
7/12 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut saman, iteki ihailen sitä yhtä suomalaista minimalistibloggaajaa joka ostaa vain laatua ja harkitusti <3 Koko kämppäkin valkoista sävy sävyyn... hyvällä sisustussilmällä valittuja desingklassikoita ja raikkaita huonekasveja. Aaah.

Tarkoitin kyllä oikeasti tuntemiani porrvareita, en mitää blogisteja. En lue blogeja.

Vierailija
8/12 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin kyllä oikeasti tuntemiani porrvareita, en mitää blogisteja. En lue blogeja.

Kaikki ei ole niin onnekkaita että tuntisi ihka aitoja porvareita. Kerro meille kaikki!

Vierailija
9/12 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvarit kantaa kaljansa ja viinansa piilokasseissa. Kangaskassi tungetaan käsilaukkuun tai salkkuun/läppärisalkkuun. Kassalle aina joku idioottiselitys miksi ostaa 😁

Vierailija
10/12 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvarit kantaa kaljansa ja viinansa piilokasseissa. Kangaskassi tungetaan käsilaukkuun tai salkkuun/läppärisalkkuun. Kassalle aina joku idioottiselitys miksi ostaa 😁

Tässäpä perin tapiolalaista itsekeskeisyyttä. Kiviäkin kiinnostaa toisten ostokset.

Vierailija
11/12 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi porvarinaiset usein pukeutuvat kokomustaan, ovat ilman meikkiä ja luonnollisen väriset hiukset. Paremmilla asuinalueilla havaittua.

Kun ostaa kalliita ja laadukkaita vaatteita, joita käyttää vuosukausia, pitää tarkkaan miettiä miten niitä voi yhdistellä muiden vaatteiden kanssa. Musta, harmaa, ruskea, viininpunainen ja tummansininen ovat siitä hyviä värejä, että ne sopivat hyvin yhteen monen värin kanssa.

Vierailija
12/12 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut. En kylläkään kiinnitä mitään huomiota muiden vaatteisiin. Itse ostan omat vaatteeni pääasiassa H&M:n alesta.

T. Kokoomusaktiivi