Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pakottaa meikkaamaan!

Leena Marketta Eteenpäin
24.07.2016 |

Hei!
Antakaa minulle kunnon neuvoja joilla pystyn antamaan takaisin öykkärimiehelleni samalla mitalla. Hän nimittäin ei pidä minua kyllin viehättävänä ilman meikkiä, jonka takia hän ei suostu lähtemään kanssani julkisille paikoille, jos en ole meikannut. Vähintään pitäisi kuulemma silmät ja huulet aina tehtynä, vaikka en itse aina kaikkialle jaksaisi olla niin pynttäytyneenä.
Törkein pyyntö tähän asti on ollut hankkia täytettä huuliin. Huuleni ovat vaatimattomat, ja se on minulle okei, eikä minua asia häiritse.
Olemme kumminkin olleet aviossa vähän päälle kymmenen vuotta ja asiat muuten mallillaan.

Mitä ajatuksia tämä herättää?
Kuinka toimin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Marketta Eteenpäin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ottaa kantaa, kun olen itse meikannut koko ikäni!

Miksi muuten olet noin meikkivastainen?

En ole meikkivastainen, mutta pointti on se, että en halua aina pynttäytyä jokaiseen arkiseenkin, nopeaan menoon. Jos menemme kylään, koko päiväksi kaupunkiin jne niin meikkaan kyllä. Työssäni ei saa meikata, joten olen suurimman osan ajasta meikkaamatta.

Työni vuoksi joudun myös miettimään; tietävätkö kaikki, mitä meikit sisältävät?

-AaPee.

Ymmarran paremmin, jos ja kun tyossasi ei saa meikata - mutta mika tyopaikka voi pakottaa ihmisen olemaan paljaalla naamalla? Ei tule mieleen yhtaan noin akkipaataan.

En halua loukata, mutta ihmettelen tuota silloin talloin meikkaamistasi. Nainen on joko meikattu kaiken aikaa tai sitten ei, minun mielestani. 

Vierailija
22/22 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leena Marketta Eteenpäin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ottaa kantaa, kun olen itse meikannut koko ikäni!

Miksi muuten olet noin meikkivastainen?

En ole meikkivastainen, mutta pointti on se, että en halua aina pynttäytyä jokaiseen arkiseenkin, nopeaan menoon. Jos menemme kylään, koko päiväksi kaupunkiin jne niin meikkaan kyllä. Työssäni ei saa meikata, joten olen suurimman osan ajasta meikkaamatta.

Työni vuoksi joudun myös miettimään; tietävätkö kaikki, mitä meikit sisältävät?

-AaPee.

Ymmarran paremmin, jos ja kun tyossasi ei saa meikata - mutta mika tyopaikka voi pakottaa ihmisen olemaan paljaalla naamalla? Ei tule mieleen yhtaan noin akkipaataan.

En halua loukata, mutta ihmettelen tuota silloin talloin meikkaamistasi. Nainen on joko meikattu kaiken aikaa tai sitten ei, minun mielestani. 

Olen potilastyössä oleva sairaanhoitaja, joten meikkaaminen ei ole suotavaa.

-AaPee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme