Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä mutta peittävä meikkivoide vaaleaihoiselle

Vierailija
25.07.2016 |

Olen vaalea, mutta kasvoissani on punakkuutta&pieniä epäpuhtaisuuksia. Ihoni kiiltelee herkästi.
Mikä olisi hyvä, mutta peittävä meikkivoide tarpeisiini? Olisiko vinkkejä?
En halua lirua meikkivoidetta, mieluummin paksumpi saisi olla koostumukseltaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tosi peittävän, niin Joe Blasco tai Max Factorin puikkomeikivoide (pan stick?)

Vierailija
2/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tosi peittävän, niin Joe Blasco tai Max Factorin puikkomeikivoide (pan stick?)

Mut tuleeks niistä sitten kauhee pakkelinaama, sellaista en halua myöskään.. :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta oikeasti vaalealle noista vaaleinkin sävy on liian tumma :D käytän itse Lily Lolon vaaleinta sävyä. Peittää jokseenkin ok, mutta välillä kaipaisin vielä peittävämpää. On vaikea löytää riittävän peittävää JA vaaleaa meikkivoidetta, liekö mahdottomuus... :D

Vierailija
4/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Lumenen cc voiteesta. On aika luonnollinen, mutta peittää kuitenkin kivasti. En sitten tiedä, onko liian ohut ap:lle.

Vierailija
5/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mac Studio Fix Fluid on toiminut mun vaalealla, mutta värikkäällä iholla, sävyllä NW13. Real Techniques Expert Face Brush käytössä levittämiseen, sillä ei tule pakkelinaamaa. Ja sitten Lancomen peitevoide vielä pahimpiin kohtiin (mustassa tuubissa, ihan paras). Tuo meikkivoide ei muutu oranssiksi tai mitään, mutta alkaa kiiltelemään aika nopeasti omillaan. Siihen on auttanut hyvin ohut kerros Lily Lolon mineraalimeikkivoidetta vielä tuohon päälle, ja viimeistelyyn NYX HD puuteri.

Kuulostaa paljolta, mutta olen kärsinyt kamalasta ihosta 10 vuotta ja koittanut eri juttuja ja tämä vaan toimii. Kaikki peittyy ja tulos on niin luonnollinen kuin on mahdollista tällaisen kirjavan ja aknearpisen ihon kanssa (eli tietenkin näkyy, että meikkiä on, mutta ei myöskään ole mikään cake face kunhan kaikkia ylläolevia on ohut kerros ja on levitetty oikein ja iho prepattu).

Jos ihosi on parempi kuin minun, ehkä suosittelisin vain tuota peitevoidetta ja Lily Lolon mineraalimeikkivoidetta + se HD puuteri.

Vierailija
6/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaaleaihoinen sekaiho couperosalla ja joe blascon alabaster väri käytössä. Mahdollisimman ohut kerros kostealla meikkisienellä, päälle lumenen väritöntä irtopuuteria ja päivän aikana taputtelu kiiltokohdista puuteripaperilla, ei lisää puuteria. Parempaa yhdistelmää en ole vielä löytänyt, ei täydellinen tämäkään, mut ei kehtaa kulkea punakuonona. Ja sit suosittelen arctic arbutin seerumia, jos couperosaa, vaalentaa vähän.

Vierailija
7/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin etsiä juuri googlesta "foundation for redheads" -hakusanoilla, koska jos etsii vain vaaleaa, yleensä se vaaleinkin on liian tumma. Noistakin moni oli sen näköistä voidetta, ettei varmasti käy paperinvalkealle iholle, mutta osa vaikutti siltä että voisi kokeilla. 

Vierailija
8/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen hyvät meikkivoiteet (tai oikeastaan cc-voide ja kumppanit) on todella tummia. Cc-voide vaaleimmassa sävyssä on tummempi kuin minä nyt kesällä ruskettuneena. Harmi kun se vaan on niin hyvä meikkivoide. Natural code-linjalla on vaalein sävy todellakin vaalea, mutta meikkivoiteen laatu on surkea.

Lorealin sävyt on myös hitsin tummia, mutta laatu ihan ok.

Oon käyttänyt nyt kesällä Maybellinen Fit me-sarjaa, sävyssä 110, joka taitaa olla vaalein. Ihan pikkasen on liian tumma mulle, mutta rusketus on vähän tasoittanut sävyeroa. Pitää muistaa häivyttää kaulaan. Tavallinen fit me-meikkivoide on todella lirua, mutta se öljyiselle iholle suunnattu on paksumpaa (Fit me poreless). Toimii hyvin, ei ihan hikijumppaa kestä. Peittää todella hyvin, mutta isompiin ihovirheisiin vaatii vielä peitevoidetta päälle. Oma henkilökohtainen lempparini on juuri tämä Fit me poreless, sävyssä 110.

Wet'n'wildilla on coverall-linja, jossa on mustassa tuubissa oleva paksuhko meikkivoide. Vaalein sävy on todella vaalea ja mulle ihan nappivalinta. On todella peittävää, mutta jotenkin kuivaa? Hilseilee helposti jos ei ole hyvin kosteutettu ja kuorittu iho.

Siinä muutama halpa vaihtoehto. Olen itse paperinvalkoinen punapää, joskus tekisi mieli ostaa purkki valkoista kasvomaalia ja käyttää meikkivoiteena. Jos on reilusti pisamia niin ne antavat hieman anteeksi liian tummaa meikkivoidetta. Samoin varjostaminen ja korostaminen huijaa tummaa meikkivoidetta siedettäväksi. Ja sekin jos on vaikka todella tummaa huulipunaa tai tumma silmämeikki, kasvot näyttää vaaleammilta ja hieman liian tummaa meikkivoidetta ei huomaa, jos se on häivytetty kaulalle.

Vierailija
9/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aivan sekaisin kun kaikki suosittelevat eriä! Ap

Vierailija
10/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oriflamella on vaalealla iholle hyviä vaihtoehtoja. Enkä ole saanut niitä ihottumaa,niinkuin esim Lumen tuotteista, joka on tosi harmi. haluaisin suosia kotimaista kosmetiikkaa.

Vierailija
11/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factor Lasting performance on hyvä ja siinä löytyy myös hyvin vaaleat sävyt.

Vierailija
12/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missan bb voide on ehdottomasti tutustumisen arvoinen.

Mulla on ollut koko ikäni vaikeaa löytää sopivaa meikkivoidetta ja noiden vaalein sävy on jopa liian vaalea! Ei myöskään ole liian oranssi tai punainen, vaan oikeasti neutraali sävy.

Kannattaa googlettaa.

Vierailija
13/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misshan siis piti sanomani. :D

Vierailija
14/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorskin, vaaleista kokeilemistani paras, käytössä toiseksi vaalein sävy. Ei mene keltaiseksi kuten Oriflame, joka muuten olisi ok. Hintaa on riittävästi, mutta ohut JA hyvin peittävä koostumus on hintansa arvoinen. Olen siis todella kalkkilaivan kapteeni, pisamiakin on sekä couperosaa, ja oeittää nätisti ilman pakkelivaikutelmaa.

Vierailija
15/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen aivan sekaisin kun kaikki suosittelevat eriä! Ap

Emme me mitään eriä suosittele. Eri tuotteita kylläkin.

Vierailija
16/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Lumenen cc voiteesta. On aika luonnollinen, mutta peittää kuitenkin kivasti. En sitten tiedä, onko liian ohut ap:lle.

Mä tykkään Lumenen BB-voiteesta, se vaalein sävy 00 on hyvä. On mielestäni hyvinkin peittävä vaikka onkin BB-voide, eli pitäisi olla ohut ja kevyt. 

Vierailija
17/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenella ja Lumenen Natural Codella on aika vaaleita.

Itsellä semmonen keskitumma iho eli ne vaikuttaa ihan valkosilta :)

Vierailija
18/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaaleaihoinen sekaiho couperosalla ja joe blascon alabaster väri käytössä. Mahdollisimman ohut kerros kostealla meikkisienellä, päälle lumenen väritöntä irtopuuteria ja päivän aikana taputtelu kiiltokohdista puuteripaperilla, ei lisää puuteria. Parempaa yhdistelmää en ole vielä löytänyt, ei täydellinen tämäkään, mut ei kehtaa kulkea punakuonona. Ja sit suosittelen arctic arbutin seerumia, jos couperosaa, vaalentaa vähän.

Mistä olet hankkinut puuteripaperia? Onko niissä eroa eti merkkien välillä.

Vierailija
19/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen Matt Control!!

Vierailija
20/20 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revlon Colorstay, oily skin -versio. Melko paksua jankkia, pysyy rasvaisellakin iholla, hikoillessa jne. Sen verran peittävää että harvemmin tarvitsee erikseen edes peitevoiteita.

Ei muutu iholla oranssiksi ja vaaleimmat sävyt mielestäni yllättävän vaaleita, 150 buff on keltapohjainen ja omalle vaalealle iholle sopiva sävy.

Ei taida Suomesta saada tällä hetkellä kaupoista mutta netistä tilaamalla hintaa jotain 14 euron pintaan ja jokaisen sentin väärti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi