Pakon edessä 20€/vko ruokaan, jatkuva nälkä :(
En ole oikeutettu toimeentulotukeen eikä ole ketään, keltä lainata. Laskuja tuli lyhyessä ajassa iso määrä, ja vaikka olen saanut sovittua erämaksuista, maksujen lykkäämisistä jne. niin tilanne on edelleen se, että nyt seuraavat viitisen viikkoa syödään vieläkin tuolla 20€/vko. Voisin teoriassa nostaa summaa vitosella viikossa, mutta sitten minulla ei olisi rahaa puhelimeen (prepaid) eikä matkakorttiin (matkustan puoleen hintaan) euroakaan. Onneksi on lääkkeet ym. tärkeät ostettu, nyt vaan täytyy toivoa ettei tule mitään akuuttia rahareikää...
Ja koska tätä kuitenkin kysytään, niin kyllä, kävi klassiset ja hajosi useampi kodinkone samassa kuussa. Yleensä olisin saanut nuo maksettua ilman ongelmia, mutta päälle tuli vielä sairaalalasku (olin osastolla useamman päivän), sähkölasku ja yksi karhukirje, joka oli pakko maksaa heti. Itseäni saan syyttää, juu tiedän.
Ottaisin vastaan vinkkejä koskien ruokavaliota. En syö viljoja kuin puuron muodossa toisinaan (vatsa tulee kipeäksi eikä puuro pidä nälkää) ja maitotuotteet eivät sovi, mutta noin muuten en nirsoile. Tarvitsen kaksi lämmintä ateriaa päivässä ja iltapalan.
Ok. Eikun kävi vaan mielessä että mitä nakukuvia myyt.