Mies pilasi reissun, harmittaa :(
Olimme kauan odotetulla viikonloppureissulla perheen kanssa ja nyt harmittaa hirveästi.
Mies oli jo lähtöaamuna hirveän kierä ja äksy ja sama jatkui koko viikonlopun. Kaikki oli huonosti ja mikään ei kelvannut. Kaiken huipuksi rupesi ruokailussa vääntämään meidän 3-v hieman uhmakkaan lapsen kanssa ja ruokailukin meni aivan plärinäksi.
Minua itkettää, kun olin niin odottanut kivaa yhteistä perheviikonloppua ja tuntuu että maksettiin iso summa ihan turhaan kun mies vain mökötti.
Kommentit (31)
Annoithan pimperoa ennen matkalle lähtöä?
Helv..in miehet! Minullakin yks pilasi loman, mutta pihtaamalla.
Kannattaa pysyä sinkkuna, säästyy monelta harmilta.
Vierailija kirjoitti:
Annoithan pimperoa ennen matkalle lähtöä?
Tämä. Mies luultavasti tehnyt rankan työviikon, maksanut matkan ja hoitanut matkustamisjärjestelyt ja palkkioksi sitten ihanaa "laatuperheaikaa", lasten perässä juoksemista yms. kivaa. Joskus ihmettelen mitä naiset oikein ajattelevat?
Näkiessäsi että puolisollasi oli huono päivä miten tuit häntä. Miten teillä otetaan asiat esille ja voiko kaikesta puhua. Käyttäytyykö puolisosi vetäytyen vai hyökäten ollessaan ärsyyntynyt. Miten sinä. Kommunikaatiolla seuraava reissu paremmaksi.
Kysyin monta kertaa että mikä on vikana, mutta en saanut vastausta.
Varasin matkan, pakkasin, maksoin hotellin jne. Miehellä ei ollut mitään normaalista poikkeavia hommia. Ja matkakohde oli alunperin miehen idea, joten ei ollut edes mikään minun yksin keksimä juttu.
Sen ruokailuhärdellin jälkeen jouduin antamaan vähän palautetta miehen käytöksestä, muuten yritin itse olla iloisella mielellä ja jättää miehen kiukuttelut niihin sen suuremmin reagoimatta (muuta kuin siis että yritin kysellä mikä mättää)
Ap
Enää ei harmita ihan niin paljon kuin eilen. Mutta ei silti tee kyllä hetkeen mieli suunnitella mitään uutta reissua.
Onneksi lapset ainakin tuntuvat muistelevan reissusta mukavia kohtia, vaikka itsellä jäikin vähän kökkö maku koko hommasta.
Ap
Minä en ainakaan lähde akan kanssa mihinkään, viime syksyn reissu alkoi vituttamaan sen verran, en voi ymmärtää miksi vitussa pitää aina olla naamanorsunvitulla 24/7, pillustakaan ei voi kuin nähdä unta.
Lapsikin käyttäytyy paljon paremmin kun akka ei ole lähelläkään.
Hmm.. Kyllä kannattais viimeistään nyt ottaa asia kunnolla puheeksi ikä vaan hymistellä ja jättää asian maton alle. Vältteletkö usein konflikteja? Ei sekään käy koska muuten ongelmat jää maton alle ja miehen kiukuttelu voi vaan toistua. Jopa parempi lomalla olisi ollut minusta ilmaa puhdistava riita. Tai ei ehkä lasten kuullen mutta kuitenkin.
Jos sitä harmitti olla perheen kanssa reissussa, kun se samaan aikaan olisi mieluummin ollut salarakkaansa kanssa seksilomalla.
Mies kirjoitti:
Minä en ainakaan lähde akan kanssa mihinkään, viime syksyn reissu alkoi vituttamaan sen verran, en voi ymmärtää miksi vitussa pitää aina olla naamanorsunvitulla 24/7, pillustakaan ei voi kuin nähdä unta.
Lapsikin käyttäytyy paljon paremmin kun akka ei ole lähelläkään.
Tiesitkö, että lapset käyttäytyvät yleensä paremmin vieraammille ihmisille? Vain läheisille uskaltaa kunnolla kiukutella. Et taida olla kovin läheinen lapsesi kanssa? Milloin olet viimeksi hoitanut lasta useamman päivän yksin?
Vierailija kirjoitti:
Olimme kauan odotetulla viikonloppureissulla perheen kanssa ja nyt harmittaa hirveästi.
Mies oli jo lähtöaamuna hirveän kierä ja äksy ja sama jatkui koko viikonlopun. Kaikki oli huonosti ja mikään ei kelvannut. Kaiken huipuksi rupesi ruokailussa vääntämään meidän 3-v hieman uhmakkaan lapsen kanssa ja ruokailukin meni aivan plärinäksi.
Minua itkettää, kun olin niin odottanut kivaa yhteistä perheviikonloppua ja tuntuu että maksettiin iso summa ihan turhaan kun mies vain mökötti.
Miten niin vääntämään? Kyllä 3 vuotiaan pitää totella ihan samoin lomalla kuin muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vääntämään? Kyllä 3 vuotiaan pitää totella ihan samoin lomalla kuin muutenkin.
Juu, periaatteessa noin. on kuitenkin tilanteita, joissa monet vanhemmat tekevät kärepäsestä härkäsen. Esim, onko joku leivän loppuun syöminen niin tärkeä asia, että siitä pitää käydä 0,5-1 tunnin tappelu? Tällaisiakin olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totella? Huh, sairas kommentoija. 3-vuotiaan kanssa ei ole vielä kysymys tottelemisesta, vaan erilaisista näkemyksistä. Sähän olet alistaja, ja lapsesi päätyy tehdastyöhön, koska omaa ajattelua ei sallita, kuten ei selkeästi sinullekaan ole sallittu. Kerropa koulutustasosi, niin katsotaan! Joku amis selkeästi.
t. 6- ja 8-vuotiaden äiti
Tästä lähtien reissut ilman miestä.
Koska lapsi aistii vanhempien kireät välit. Niin tekee meilläkin sekä kahdestaa ollessaan äidin kanssa mutta myös isänsä kanssa. Ei se vika välttämättä akassa ole. Oisko aihetta miettiä oisko peiliin katsomisen paikka?
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä harmitti olla perheen kanssa reissussa, kun se samaan aikaan olisi mieluummin ollut salarakkaansa kanssa seksilomalla.
Mies myöntää tyytyvänsä. Haku jatkuu läpi elämän. Tämmöinen miesmaskotti pitää silti saada
Eniten harmittaa lasten puolesta. Se että isi kiukuttelee ja ylipäätään se että miten miehellä ei ole yhtään tilannetajua uhmaikäisten kanssa, vaan pitää alkaa vääntää lapsen kanssa ja hetken päästä on kauhea tahtojen sota käynnissä. :(