Kaverini sanoo että minä näytän ikäistäni vanhemmalta, mutta hänellä on jo näkyviä ryppyjä eikä itselläni ole
Hänellä näkyy selvästi 2 vaakasuuntaista otsaryppyä otsassa ja minulla otsa on sileä ja tasainen. Ihotyyppini on paksu ja on sekaiho, sellainen kai vanhenee paremmin kuin hyvin ohuet kuivat ihot. Ärsyttää miksi hänen täytyy sanoa jatkuvasti että näytän ikäistäni vanhemmalta, ihan kuin ei olisi ikäkriisiä jo muutenkin.
Kommentit (12)
Mitä väliä? Jokainen katsoo itseään eri tavoin kuin muut ja kaikkia muita eri tavoin kuin nämä itseään.
Vanhalta voi näyttää ilman ainoatakaan ryppyä. Ja jokainen on omasta mielestään nuoremman näköinen kuin mitä on, muut vaan vanhenee.
On myös mahdollista, että te molemmat näytätte ikäistänne vanhemmilta.
Vierailija kirjoitti:
No todennäköisesti et näytä.
En itsenikään mielestä näytä. En ymmärrä mikä saa minut muka näyttämään ikäistäni vanhemmalta kaverin silmissä :(
Johtuu varmaan esim vahvasta meikistä tai vaatteistasi?
Otsaryppyjä on kyllä ihan nuorillakin. Eivät ne vanhenna niinkään kuin monet muut tekijät, esim. roikkuvat silmäluomet, roikkoposket, kaularypyt tai ihan vaate- ja hiustyyli.
Tai sit sulla on mummotukka ja meikit ysäriltä. Vaatteetkin ehkä viime vuosikymmeneltä. Ei ne pelkät rypyt...
Jotkut näyttää vanhalta jo nuorena, ei se vain rypyistä ole kiinni. Onhan noita kiristeltyjä ja pisteltyjä julkkiksia olemassa, ei rypyn ryppyä mutta ikä näkyy silti.
Eli periaatteessa kaverisi voi olla ihan oikeassakin. Sen sijaan asiasta huomauttelu on täysin turhaa, oli oikeassa tai ei. Typerä kaveri sulla.
No, itse olen 25 ja mulla on kaksi vaakatasoista hiustakin ohuempaa otsa'ryppyä' kun läheltä kattoo. Ei siis vielä ryppyjä, mutta niihin kohtaan ne rypyt tulee sit ku tulee. 20-vuotiaana oli samat "rypyt", lihoin 7 kg ja katosivat, kun laihdutin niin tulivat takas. Johtuu ilmeisesti ihon ohuudesta vaan, ja mitä enemmän/paremmissa paikoissa rasva, sitä huonommin näkyy. Ole vaan onnellinen jos sulla on paksu iho, itellä just tuo kuiva ja ohut, näkyy kaikki verisuonet yms paremmin läpi kun normaali-ihoisilla.
Eihän hän itsestää mitään puhunut vaan sinusta
Kateus my frend. Se saa kummia aikaiseksi.