Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

milloin tämä kuumuus loppuu, en kestä enää

Vierailija
24.07.2016 |

tulen hulluksi, sulan kuin sokeriprinssi, en jaksa enää!!!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kuumuus? Keskiviikkona oli aurinkoista ja 22 nyt tänään iltapäivällä 23. Kaukana helteestä ja kuumasta. Muuten saa koko ajan värjötellä farkuissa ja villapaidassa kun on pilvistä ja alle 20 astetta, paska kesä!

Vierailija
22/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatikka siihen päälle vaihdevuodet ja kuumat aallot. Tänään olen vaihdevuosien vuoksi ollut yltäpäällä hiessä aamusta asti, istunut tuulettimen ääressä, ei auta. Vasta nyt loppui tämä tuntien "kuuma aalto", lämmintä on sisällä edelleen 27, mutta ei enää hikoiluta.

N51

Mä pelkään noita kuumia aaltoja enkä siksi uskalla lopettaa estrogeenipillerien syömistä. Koskaan ei ole mitään vv-oireita ollut.

Tiistaina aika gynelle. Toivon mukaan saan pillerit ja siihen loppuu helteet.

N51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatikka siihen päälle vaihdevuodet ja kuumat aallot. Tänään olen vaihdevuosien vuoksi ollut yltäpäällä hiessä aamusta asti, istunut tuulettimen ääressä, ei auta. Vasta nyt loppui tämä tuntien "kuuma aalto", lämmintä on sisällä edelleen 27, mutta ei enää hikoiluta.

N51

Mä pelkään noita kuumia aaltoja enkä siksi uskalla lopettaa estrogeenipillerien syömistä. Koskaan ei ole mitään vv-oireita ollut.

Syöt siis vaihdevuosihormoneita, vaikkei mitään oireita ole ollut? Oireiden pelossa?

Vierailija
24/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen helteistä valittaville olisi oikea paikka viikon tai kahden viikon ajaksi joku trooppinen maa trooppisine helteineen. Voisi sieltä palattuaan alkaa suomalainen helle tuntumaan aika raikkaalta ja miellyttävältä keliltä.

Been there, done that! Lapset valittaa että suomessa on kylmä 😅

Vierailija
25/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: Valittajat muuttaa Grönlantiin ja me enemmistön edustajat saamme nauttia helteistä rauhassa :)

Vierailija
26/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu: Valittajat muuttaa Grönlantiin ja me enemmistön edustajat saamme nauttia helteistä rauhassa :)

Tämä :)

Vierailija
27/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta! Kuuma on ollut kymenlaaksossa koko kesän, tänäänkin 27. Mulle on tuskaa yli 20 astetta ja ei, ei ole vaihdevuosia enkä ole ylipainoinen. Mikä niissä helteissä niin ihanaa on? En myöskään sauno, hullujen hommaa.

Vierailija
28/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kuumuus? Eihän se helle ole vielä edes alkanut. Käy saunasssa niin ulkoilma tuntuu hetken viileämmältä?

Miksi oletat, että kaikkialla vallitsee sama sää kuin sinun paikkakunnallasi? En ole ap, mutta täälläkin ollut jo reilut 2 viikkoa kuumaa ja aurinkoista (sitä edelsi ukkosputki). Oikein kunnon ihana kesä. Enkä kyllä valita. Toivottavasti myös pk-seudun ihmisille koittaa helteet pian! :)

Vierailija
29/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tulen hulluksi, sulan kuin sokeriprinssi, en jaksa enää!!!

Ai MIKÄ kuumuus? Täällä on ollut jo viikkotolkulla ip-lämpötilat 32...37. 

Vierailija
30/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä lounaisrannikolla on koko kesä ollut aurinkpinen ja lämmin. Ihana kesä tänä vuonna!

Tarkennatko vähän? Ei turussa ainakaan.

Niin just! Ehkä huomenna vihdoin alkais se helle!

Vierailija
31/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit Italiasta.

Vierailija
32/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon palellut koko päivän.

T. Läski nainen

Vierailija
33/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin 27. En kestä helteitä tai saunaa. Meitä tällaisiakin on ja on ärsyttävää koko ajan kuulla, kuinka ihanaa on, kun on helle.

Vierailija
34/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai helteiden rakastajat muuttakoon lähemmäs päiväntasaajaa? Minä tykkään helteistä, raikkaista kesäsateista, mahtipontisista ukkosista, puolipilvisestä/pilvisestä, lämpimästä ja viilemmästä. Kaikissa kesän säissä on hyvät puolensa. Valitus ei vaikuta säähän, joten on helpompia nauttia siitä mitä tulee :-)

Vierailija
35/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa ainakin ollut jo pitkään ihanat kesäkelit. Sopivan lämmintä. Sellaiset 22-28 C ja aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta. Ainakin jo yli viikon ollut kivat kelit. Eipä niissä ukkosissakaan valittamista ollut, komian näköistä. Nyt kesä on jo niin pitkällä, että aurinko laskee jo aikaisemmin. Eli ihanan vaaleanpunainen taivas koittaa noin puolen yön paikkeilla. Kiva, ettei enää ihan koko yön porota niin malttaa nukkuakin 😊

Vierailija
36/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa pois niistä pätseistä kerrostaloasunnoista valittajat. Ei täällä takapihalla/ulkona mikään kuuma ole, mulla on farkkucaprit ja pitkähihainen tunikapaita päällä. Vantaa. Sitten on kuuma kun ulkolämpötila nousee yli kolmenkymmenen. Nousiskin!

Vierailija
37/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kuumuus?

Vierailija
38/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kuin 27. En kestä helteitä tai saunaa. Meitä tällaisiakin on ja on ärsyttävää koko ajan kuulla, kuinka ihanaa on, kun on helle.

Ei ole mikään helle!

Vierailija
39/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N51

Ei niissä nyt mitään pelättävää ole, normaalia kiertoa naisen elämässä. Itsellä ei tosin ole hormonipillereistä tai -kierukoista kokemuksia, olen hedelmällisen ikäni pärjännyt ilman niitä. Vv-oireisiin voi jonkin verran myös vaikuttaa ilman varsinaista hkh:a, tosin pitää vaan löytää itselle sopivin. Netissä on itseasiassa hyviä keskustelupalstoja aiheesta.

Itselläni oli lyhyt piikki kuumissa aalloissa, mutta ei mitään sietämätöntä (välillä kyllä viilentävä ilmastointi täydessä hyötykäytössä, mitä oma huone helpotti - mies on vilukissa) ja nyt jo helpottaa. Ihaninta on tämä vapauden tunne, kun omat hormonit eivät heittele mielialoja, matkustaminen entistä vaivattomampaa ja voi vaikkapa pitää valkoisia vaatteita huoletta.

Vierailija
40/41 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä lounaisrannikolla on koko kesä ollut aurinkpinen ja lämmin. Ihana kesä tänä vuonna!

Tarkennatko vähän? Ei turussa ainakaan.

No kyllä on ollut hyvä kesä ainakin naapuri Raisiossa. Tiedän kyllä, että sateet ohittavat yleensä Raision ja suuntaavat Turkuun. 🔆