Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pakottaa meikkaamaan!

Leena Marketta Eteenpäin
24.07.2016 |

Hei!
Antakaa minulle kunnon neuvoja joilla pystyn antamaan takaisin öykkärimiehelleni samalla mitalla. Hän nimittäin ei pidä minua kyllin viehättävänä ilman meikkiä, jonka takia hän ei suostu lähtemään kanssani julkisille paikoille, jos en ole meikannut. Vähintään pitäisi kuulemma silmät ja huulet aina tehtynä, vaikka en itse aina kaikkialle jaksaisi olla niin pynttäytyneenä.
Törkein pyyntö tähän asti on ollut hankkia täytettä huuliin. Huuleni ovat vaatimattomat, ja se on minulle okei, eikä minua asia häiritse.
Olemme kumminkin olleet aviossa vähän päälle kymmenen vuotta ja asiat muuten mallillaan.

Mitä ajatuksia tämä herättää?
Kuinka toimin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kontrollointi ja alistaminen tulee pahenemaan ajan kanssa ja siirtyy muihinkin elämän osa-alueisiin.

Vierailija
2/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää ajatuksen, että vaikea uskoa. Kaipa tuollaistakin voi olla. Itse en meikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat sukupuoliroolit kunniaan: naisten tehtävä on miellyttää miestä. Ei kukaan mies ole epäviehättävän naisen kanssa. Tai ainakaan haluaisi. Minkäs sitä tekee jos istuu vaan kotona, syö jne levittää perää.

Vierailija
4/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä siedät tollasta, koska? Ei juma..helvettiin tollainen "mies".

Vierailija
5/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se äijä. pitse.

Vierailija
6/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä ämmä teet niinkuin miehesi sanoo', onko selvä HÄ88

Vierailija
7/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene miehen kanssa julkisille paikoille sitten. Mene yksin tai paremmassa seurassa. Mihin tarvitset miestä julkisilla paikoilla?

Vierailija
8/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mene miehen kanssa julkisille paikoille sitten. Mene yksin tai paremmassa seurassa. Mihin tarvitset miestä julkisilla paikoilla?

Ollaan just muutettu uuteen asuntoon ja pitäisi ostaa lisää huonekaluja ja muuta roinaa. Mielestäni olisi hyvä, jos voisimme ostaa ne yhdessä, jotta miellyttäisivät kummankin silmää.

Vai olisiko siinä sopiva näpäytys jos ostaisin itse _meikittömänä_ kaiken, kun ei kerta kehdannut lähteä mukaan valkkaamaan? Jos valittaa niin oma moka?

-AaPee.

9/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Olen luullut, että pyyntö on yleensä juuri toiseen suuntaan. Siskon mies ihmettelee kun sisko tykkää meikata, vaikka olisi luonnonkaunis. Ja isäni päivitteli aina meikkien hintoja :D Minun mieheni taas käytti ensimmäisen puoli vuotta ihmettelyyn, kuinka mahtavaa oli voida lähteä yhdessä heti kun nousin sängystä kahvinhakuun tms. En siis meikkaa ollenkaan - yritykseni ovat olleet lähes katastrofaalisia.

Vierailija
10/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ottaa kantaa, kun olen itse meikannut koko ikäni!

Miksi muuten olet noin meikkivastainen?

Vierailija
11/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohje: sanot sille, ettei se tiedä miten suuri vaivva siinä  on ja miten hankalaa meikkaus on pitää päivän mittaan kunnossa. Eli vaadit, että saat meikata hänet ja että hänen on oltava koskematta kasvoihinsa koko päivä, ja että jos on jotain pielessä, niin se on käytävä tarkistamassa ja korjattava. Joskus lomalla jollain mökillä vaikkapa, niin ei mene nolostuttavaksi kun kukaan muu ei näe.

Vierailija
12/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ottaa kantaa, kun olen itse meikannut koko ikäni!

Miksi muuten olet noin meikkivastainen?

En ole meikkivastainen, mutta pointti on se, että en halua aina pynttäytyä jokaiseen arkiseenkin, nopeaan menoon. Jos menemme kylään, koko päiväksi kaupunkiin jne niin meikkaan kyllä. Työssäni ei saa meikata, joten olen suurimman osan ajasta meikkaamatta.

Työni vuoksi joudun myös miettimään; tietävätkö kaikki, mitä meikit sisältävät?

-AaPee.

Vierailija
13/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette jaksaneet 10 vuotta toisianne?

Vierailija
14/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisithan säkin sanella miehelle jotain ehtoja.

Ellei sulla ole isot viikset, en näyttäydy sun kanssasi!

tai vaikka

Jos sulla ei ole erittäin näyttävää six-packia niin en suostu olemaan kanssasi!

tai

Ellet käytä aina viittaa niin turha tulla mun kanssa kauppoihin.

Vierailija
15/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelles, että meet jonkun muun miehen kans sit jos ei sun seuras kelpaa. Eiköhän ukon mielipide ala muuttumaan hippulat vinkuen.

Vierailija
16/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan järkyttävää mut mun mielestä naiset on alempiarvosia ja meijän naisten tehtävän on miellyttää miehiä toivon et oikeesti tajuutte nyt JUMALAUTA et teet just niinku miehes sanoo!!! Sun mies varmaan käy töissä ja sä vaan levität persettäs ja katot TV:tä ja tuhlaat miehes rahoja!!! Tollaset LÄHIÖVALAAT jotka elää miestensä rahoilla on just pahimpia valittajia!!

Vierailija
17/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttynyt nainen kirjoitti:

Tää on ihan järkyttävää mut mun mielestä naiset on alempiarvosia ja meijän naisten tehtävän on miellyttää miehiä toivon et oikeesti tajuutte nyt JUMALAUTA et teet just niinku miehes sanoo!!! Sun mies varmaan käy töissä ja sä vaan levität persettäs ja katot TV:tä ja tuhlaat miehes rahoja!!! Tollaset LÄHIÖVALAAT jotka elää miestensä rahoilla on just pahimpia valittajia!!

Taisin äsken ilmaista olevavani töissä, eli en elä mieheni rahoilla.

-AaPee.

18/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttynyt nainen kirjoitti:

Sarkasmi on ilmeisesti taitolaji... Sen joko osaa tai ei.

Vierailija
19/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
20/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kökkö! Kannattaa käskeä miehen käyttää vaikka trikoita jos haluaa kanssasi kaupungille, muuten saa mennä yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi