Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydätkö kauppaan mukaasi kaverin jos sinun täytyisi mennä ilman miestäsi?

Vierailija
24.07.2016 |

Mun yks likkakaveri on sellainen että kysyy vaikka ruokakauppaankin mukaansa jos ei miehensä lähde, joku Ikea tai kauppakeskus olisi ihan no-no ilman seuralaista. Ja siis matkastakaan tässä ei ole kyse, Ikeakin on meiltä ihan kävelymatkan päässä.

Itse taas shoppailen ruokakaupassa ja muuallakin mielelläni yksin niin saan rauhassa keskittyä siihen mitä olen milloinkaan hakemassa. Jos siis lähden hänen kanssaan kaupoille, yleensä tulen kotiin tyhjin käsin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enhän katsos ole enää 15-vuotias.

Vierailija
2/4 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ja todella harvoin käyn miehenkään kanssa kaupassa. Yleensä se joka on tulossa aiemmin kotiin käy yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden Ikeaan, ruokakauppaan ja muihin kauppoihin pyörimään 97%:sti yksin. Haluan mennä yksin, ihanaa omaa aikaa ja pään nollausta. Miehen raahaan mukaan vain, jos on jotain painavaa ostettavaa.

Löytyy mies ja lapsiakin. Kavereita olen pyytäny mukaani joskus teini-ikäisenä.

N37

Vierailija
4/4 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyydän kaverin mukaan ihan siitä syystä että haluan viettää aikaa kaverin kanssa. Esim. vaateostoksille ei tulisi mieleenkään lähteä miehen kanssa, se väsyy jo kymmenessä minuutissa. Kaverin kanssa voidaan molemmat kokeilla sen 15-20 asua ja 'arvostella' istuvuutta ilman että kumpikaan väsyy tai on pahalla tuulella. Nykyään vaan harvoin tulee lähdettyä kauppoihin. Viime vuosina on tullut se tunne että mulla on jo kaikkea.

- 40v +

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän