Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vasta iski tajuntaan, että Anttila todella loppuu

Vierailija
24.07.2016 |

Kävin (yritin käydä) verkkokaupassa ja kun tuli vain teksti, että verkkokauppa on suljettu, niin siitä sitten iski tajuntaan, että ihan oikeasti se on loppumassa. Anttila, jota on pitänyt sellaisena ikuisena verkkokauppana ja kauppana, joka on ollut aina ja tulee aina olemaankin, niin kuin joku Citymarket sun muut.

Anttilasta tuli paljon tilattua kaikkea isompaa. Nyt ei jää enää kuin Hobby Hall. Ellos kun nykyisin on mitä on.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan tilaa vaikka saitti toimisi. Omaa tilaustani ei luovutettu kun olisin hakenut maksetun tuotteen myymälästä. Sinne meni se ostos. Ja rahoja en kai ainakaan lähiaikoina takaisin saa.

Vierailija
2/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä surettaa Anttilan loppuminen. Itiksen tavaratalo oli minun vakikauppani, sieltä löysin lähes kaiken mitä tarvisen. Paljoa en kyllä tarvitse, mutta aina joskus jotain. Nyt en halua mennä Itikseen ollenkaan, kun itkettää nähdä se Anttila. Siellä oli myös muutama aivan ihana myyjä, hyvää jatkoa toivon heille kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan kodin1 myymälää :(

Vierailija
4/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilat oli epäsiistejä ja jälkeen jääneitä mummojen js ryssien halleja. Mitä siellä oli sitten, mitä muualta ei saa?

Vierailija
5/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Anttila tavarataloissa vielä tavaraa ja toimintaa normaalisti? Pitäisi ehkä käydä vielä kun pystyy.

Vierailija
6/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen joku ostaa.

Vierailija
7/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anttilat oli epäsiistejä ja jälkeen jääneitä mummojen js ryssien halleja. Mitä siellä oli sitten, mitä muualta ei saa?

Todella hyvät valikoimat halpoja DVD-elokuvia.

Vierailija
8/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen joku ostaa.

Jokuhan osti sen jo ja sitten se meni konkurssiin.

Vierailija
9/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kumma siinä anttilassa viehättää? Anoppinikin meni ihan sekaisin konkurssista. Jotenkin niin aikansa nähnyt paikka. Nyt ei ainakaan tule enää yhtään lastenvaatetta jouluna tai synttärinä anttilasta!

Vierailija
10/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jään kaipaamaan Anno-sarjaa. Jotain siitä sarjasta on ollut myytävänä cittareissa, lähinnä mukeja.

Vierailija
11/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvät valikoimat halpoja DVD-elokuvia.

Miksi maksaa noista kun torrentilla saa ilmaiseksi? Vai eikö mamma osaa lontoota?

Vierailija
12/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina hävetti mennä sinne jos joskus olin vaikka jonkun kaverin kanssa ostoksilla ja kaveri halus sieltä jotain. Kuulemma halpaa kosmetiikkaa. Yhdelläkin shoppailureissulla ostin stokkalta saman merkin ripsarin halvemmalla, kuin kaveri anttilasta. Sitten jos joskus sieltä vaikka sattui jotain löytämään hyvällä alella, piti ensin käydä ostamassa muut jutut toisista liikkeistä, että sai sen anttilan pussin piiloon. En sitten kertakaikkiaan tykännyt siitä kaupasta!

Mummoille ja maahanmuuttajille oli varmaan sopiva.

Vierailija
13/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on nostalgiaa vaikka ei olisi uskonut. Tiimariakin surtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi