Tykkäättekö Penny Dreadful -sarjasta?
Tänään tulee taas subilta kakkoskauden jakso :) Mun mielestä Eva Green on täydellinen roolissaan.
Kommentit (10)
Katsoin juuri Katsomosta 3. kauden viimeisetkin 3 jaksoa. Voi huoh että itkettää. Hyvin tunteikas sarja. Monta jaksoa katsoessa tullut kyyneleet silmään, ja tämä viimeinen oli kyllä kaikessa melankolisuudessaan huippu. Vieläkin itkettää. Erittäin hyvä sarja, suosittelen.
Harmi, että nyt on subbari näyttänyt kaikki jaksot eikä lisää tipu. Eniten tykkäsin Olennosta, sen hahmo kehittyi eniten sarjan mittaan. Jotenkin toivoin, että se olisi saanut Ethanista ja vanhasta gubbesta kavereita, ettei olisi ihan yksin jäänyt maailmaan.
Katsoin ekan kauden, kakkosta vähän sitten lopahti mielenkiinto. Rasittava se Billie Piperin hahmo, tai sit se on se näyttelijä-jotenkin keharin näköinen :DD Ehkä jatkan vielä joskus, hbon omistan..
3 kautta tehtiin. Itse katsonut vasta 2 ekaa kautta. 3 kausi pitää vielä hankkia. Minuun kyllä kolahti 2 kautta. Muutenkin diggaan kauhusarjoista
Aivan mahtava sarja, kunpa tekisivät lisää tuon kaltaisia!
Viimeinen jakso tosin oli vähän hutaistu. Jätti niin paljon kysymyksiä monen henkilön suhteen että oli tosi hämmentynyt olo lopputekstien aikaan, että tässäkö tämä nyt oli.
Mua ihmetytti, ettei täällä käyty sarjasta oikein mitään keskustelua, vaikka muista "mielikuvitusjutuista" kuten esim. Walking Deadistä ja Game of Thronesista jaksetaan jutella. Sarja olisi kyllä ansainnut paremman esityspaikan ja -ajan kuin Subilla puolenyön aikaan.
Just katsoin sarjan viimeisen jakson. Harmi ettei niitä tule enää. Onko muita vastaavia kauhusarjoja? Rakastan kaikkia elokuvia ja sarjoja jotka sijoittuu 1800-luvun englantiin.
Aloinpa katsomaan koko sarjan ihan alusta uudelleen! On niin hyvä ja Eeva on ihana <3
N27
Tykkään kovasti, vaikka pelottaa katsoa. Loistava on Eva roolissaan, todella hyytävä.