Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pilasi reissun, harmittaa :(

Vierailija
24.07.2016 |

Olimme kauan odotetulla viikonloppureissulla perheen kanssa ja nyt harmittaa hirveästi.

Mies oli jo lähtöaamuna hirveän kierä ja äksy ja sama jatkui koko viikonlopun. Kaikki oli huonosti ja mikään ei kelvannut. Kaiken huipuksi rupesi ruokailussa vääntämään meidän 3-v hieman uhmakkaan lapsen kanssa ja ruokailukin meni aivan plärinäksi.

Minua itkettää, kun olin niin odottanut kivaa yhteistä perheviikonloppua ja tuntuu että maksettiin iso summa ihan turhaan kun mies vain mökötti.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen kun ei saa ryypätä kuten haluaa. Sitä sanotaan kuivahumalaksi.

Vierailija
22/31 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoithan pimperoa ennen matkalle lähtöä?

No en antanut, kun oli jo saanut sihteeriltään.

Sekin vähän harmitti, kun ei minua mukaan pyydetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus reissuäksyilijä ja olen oppinut tämän jo nuorena. Mikä mättää:

-Vaikka toisesta pitäisi kuinka paljon, en kestä katsella ketään 24/7 monta päivää putkeen samassa hotellihuoneessa. Tarvitsen omaa aikaa ja tilaa.

-Huono fiilis voi johtua matkastressistä, aikaerosta, unenpuutteesta, heittelevästä verensokerista. Näitä pyrkin ehkäisemään nukkumalla riittävästi jo ennen matkaa ja pakkaamalla välipaloja mukaan. Hyvä välipala sisältää hiilaria ja proteiinia, eli pitää verensokerin tasaisena pitkään.

-Sanon jo ennen äksyä fiilistä, että voin olla kiukkuisella päällä eikä se johdu toisesta millään tavalla, vaan minusta.

-Välttelen nykyään kaikin keinoin muiden kanssa matkustamista, koska se kiristää hermoja eikä sitten kellään ole kivaa. Ei minulla eikä reissuseuralla.

Vierailija
24/31 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suruhymiö, itketys, mies on pilannut taas kaiken, sama tuttu kaava, täsmälleen sama tunnistettava kirjoitusasu. Joka päivä samaa paskaa. Joka päivä, sama kirjoittaja, vastailee myös itselleen.

Vierailija
25/31 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en antanut, kun oli jo saanut sihteeriltään.

Sekin vähän harmitti, kun ei minua mukaan pyydetty.

Nyt selvisi syy, miehellä tippuri, saanut juurikin tuolta sihteeriltä!

Eipä enää minua harmita yhtään, ihan oikein sille:)

Vierailija
26/31 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mies luultavasti tehnyt rankan työviikon, maksanut matkan ja hoitanut matkustamisjärjestelyt ja palkkioksi sitten ihanaa "laatuperheaikaa", lasten perässä juoksemista yms. kivaa. Joskus ihmettelen mitä naiset oikein ajattelevat?

Ei vaan nainen tehnyt raskaan työviikon. Varannut ajoissa ja maksanut koko loman, pakannut omat ja lapsen tavarat mukaan. Mies lähtenyt lomalle kuin lapsi eli vaimo hoitanut kaiken eikä miehellä käy mielessäkään olla kiitollinen ja hyvillä mielin. Tuommoista mieslasta ei yksikään nainen sänkyynsä halua.

Vierailija
27/31 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoitti:

Minä en ainakaan lähde akan kanssa mihinkään, viime syksyn reissu alkoi vituttamaan sen verran, en voi ymmärtää miksi vitussa pitää aina olla naamanorsunvitulla 24/7, pillustakaan ei voi kuin nähdä unta.

Lapsikin käyttäytyy paljon paremmin kun akka ei ole lähelläkään.

Kannattaisi katsoa peiliin. Noin myrkyllisen miehen kanssa kukaan halua olla yhtään missään, saatikka ettå tuommoinen märinä mieheltä nostaisi naisen seksihaluja.

Vierailija
28/31 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisit selvästi enemmän isotissienergiaa elämääsi.

Vierailija
29/31 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Vierailija
30/31 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin monta kertaa että mikä on vikana, mutta en saanut vastausta.

Varasin matkan, pakkasin, maksoin hotellin jne. Miehellä ei ollut mitään normaalista poikkeavia hommia. Ja matkakohde oli alunperin miehen idea, joten ei ollut edes mikään minun yksin keksimä juttu.

Ap

Oliko alkutilanne kuitenkin se että sinä halusit lähteä ja "mies sai valita paikan", eli oli pakko valita joku vaikkei varsinaisesti olis halunnut mihinkään?

Vierailija
31/31 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivahumala aiheuttaa tuollaisen käytöksen.