Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä haluaa takaisin, minulla jo uusi

Vierailija
25.07.2016 |

Minulla on uusi kiva mies. Ollaan kesä tapailtu päivittäin ja tavallaan seurustellaan. Eksä jätti jouluna. Se oli shokki. Piti olla nyt kesällä häät ja oltiin just saamassa laina. Olin korkkareita myöten rakastunut.. Ja rakastan kai vieläkin. Mutta niin paljon, että sattuu ajatellakaan mitä hän teki. Itkin koko kevään oikeasti, olin töistä pois 2 viikkoa ja jätin monta luentoa välistä. Olin niin rakastunut häneen ettei mikään jättäminen edes ollut käynyt mielessä. Yhdessä oltiin jo suunniteltu uutta kotia!

Tapasin nykyisen miesystävän tutun painostuksesta ja pakotin itseni tapaamaan hänet uudestaan.. Mitään kipinää ei aluksi ollut, mutta nyt olen alkanut pitämään hänestä aika paljon. Rakkaudeksi tätä ei voi vielä sanoa, minun puolelta..

Nyt eksä lähettelee viestejä. Jokaisen viestin jälkeen vihaan niitä kyyneliä joita hänen takiaan itkin. Hän haluaa takaisin.. Kuinka se muka onnistuisi? Vihaan häntä jättämisen takia. Mutta silti rakastan.. Tähän uuteen mieheen voisin rakastua hitaasti, mutta en noin palavasti mitenkään. Hän on rauhallinen ja hymyilee hitaasti ja tekee kaiken hitaasti ja huolella... Eksä taas oli vastakohta.. Sellainen raikulipoika jonka luulin saaneen rakastuneeksi itseeni.

Voinko nyt katsoa mitä tämän uuden kanssa tulee ja samalla riemuita, että eksä haluaa takaisin!?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit.

Vierailija
2/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme säätäjiä ei voi kun ihmetellä taas.

En edes jaksa vastata tähän mitään fiksua.

Exä on exä. Unohda... Taidan mennä ulkoilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ex haluaa sinut takaisin? Onko syynä se että sinulla on uusi miesystävä?

Unohda ex ja jatka matkaasi kohti auringonlaskua

Vierailija
4/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä väärältä nykyistä miestä kohtaan. Todella pahalta. Hän on hyväsydäminen hieno ihminen, ja tiedän ettei ikinä tekisi minulle noin. Hänen kanssaan kaikki on, ainakin vielä ollut, todella helppoa ja tasaista. Mitään rakkautta ei vielä ole syntynyt, mutta ystävyyttä kyllä. En haluaisi ikinä loukata häntä. Hän on jopa jaksanut kuunnella vuodatuksiani kuinka en ikinä enää halua edes kihloihin. Hän on todella kiltti ja kunnollinen. Pelottaa kuitenkin, että tukehdun jos en leiki ajatuksella eksästä aina välillä.

Jollain tapaa tunsin itseni voittajaksi kun eksä laittoi viestiä.. Jotenkin sisäisesti riemuitsin, vaikka itkin kiukusta. Eksän kanssa yllytimme toisemme järkyttäviin väittelyihin ja hän saattoi pysäyttää auton tienvarteen vain huutaakseen rahassa, että olen väärässä ja sekopää... Mitään noin dramaattista ei tämän uuden miehen kanssa ikinä tapahdu eikä tule tapahtumaan, en tiedä onko se hyvä. Mistä tiedän mikä on minulle hyvä? Ja kuinka ilkeä olenkaan, kun hekumoin näitä muistoja ja tavallaan iloitsen, että halutessani saan eksän takaisin!....

Oksetan itseäni, koska minulla olisi mahdollisuus täysin antautua tähän uuteen, ja se olisi reiluakin, mutta en pysty.

Ap   

Vierailija
5/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ex haluaa sinut takaisin? Onko syynä se että sinulla on uusi miesystävä?

Unohda ex ja jatka matkaasi kohti auringonlaskua

Kuulemma hänelle iski paniikki loppuelämän yhdessäolosta.. Ja ajatus muuttui pikkuhiljaa katastrofiksi. Tajusi virheensä sanomansa mukaan jo maaliskuussa, mutta halusi olla varma ja odotti! En tiedä mitä uskoisin. Jättäminen oli sillon kaikille muillekin täysi yllätys. 

Ap

Vierailija
6/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies ei kestä kun löysit uuden. Tietää että olet heikko, ja sinä lemppaat uuden, ja hän tekee sitten kohta temput uudestaan. Olisit odottanut ainakin vuoden uuden suhteen. Jännämieskin olisi pysynyt poissa.

Vierailija
7/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähdään miten raivoava, narsistinen ja manipuloiva mies on naisten silmissä parempi vaihtoehto kuin kiltti ja rauhallinen mies.

Vierailija
8/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kosto on kun jatkat elämää ilman exää.

Vierailija
9/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kyllä väärältä nykyistä miestä kohtaan. Todella pahalta. Hän on hyväsydäminen hieno ihminen, ja tiedän ettei ikinä tekisi minulle noin. Hänen kanssaan kaikki on, ainakin vielä ollut, todella helppoa ja tasaista. Mitään rakkautta ei vielä ole syntynyt, mutta ystävyyttä kyllä. En haluaisi ikinä loukata häntä. Hän on jopa jaksanut kuunnella vuodatuksiani kuinka en ikinä enää halua edes kihloihin. Hän on todella kiltti ja kunnollinen. Pelottaa kuitenkin, että tukehdun jos en leiki ajatuksella eksästä aina välillä.

Jollain tapaa tunsin itseni voittajaksi kun eksä laittoi viestiä.. Jotenkin sisäisesti riemuitsin, vaikka itkin kiukusta. Eksän kanssa yllytimme toisemme järkyttäviin väittelyihin ja hän saattoi pysäyttää auton tienvarteen vain huutaakseen rahassa, että olen väärässä ja sekopää... Mitään noin dramaattista ei tämän uuden miehen kanssa ikinä tapahdu eikä tule tapahtumaan, en tiedä onko se hyvä. Mistä tiedän mikä on minulle hyvä? Ja kuinka ilkeä olenkaan, kun hekumoin näitä muistoja ja tavallaan iloitsen, että halutessani saan eksän takaisin!....

Oksetan itseäni, koska minulla olisi mahdollisuus täysin antautua tähän uuteen, ja se olisi reiluakin, mutta en pysty.

Ap   

Jospa painuisit terapeutille parantamaan pääsi ja kysymään, että miksi tykkäät henkisestä väkivallasta.

Ei muuta.

Vierailija
10/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnutkin odottaa vuoden! Mutta lähes kaikki läheiset käskivät mennä ulos ja lopettaa masentelun. Meri oli kaloja pullolaan jne.. Koin elämäni suurimman menetyksen tuolloin. Olin ihan rikki ja shokissa. Koko tulevaisuus oli tyhjää. Silti, opin itsestäni paljon.. Ja nyt näen sen ryömimisen jopa proosallisena. Tavallaan koko fiasko sopi meille parina. Sille voisi jopa nauraa vanhana.. Ehkä. 

Nyt tekisi lapsellisesti mieli antaa tämän "jännämiehen" anella ja kerjätä... Ja sitten ottaa hänet takaisin! Mutta oikeasti järki sanoo, että olisi päästettävä irti. Mietinkö häntä sitten joskus...? Jos ostan talon toisen miehen kanssa. Sen miehen joka ei riitele. 

Ap  

Vierailija
11/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä on eksä. Se ei lämmittelemällä parane. Milloinkaan et kuitenkaan tulisi luottamaan etteikö tekisi samaan uudelleen.

Unohda. Ja jatka paremman kanssa.

Jo toi että oli draamaa niin haloo! Oikeastiko haluat että sinua ja sinun tunteitasi ja mielipiteitäsi koko ajan arvostellaan ja lytätään?

Vierailija
12/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota eksää takaisin. Ainut neuvo minkä voin antaa. Tottakai se haluaa sut nyt takaisin ku sulla on uus - se haluaa testata omaa vetovoimaansa. Vaikka susta nyt tuntuu ku oisit voittaja niin takas jos eksäs otat niin oot häviäjä.

Eksän takas ottaminenhan on ku työntäis kerran paskotun paskan takas perseeseen.

Vierailija
13/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota ex takaisin, jotta se voi taas dumppaa sut.

Vierailija
14/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pidä sitä uutta löysässä hirressä. Mikään ei ole niin hirveää kuin ihminen joka dumppaa koska palaakin exän kanssa yhteen. Miksei jumalauta ole voinut odottaa että on oikeasti päässyt edellisestä yli tai ainakin kertoa että olet muutes vain laastari.

Vierailija
15/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin jännämiehen takaisin, mutta tulin vuoden jälkeen uudelleen jätetyksi toisen naisen vuoksi. Näin hänet viiden vuoden päästä uudestaan, olin jo naimisissa ja minulla oli pieni vauva. Mieheni ei ollut mukana, kun näin exäni. Hän yritti taas iskeä minua ja lähetti pitkän aikaa perään sähköpostiviestejä. Enää en ollut otettavissa. Minulla on nyt kiltti mies, kolme lasta ja kaikki elämässä täydellisesti. Jännämies ei tee minuun enää minkäänlaista vaikutusta. Tee perhe sellaisen ihmisen kanssa, johon voit luottaa ja joka ei riehu ja räyhää. Muuten tulet katumaan.

Vierailija
16/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota eksää takaisin. Ainut neuvo minkä voin antaa. Tottakai se haluaa sut nyt takaisin ku sulla on uus - se haluaa testata omaa vetovoimaansa. Vaikka susta nyt tuntuu ku oisit voittaja niin takas jos eksäs otat niin oot häviäjä.

Eksän takas ottaminenhan on ku työntäis kerran paskotun paskan takas perseeseen.

Ällö vertaus mutta osuva.

Vierailija
17/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuo laastarimies nyt ainakin, tai pistä katkolle, kunnes olet varma tunteistasi. Ei ole reilua roikuttaa kivaa miestä odottamassa jotain, mitä ei ehkä koskaan tapahdu.

18/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset olisi ihan itseksesi hetken aikaa? Et selvästikään ole valmis sitoutumaan uuteen mieheen ja exää ei kannata ottaa takaisin. Mahdollisuudet tulla jätetyksi uudestaan ovat aika isot. Tietysti riippuu siitä, että haluatko tuhlata lisää aikaasi vai kasvaa ihmisenä.

Vierailija
19/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään miten raivoava, narsistinen ja manipuloiva mies on naisten silmissä parempi vaihtoehto kuin kiltti ja rauhallinen mies.

Kuulostaako ap itse sitten jotenkin reilulta?

Vierailija
20/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, ettei kumpikaan miehistä ole tarkoitettu sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan