Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä syy, kun läppäri sammui kesken pelin, eikä käynnisty enää?

Vierailija
24.07.2016 |

Kone on jo jäähtynyt. On kokeiltu akun kanssa ja ilman. Painettu virtanappia pitkään, buutattu.

Virtavalo ja latausvalo palavat, mutta edes tuuletin ei käynnisty. Täysi hiljaisuus.

Kyseessä asuksen pelikone.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kone vielä bios ruudun näyttäisi bootin alussa vaikka kovalevy olisi  aivan päreinä. Virtapuoli, emo tai prosessori kaput.

Minkä hintainen kone ja miten uusi? Korjaukset maksavat yleensä niin isoja maltaita ettei kannata ellei mene takuisiin tai vakuutuksen piikkiin.

Vierailija
22/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan kerro itse siitä koneesta mitään. Vian veikkailu ja korjauksien arvailu on jännempää kun ei tiedä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse konekaan ei siis pidä mitään ääntä? Itellä välillä näyttö ei lähde päälle, mutta äänistä/huminasta kuulee et kone kyllä on päällä. Annan sit vaan olla ja seuraavana päivänä kyllä näyttö käynnistyy. Ja toimii lisänäytöllä silloin, kun ite läppärin ruutu pimeä. Kai jossain näytönohjaimessa tms vikaa.

Mutta kaippa tuolle voi olla useita syitä miksi ei käynnisty. Huoltokin varmaan ihan kannattavaa maksaa, kun noin kallis kone.

Vierailija
24/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone on 1800 e arvoinen ja vajaa 2 v vanha. Olen jo lähettänyt sähköpostia myyjälle. Mutta eikö ne aina yritä löytää porsaanreikää, ettei tarvitsisi korjata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän