Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä haluaa takaisin, minulla jo uusi

Vierailija
25.07.2016 |

Minulla on uusi kiva mies. Ollaan kesä tapailtu päivittäin ja tavallaan seurustellaan. Eksä jätti jouluna. Se oli shokki. Piti olla nyt kesällä häät ja oltiin just saamassa laina. Olin korkkareita myöten rakastunut.. Ja rakastan kai vieläkin. Mutta niin paljon, että sattuu ajatellakaan mitä hän teki. Itkin koko kevään oikeasti, olin töistä pois 2 viikkoa ja jätin monta luentoa välistä. Olin niin rakastunut häneen ettei mikään jättäminen edes ollut käynyt mielessä. Yhdessä oltiin jo suunniteltu uutta kotia!

Tapasin nykyisen miesystävän tutun painostuksesta ja pakotin itseni tapaamaan hänet uudestaan.. Mitään kipinää ei aluksi ollut, mutta nyt olen alkanut pitämään hänestä aika paljon. Rakkaudeksi tätä ei voi vielä sanoa, minun puolelta..

Nyt eksä lähettelee viestejä. Jokaisen viestin jälkeen vihaan niitä kyyneliä joita hänen takiaan itkin. Hän haluaa takaisin.. Kuinka se muka onnistuisi? Vihaan häntä jättämisen takia. Mutta silti rakastan.. Tähän uuteen mieheen voisin rakastua hitaasti, mutta en noin palavasti mitenkään. Hän on rauhallinen ja hymyilee hitaasti ja tekee kaiken hitaasti ja huolella... Eksä taas oli vastakohta.. Sellainen raikulipoika jonka luulin saaneen rakastuneeksi itseeni.

Voinko nyt katsoa mitä tämän uuden kanssa tulee ja samalla riemuita, että eksä haluaa takaisin!?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kerrankin elämässäsi miettisit mitä _sinä_ haluat. Ei exä, kaverit, laastarimies, kumminkaimat, vaan sinä. Jätä laastari ja ole yksin ja pohdi elämääsi. Äläkä koske siihen jännäexään.

Vierailija
22/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi kuulostaa paskapäältä. En kattelisi sekuntiakaan miestä, joka huutaisi minulle, että olen sekopää tms. paskaa. Olet ääliö, jos palaat semmoisen kusimulkun luo. Olisit onnellinen, että olet löytänyt fiksun miehen - hänestäkin voi löytyä omat jännät puolensa, jos vain maltat ottaa selvää.

Neuvoisin pysymään nykyisessä suhteessa ja olemaan vastaamatta mitään exällesi. Dumppaisi vaan sinut kuitenkin uudestaan, tuskin osaa arvostaa ja kunnioittaa sinua tippaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä!

Mietin, pitäisikö kertoa nykyiselle, että olen miettinyt eksää.. En ole kertonut edes viesteistä, koska tiedän että hän kyselisi ajatuksiani.

Eksälle vastasin, että olen jatkanut elämääni ja kehoitin tekemään samoin. Sieltä tuli aika monta viestiä... Sanoi odottavansa vaikka kuinka kauan, koska ei halua muita enää.. Ehkä käyttää pelimiehen konsteja, mutta hyvin saa niillä pääni sekaisin.

Ot: Eksä ei siis haukkunut minua viikottain sekopääksi, vaan tuo oli politiikasta väittely ja hänellä loppui ehkä argumentit. Muistelen tuota kohtausta lähinnä hyvällä, koska silloin vain nauroin hänen reaktiolleen.

Ap

Vierailija
24/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kanssa exä, jonka kanssa meillä oli kunnon riidat ja huudot, vastapainoksi intohimoa ja vetovoima jota ei sanoin voi selittää. Lopulta riidat muuttuivat väkivaltaisiksi ja mukaan tuli päihteet. Pääsin eroon ja yli hänestä jo vuosia sitten, mutta silti en käsitä mikä meitä veti puoleensa ja miksi en ole kokenut sitä samaa vetovoimaa kenenkään kanssa... Joten tavallaan ymmärrän tilanteesi.

Vierailija
25/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
26/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei koskaan ollut väkivaltaa, huutamista joskus ja pari rikkoutunutta astiaa. Sovinnot oli aina äärimmäisen tunteikkaita. Kuulostaa varmasti raskaalta suhteelta, mutta siihen muodostui tietty dynamiikka. Välillä ärsytettiin toisiamme tahallaan.. Oltiin enemmän lapsia jotka leikkivät perhettä, mutta kasvettiin myös yhdessä parikymppisistä lähes kolmekymppisiksi. Nämä ikävuodet kuitenkin ovat merkittäviä aikuisuudessa. Draamaa oli kaksi viimeistä vuotta vähemmän, intohimoa silti paljon.. Sitten eksä pudotti pommin. Ei hänellä edes ollut toista naista (ainakaan seurustelua).. En tiedä. En kadu mitään siitä ajasta. Nyt kadun romanttisia ajatuksiani hänestä.

En halua jättää nykyistä eksän takia. Pitäisi vaan omassa päässä päättää ettei eksä saa olla mikään vaihtoehto B.

Sukunihan oli hulluna äkkipikaiseen eksään joka yhdessä hetkessä huusi vittua ruohonleikkurille ja toisessa kyseli äidiltäni mummoni kuulumisia aidosti kiinnostuneena...

Nykyisestä ei kukaan sano mitään. Hän on paljon ujompi. Sellainen ihminen, joka antaa paljon kun hänelle antaa mahdollisuuden. Kultainen ihminen 💗

Ap

Vierailija
27/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pohdiskelu (oli se provo tai ei) saa minut ymmärtämään MGTOW-löpinää ja minä inhoan MGTOW-löpinää.

Jos n. 30 v. naiset voi olla noin vietävissä, niin ei järkevillä ja asiallisilla  miehillä (ei siis "kilttimiehillä" vaan ihan tavallisilla miehillä) ole mitään toivoa naissukupuolen kanssa.

ap, jätä se nykyinen mies, hän ansaitsee parempaa

Vierailija
28/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin jännämiehen takaisin, mutta tulin vuoden jälkeen uudelleen jätetyksi toisen naisen vuoksi. Näin hänet viiden vuoden päästä uudestaan, olin jo naimisissa ja minulla oli pieni vauva. Mieheni ei ollut mukana, kun näin exäni. Hän yritti taas iskeä minua ja lähetti pitkän aikaa perään sähköpostiviestejä. Enää en ollut otettavissa. Minulla on nyt kiltti mies, kolme lasta ja kaikki elämässä täydellisesti. Jännämies ei tee minuun enää minkäänlaista vaikutusta. Tee perhe sellaisen ihmisen kanssa, johon voit luottaa ja joka ei riehu ja räyhää. Muuten tulet katumaan.

Pitäisikö tämän olla jotenkin ihailtavaa? Aika itsestäänselvyys...

Vierailija
29/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pohdiskelu (oli se provo tai ei) saa minut ymmärtämään MGTOW-löpinää ja minä inhoan MGTOW-löpinää.

Jos n. 30 v. naiset voi olla noin vietävissä, niin ei järkevillä ja asiallisilla  miehillä (ei siis "kilttimiehillä" vaan ihan tavallisilla miehillä) ole mitään toivoa naissukupuolen kanssa.

MGTOW? No enhän tässä nyt todellakaan edusta mitään pian 30-vuotiaita naisia.. Varmasti olen poikkeus. Minkä voin sille, että rakastuin ihmiseen joka sitten jätti rakkauteni ollessa vahvimmillaan? Ehkä sekosin kyseisestä henkilöstä. Järki kuitenkin käskee säilyttämään nykyisen tilanteen 😊 Ehkä kadun pelkästään näitä ajatuksia ja pakko jossain avautua. Mutta tämä vain vähän tunteistaan seonneen yksilön pohdintaa.

Ap

Vierailija
30/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei koskaan ollut väkivaltaa, huutamista joskus ja pari rikkoutunutta astiaa. Sovinnot oli aina äärimmäisen tunteikkaita. Kuulostaa varmasti raskaalta suhteelta, mutta siihen muodostui tietty dynamiikka. Välillä ärsytettiin toisiamme tahallaan.. Oltiin enemmän lapsia jotka leikkivät perhettä, mutta kasvettiin myös yhdessä parikymppisistä lähes kolmekymppisiksi. Nämä ikävuodet kuitenkin ovat merkittäviä aikuisuudessa. Draamaa oli kaksi viimeistä vuotta vähemmän, intohimoa silti paljon.. Sitten eksä pudotti pommin. Ei hänellä edes ollut toista naista (ainakaan seurustelua).. En tiedä. En kadu mitään siitä ajasta. Nyt kadun romanttisia ajatuksiani hänestä.

En halua jättää nykyistä eksän takia. Pitäisi vaan omassa päässä päättää ettei eksä saa olla mikään vaihtoehto B.

Sukunihan oli hulluna äkkipikaiseen eksään joka yhdessä hetkessä huusi vittua ruohonleikkurille ja toisessa kyseli äidiltäni mummoni kuulumisia aidosti kiinnostuneena...

Nykyisestä ei kukaan sano mitään. Hän on paljon ujompi. Sellainen ihminen, joka antaa paljon kun hänelle antaa mahdollisuuden. Kultainen ihminen 💗

Ap

Huutamista, rikkoontuneita astioita, draamaa, kiroilua, toisen tahallista ärsyttämistä... Oletko ihan sokea sille, kuinka umpipaskalta tuollainen parisuhde on? En kestäisi päivääkään tuollaisen kumppanin kanssa :(

Kuulostat käytöksesi perusteella todella nuorelta, oletko mahdollisesti alle parikymppinen? Olen sitä mieltä, että sinun ihan oikeasti kannattaisi opetella elämään ihan yksinkin. Ei koko ajan ole pakko "seukata jonkun kaa että olis ees joku jos eksä sattuis näkemään", aikuisuuteen kuuluu kyky pystyä olemaan ihan omillaankin ja tekemään itsenäisiä päätöksiä.

Vierailija
31/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huutamista, rikkoontuneita astioita, draamaa, kiroilua, toisen tahallista ärsyttämistä... Oletko ihan sokea sille, kuinka umpipaskalta tuollainen parisuhde on? En kestäisi päivääkään tuollaisen kumppanin kanssa :(

Kuulostat käytöksesi perusteella todella nuorelta, oletko mahdollisesti alle parikymppinen? Olen sitä mieltä, että sinun ihan oikeasti kannattaisi opetella elämään ihan yksinkin. Ei koko ajan ole pakko "seukata jonkun kaa että olis ees joku jos eksä sattuis näkemään", aikuisuuteen kuuluu kyky pystyä olemaan ihan omillaankin ja tekemään itsenäisiä päätöksiä.

No en todellakaan ole nykyisen kanssa ärsyttääkseni eksää! Miten ihmeessä voit lukea tekstini noin ohi? En myöskään ole pitkiin aikoihin kytännyt hänen tekemisiään. Toki jättämisen jälkeen luulin hänen löytäneen uuden. Ja sillon talvella vajosin somekyttäyksessä todella alas. Lopetin kuitenkin hänen kuvien selaamisen jo helmikuussa...

Olen 26. Enkä halunnut uutta suhdetta. Löysin kuitenkin ihmisen, jos en muuta niin ystävän.

Ap

Vierailija
32/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MGTOW? No enhän tässä nyt todellakaan edusta mitään pian 30-vuotiaita naisia.. Varmasti olen poikkeus. Minkä voin sille, että rakastuin ihmiseen joka sitten jätti rakkauteni ollessa vahvimmillaan? Ehkä sekosin kyseisestä henkilöstä. Järki kuitenkin käskee säilyttämään nykyisen tilanteen 😊 Ehkä kadun pelkästään näitä ajatuksia ja pakko jossain avautua. Mutta tämä vain vähän tunteistaan seonneen yksilön pohdintaa.

Ap

Eli nyt jo unohdat mitä olet aiemmin kirjoitellut. Siis provo kuitenkin.

Sanoit:

"mutta kasvettiin myös yhdessä parikymppisistä lähes kolmekymppisiksi...."

Ja mies jättänyt alle vuosi sitten, olisit siis juurikin 30 nurkilla. Taisit unohtaa. Laitakin popcornit tulemaan ja odottelen, kuinka selität tämän :-)

Vierailija
33/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli nyt jo unohdat mitä olet aiemmin kirjoitellut. Siis provo kuitenkin.

Sanoit:

"mutta kasvettiin myös yhdessä parikymppisistä lähes kolmekymppisiksi...."

Ja mies jättänyt alle vuosi sitten, olisit siis juurikin 30 nurkilla. Taisit unohtaa. Laitakin popcornit tulemaan ja odottelen, kuinka selität tämän :-)

No sitä, että olen vain yksi henkilö. EN edusta meitä kaikkia. Olen vain yksi isosta massasta naisia, jossa varmasti valtaosa heittäisi lautasia rikkovan kuuman miehen ikkunasta ulos eikä miettisi edes tulevaisuutta. Eli turha tämän aloituksen pohjalta huokailla kilttien miesten kohtaloa. En ole taivas, laki tai yleinen totuus. Valintani ja pohdiskeluni ovat luultavasti vähemmistöä.

Ap

Vierailija
34/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän ottaminen takaisin olisi suuri virhe, ja tiedät sen itsekin. Älä antaudu hänen kanssaan mihinkään tunteikkaisiin keskusteluihin, vaan yritä pitää hänet viileästi etäällä. On normaalia, että hänen mielenmuutoksensa hivelee loukattua itsetuntoasi, joten ei sinun tarvitse soimata itseäsi tunteistasi. Erostanne on kulunut vasta vähän aikaa.

Ei kuitenkaan ole ollenkaan reilua roikuttaa nykyistä kumppaniasi laastarisuhteessa. Eksä särki sydämesi ja tiedät miltä se tuntuu, joten miksi haluat tuottaa tuskaa toiselle? Et ole vielä päässyt yli entisestä suhteestasi, joten anna nykyisen mennä. Ole yksin ja sure surusi ystävien tukemana.

Vierailija
35/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat eksän huutamaan sinulle, että olet väärässä ja sekopää?

Suosittelen, että yrität lukea viestisi ns. ulkopuolisena ja mietit, miksi haluaisit takaisin vihamielisen miehen.

Mies on jo kerran hylännyt sinut. Miksi hän olisi muuttunut? Älä luota uudelleen. 

Vierailija
36/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt järki käteen. Sanot eksälle, että ohi on, sulla on uusi suhde.

Usko pois, sut on kerran jätetty, miksei jättäjä jättäisi toistekin?

Itse tein sen virheen että yritin vielä exän kanssa uudestaan. Lisää haavoja ja kyyneleitä siitä tuli lopulta.

Vierailija
37/65 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksän ottaminen takaisin olisi suuri virhe, ja tiedät sen itsekin. Älä antaudu hänen kanssaan mihinkään tunteikkaisiin keskusteluihin, vaan yritä pitää hänet viileästi etäällä. On normaalia, että hänen mielenmuutoksensa hivelee loukattua itsetuntoasi, joten ei sinun tarvitse soimata itseäsi tunteistasi. Erostanne on kulunut vasta vähän aikaa.

Ei kuitenkaan ole ollenkaan reilua roikuttaa nykyistä kumppaniasi laastarisuhteessa. Eksä särki sydämesi ja tiedät miltä se tuntuu, joten miksi haluat tuottaa tuskaa toiselle? Et ole vielä päässyt yli entisestä suhteestasi, joten anna nykyisen mennä. Ole yksin ja sure surusi ystävien tukemana.

Onko naisilla yleisestikin vaikeuksia olla kommunikoimatta kusipäiden kanssa, luulisi olevan aika helppoa. Vaik onko tässä sellainen "ei saa koskea- kosken varmasti"-ongelma, eli huono itsehillintä?

Vierailija
38/65 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin nyt uudelle miehelle eksän laittaneen viestejä.. Kaikki meni juuri kuten pelkäsin. Mies kysyi mitä ajattelen asiasta ja haluaisinko hänet takaisin. En osannut vastata suoraa etten. Yritin selittää, etten osannut odottaa hänen laittavan enää mitään joten yllätyin, ja sitten moni asia muistui mieleen. Mies käski selvittää pääni ja lähti. Näytti todella surulliselta! Sanoin välittäväni hänestä, mutta vastasi vain ettei se riitä jos mietin eksää vähääkään. En ehtinyt selittää ajatustani edes loppuun, ja sitä lopputulemaa että haluan hänet..

Olen ehkä kohuuton, mutta mielestäni mies ylireagoi..  Hieno loma tulossa... Tuntuu, että kaikki on hänen kanssaan pilalla. Hän ei kestä yhtään draamaa. Vaikka nyt perään mitä tahansa laittaisin. 

Ap

Vierailija
39/65 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksaisi tällaista enää :( Yritin vain olla rehellinen ja uskoin miehen arvostavan sitä.. Nyt tekisi vain mieli ottaa kasa kirjoja mukaan ja lähteä mökille itkemään miten surkeasti olen taas kaiken hoitanut.. Mies oli juuri pyytänyt viikonlopuksi yhteen perheensä tärkeään tapahtumaankin...

Ap

Vierailija
40/65 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisilla yleisestikin vaikeuksia olla kommunikoimatta kusipäiden kanssa, luulisi olevan aika helppoa. Vaik onko tässä sellainen "ei saa koskea- kosken varmasti"-ongelma, eli huono itsehillintä?

Ainakin mulla on huono itsehillintä namipalojen kanssa ;p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan