Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3-kymppiset ja kutsussa tilinumero

Gljxcukbvj
25.07.2016 |

Saatiin kutsu neljän kaverin yhteisille 3-kymppisille ja kutsussa oli tilinumero. Onko tämä ihan yleinen käytäntö? Lisäksi painotettiin, että jokainen tuo omat juomat. Paljonko laittaisitte rahaa, tuntuu jotenkin kerjäämiseltä...? Kutsussa oli vain yksi tili, sekin hankaloittaa asiaa kun ei kaikkien kanssa ole yhtä läheisiä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin tilille 4 euroa, jos menisin. En kyllä menisi, lähettäisin tekstarionnittelut sille tutummalle.

Vierailija
22/30 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä tyly suhtautuminen. Meidän suuressa suvussa kaikissa aikuisten juhlissa (paitsi vanhuksilla) on tilinumero ja lahjan aihe, useimmiten matka. Ilolla annan rahaa lahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta kuullostaa. Minä kun pidin 3kymppiset, niin tarjosin ruuat ja juomat kotona. Loppuilta sitten oli tarkoitus viettää baarissa jokaisen omakustanteisesti.

Sinkkumies

Vierailija
24/30 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt tilinumeroon 50 v-kutsussakin..

Silloin se on yleensä muotoa "Lahjan sijasta pyydän osoittaamaan muistamiset SPR:n katastrofirahastoon, tilinumero XXXXXXXX."

SPR:lle ei saa lahjoittaa penniäkään, sillä he edesauttavat ählämisaatiota ja mamutusta!!!

Huumorintaju taitaa olla vähän kadoksissa? Vai onko mamutus niin sydämen asia että näet sen kaikkialla?

Ideanahan tässä on, että laitetaan ronskisti oma tilinumero ja ilmoitetaan se SPR:n/tms. tilinumeroksi :P

Vierailija
25/30 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahankerjuu noloa ja tökeröä eikä edes sovi kutsujen pitämisen ideaan. Keksisin jonkun tekosyyn ja jättäisin osallistumatta.

Vierailija
26/30 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin se on yleensä muotoa "Lahjan sijasta pyydän osoittaamaan muistamiset SPR:n katastrofirahastoon, tilinumero XXXXXXXX."

SPR:lle ei saa lahjoittaa penniäkään, sillä he edesauttavat ählämisaatiota ja mamutusta!!!

Huumorintaju taitaa olla vähän kadoksissa? Vai onko mamutus niin sydämen asia että näet sen kaikkialla?

Ideanahan tässä on, että laitetaan ronskisti oma tilinumero ja ilmoitetaan se SPR:n/tms. tilinumeroksi :P

Tämä nyt on ihan kaikkein törkeintä. Mutta onpahan kaikilla ainakin hyvä mieli :D

Vierailija
27/30 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harvassa on ihmiset joilla pn varaa syöttää ja juottaa monta kymmentä ihmistä joten tämä tarkoittaa sitä että kukaan ei koskaan pystyisi järjestämään mitään.

Mun mielestä on ihan ok että porukka ottaa omaakin juomista mukaan jos päihtyä haluaa. Rahalahja on myös oikein hyvä, jos ei ole valmis maksamaan muutamaa kymppiä siitä että toinen on järjestänyt tilat, ohjelmaa ja ruuan niin jääköön pois.

Meinaako joku oikeesti mennä juhliin nauttimaan ruuasta ja juomasta ja ohjelmasta ja antaa lahjaksi kympin skumpan. Mun ei ole koskaan ollut tarkoitus että kaveri joka järkkää juhlat niin maksaa mun juomiset ja syömiset kokonaan jääden itse tappiolle

28/30 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on ihan kaikkein törkeintä. Mutta onpahan kaikilla ainakin hyvä mieli :D

Tulevaisuudessa tarkistan tilinumerot ja teen rikosilmoituksen petoksesta, jos numero olikin päivänsankarin eikä SPR:n. Huumorilla vaan!

Vierailija
29/30 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omien rahavarojen mukaan 3,33 tai 33,33.

Vierailija
30/30 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tilinumeron antaminen on ok. Mutta kyllä sitten pitäisi juomat tarjota. Laita joku pikkusumma vaan, 20-30e.