Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin heittää tyttäreni ulos kotoa

SeijaH
25.07.2016 |

Olen yrittänyt antaa koko 17v ajan kristillisen kasvatuksen että avioliitto miehen ja naisen välinen.

Mutta ei kelvannut kavastus meidän neidille vaan kertoi eilen illalla että hän seurustelee naisen kanssa silloin minulla hirtti kiinni ja pistin pakkaan omat tavarat samantien ja kantaa ne ulos.

Kun näen tämän naisen tulen haukkumaan hänet suurelta osin.

Ja sanoin hänelle aamulla että ei ole mitää asiaa tänne ennen kuin olet naimisissa miehen kanssa ja pyysin poistaa puhelimesta numeromme.
Jatkamme elämää normaalisti ilman häntä!

ps. tämä ei ole mikää trolli tai muu piti vaan saada purettua vähän itseensä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet rikkonut lakia, sinä olet vastuussa lapsesi kasvatuksesta kunnes hän on 18 vuotias. Raamattu sanoo myös että vääräuskoisen saa kivittää, tyttären saa myydä orjaksi ja että levättömiä merieläviä ei saa syödä. Kristinusko ei ole ikinä saanut mitään hyvää aikaiseksi kansainvälisellä tasolla, katolilainen kirkko määräsi pyhiinvaeltajia tappamaan vääräuskoisia koska se oli ''jumala tahto'' arkkipiispan mukaan. Kaksinaamaisuutta parhaimmillaan, sillä kristinuskon koko perusta sijoittuu rakkauteen, ei vihaan. Jos minä olisin homoseksuaali ja minulla olisi tuollainen äiti, asuisin mielummin yksin. Lue homoseksuaalisuudesta ennen kun tuomitset.

Vierailija
22/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten kristilliset arvot tuntuu olevan eniten hukassa uskovaisilta itseltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljos AP ottaa veden muuttamisesta viiniksi? Olisi vähän tarvetta.

Puheista päätellen on ainakin joku Jeesusta pyhempi henkilö kyseessä.

Vierailija
24/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi pettäisi sinua reissuhommissaan!

Vierailija
25/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mällipirtelö korjaa.

Vierailija
26/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan!

Vierailija
27/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ihania ja naisten välinen rakkaus ihanaa! Ettäs tiesit ap, sinä tässä jäät paljosta paitsi kun elät surkeassa heteroliitossasi kulahtaneen ukkosi kanssa. Peace and love!

Vierailija
28/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan!

On mahdollista 2000 luvulla autoin tyttöni kaveria joka oli lentänyt pihalle sen takia oli lesbo, hänen isänsä heitti ulos niska pers otteella -20 asteen pakkaaseen ja poliisien avulla sai omat tavarat vasta ulos.

Meitä on joka lähtöön.

Vierailija
29/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lespotytär on jumalattomuuden tiellä ja joutuu helvettiin huorinteoistaan! Ihan oikein teit.

Vierailija
30/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Jeesus olisi tehnyt?

Hyvä pointti :)

Vierailija
31/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kattoo taivaasta ja facepalmaa että tollasten urpojen takia piti mennä delaamaan.

M22

Vierailija
32/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vois hylätä lastani hänen valintojensa vuoksi. En, vaikka tulis ilmi, että tekee valintoja meidän arvomaailmaa vastaan. En, vaikka kertois olevansa homoseksuaali. Ja mä oon kuitenkin ahdasmielinen vanhoillislestadiolainen.

Vierailija
33/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäisen siskoni paljastuminen heteroseksuaaliksi oli isällemme kova paikka. Ei isämme nyt siskoani nyt ulos heittänyt, mutta ei sitä hyväksynyt. Sanoi myös asiasta. Olisi ilmeisesti toivonut siskostani aseksuaalia. Minun kohdallani taas pitää itsestäänselvänä, että olisin aseksuaali. Totuus on, että en tiedä, olenko aseksuaali vai hetero, mutta en aio koskaan korjata isän olettamuksia. Siitä seuraisi vain suuria riitoja. Tässä on ilmeisesti kyse siitä, että isän on vaikea hyväksyä lastensa kasvamista aikuiseksi ja täysi-ikäisille lapsilleen minkäänlaisia seksuaalisia tuntemuksia.

Vierailija
34/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä se Jeesus sanoo lähimmäisen rakastamisesta?

Entä tuomitsemisesta? ("Älkää tuomitko jottei teitä tuomittaisi").

Olet lakiteknisesti elatusvastuussa lapsestasi, mutta tiedän tosiaan näitä paskoja mutseja, jotka heittävät lapsensa pihalle, koska ovat LGBTIQA+-väkeä tai vaikka luopuvat uskosta. Yhteiskuntakokeilu nimeltä uskonto on riistänyt ihmisiä aivan riittävän kauan ja mm. Amerikassa ja myös monissa Euroopan maissa on tukipisteitä nuorille, jotka tulevat kotoaan ulosheitetyiksi.

Rakkautta ei ole heittää lasta / ketään ulos sen takia, ketä tämä rakastaa tai millainen tämä on.

Vierailija
35/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SeijaH kirjoitti:

Olen yrittänyt antaa koko 17v ajan kristillisen kasvatuksen että avioliitto miehen ja naisen välinen.

Mutta ei kelvannut kavastus meidän neidille vaan kertoi eilen illalla että hän seurustelee naisen kanssa silloin minulla hirtti kiinni ja pistin pakkaan omat tavarat samantien ja kantaa ne ulos.

Kun näen tämän naisen tulen haukkumaan hänet suurelta osin.

Ja sanoin hänelle aamulla että ei ole mitää asiaa tänne ennen kuin olet naimisissa miehen kanssa ja pyysin poistaa puhelimesta numeromme.

Jatkamme elämää normaalisti ilman häntä!

ps. tämä ei ole mikää trolli tai muu piti vaan saada purettua vähän itseensä.

Toivottavasti joudut helvettiin, kun et hyväksy lastasi sellaisena kuin luoja hänet loi. Tulisin vetää sua turpaan, jos tietäisin, missä asut, senkin hirviö!

Vierailija
36/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viimeistään todisti, että maailma olisi parempi paikka ilman minkäänlaisia uskontoja.

Vierailija
37/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu oot kyllä pahin vanhempi ikinä! Ällöttävää tollanen touhu, kai tajuut kuinka inhottava ihminen oot? Läpeensä paha, jos joku on helvettiin menossa niin se oot sinä.

Vierailija
38/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tytär kapinoi, mitä kielletympi asia sen kutkuttavampaa koittaa rajojaan. Toivottavasti tytär pärjää ja saa sossusta apua.

Vierailija
39/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsesi on vielä alaikäinen, niinkö? Jos on, niin toivottavasti lapsesi tekee teistä vanhemmista ilmoituksen eteenpäin!!! Ja jos lapsesi ei itse sitä tee, niin taatusti joku muu tekee!! Hankkiutuisitte hoitoon sekä sinä että miehesi, teillä viiraa päästä!!!

Vierailija
40/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kirjoitus taitaa täyttää kaikki provon merkit, mutta valitettavasti tällaisiakin kohtaloita on nykyäänkin vähemmistöteineillä. Yleensä ne vain tapahtuu hyvin hissukseen, eikä forumeilla huutaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan