Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut jonka mielestä haku toimii huonosti?

Vierailija
24.07.2016 |

Ensinnäkin jos yrittää etsiä keskusteluita, niin ensin tulee jotain hiivatin blogeja tarjolle. Toisekseen, ensimmäisenä saattaa tulla jotain aivan ikivanhoja keskusteluita eikä sitten löydä sitä mitä oli etsimässä. Voisiko hakua mitenkään parantaa? Esimerkiksi niin että voisi taas hakea ensin niitä uusimipia keskusteluita niinkuin joskus oli? Toisekseen olisi hyvä jos olisi otsikkohaku myös erikseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei toimi huonosti - se ei toimi ollenkaan,

Vierailija
2/4 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hankalaa kun kaikki keskustelut pitäisi aina tallentaa selaimelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ainut. Sivuston hakutoiminto on suoraan ysäriltä.

Vierailija
4/4 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

Mä en löydä haulla mitään enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan