Minua sanottiin tytöksi kaupungilla, olen 40 :)
Ei haittaa vaikka se oli humalainen, on heilläkin silmät päässä. Muutama kk takaperin vielä rouviteltiin, kun olin huonommassa kunnossa fyysisesti.
Kommentit (9)
Mua sanotaan töissäkin tyttöseksi. Pieni työyhteisö, jossa kaikki muut 50-60-vuotiaita. Ei paljon naurata enää nämä "haepas nuoremmaksesi" -jutut. N41
Tykkäisitkö pukeutua tyttömäisesti esim. nättiin röyhelömekkoon ja laittaa hiukset kahdelle letille ja antaa itsesi ja kalleimpasi nelinkontin herrasmiehen käytettäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisitkö pukeutua tyttömäisesti esim. nättiin röyhelömekkoon ja laittaa hiukset kahdelle letille ja antaa itsesi ja kalleimpasi nelinkontin herrasmiehen käytettäväksi?
Sain erektion ajatuksesta.
Siis pidättekö te tytöttelystä vai ette? Koittakaa nyt herran jestas päättää! Vai onko tämäkin niitä juttuja, jotka miehen pitää totta kai itsestäänselvästi vaistota, että milloin nainen haluaa tulla tytötellyksi ja milloin ei. Eli sama asia kuin puoliväkisten aloitetun rajun seksin aikana, että pitää tietää, milloin nainen sitä haluaa ja milloin taas se päättyy raiskausilmoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis pidättekö te tytöttelystä vai ette? Koittakaa nyt herran jestas päättää! Vai onko tämäkin niitä juttuja, jotka miehen pitää totta kai itsestäänselvästi vaistota, että milloin nainen haluaa tulla tytötellyksi ja milloin ei. Eli sama asia kuin puoliväkisten aloitetun rajun seksin aikana, että pitää tietää, milloin nainen sitä haluaa ja milloin taas se päättyy raiskausilmoitukseen.
Kyllä naiset tytöttelystä tykkää, jos se tulee puistokemisteiltä, terassiördääjiltä tai muilta pikkarit märiksi saavilta pahoilta jännämiehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain erektion ajatuksesta.
Oletko se jota tytöteltiin?
Meillä töissä tytötellään 50 vuotiaitakin, tyyliin joko alakerran tytöt on käyneet kahvilla vai pitääkö keittää vielä lisää kahvia..
Tiedän, tuntuu kivalta :) Sanottaispa mullekin...