Mitä mieltä ärrän myyjistä tai kauppiaista?
Onko sinusta vaikeampaa tai helpompaa kun markettimyyjän hommat? Arvostatko enempi vai vähempi?
Kommentit (4)
Ärrän tätejä ja setiä käy vähän sääliksi kun joutuvat olemaan sellaisessa paikassa töissä, kuitenkin tsemppaan koska ansaitsevat elantonsa työllä ja mahdollisesti elättävät muitakin tuolla työllä, mutta kovasti toivoisin että saisivat paljon paremman työpaikan! Ansaitsette sen!
Ei mitään mielipiteitä. Vieläkö niitä ärriä on olemassa? Itse en ole tällä vuosituhannella käynyt kertaakaan.
Kyllähän sen liikeidea on ollut aikansa elänyt jo ajat sitten, kun nykyään veikkauksia hoidetaan niin huoltiksilla, kuin kaupoissakin ja suurin osa veikkaa jo nykyään netissä. Myös kun huoltikset ovat lisänneet valikoimiaan ja pienemmät kaupat olleet joka päivä varsin myöhään auki, sekä nyt viimeinen niitti kauppojen aukiolojen vapautumisen myötä.
Vieläkö siellä on ryöstö hinnat?
On siellä tiskin takana nykyään aika ankeaa. Moni kauppias ei anna yhtään sunnuntaitöitä, lakisääteisiä taukoja ei ole, kannustepalkkiot jäivät pois kauppiaiden myötä ym. jne. Terkuin pitkän linjan ärräläinen
En itse arvosta enempää kuin vähempää. Myyjiä tarvitaan, oli ne sitten kioskissa tai marketissa.
Olen itse ollut ärrällä töissä ja kyllä se työn määrä yllätti! Nopeasti kaiken oppi, eri päätteet (kassa, toto, veikkaus), postipaketit, kahvipisteen hoito, tilaukset, videovuokraus yms yms. Tiesittekö, että ärrältä saa myös matkavakuutuksia ja kalastuslupia? Ärrällä myös oli pääsääntöisesti yksin töissä ja kiireisimpinä lottopäivinä asiakkaita saattoi olla muutaman tunnin putkeen 80-90 tunnissa. Mä kyllä tykkäsin. Suurin osa asiakkaista oli vakkarimummoja ja -vaareja, jotka oli tosi mukavia.
Miettimäthän työstä en tiedä, mitä kaikkea siihen kuuluu.