Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAAS yksi kesäviikonloppu pilalle paskan sään vuoksi. :(

Vierailija
23.07.2016 |

Harmaata ja sadetta.. eikö saada edes yhtään kunnon viikonloppua? Äläkä sano, että Lapissa on hyvä sää. Niin on Espanjassakin, mutta ei se mua auta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääl on sairaan hyvä sää. aurinko porottanu monta päivää

Vierailija
2/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ei muuten huominenkaan näytä hyvältä.

Alunperin luvattiin koko viikonlopulle jotain +24 ja aurinkoa mutta nyt huomennakin on vain +21 ja pilvistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 27 eikä olla Lapissa. Samaa luvassa 10 päivän sääennusteen mukaan. Ja loma alkaa 4 päivän päästä. Voi voi

Vierailija
4/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali. En tajua ihmisiä, joiden viikonlopun onnistumisen tai epäonnistumisen määrittää sää.

Vierailija
5/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa noin pienet murheet

Vierailija
6/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vali vali. En tajua ihmisiä, joiden viikonlopun onnistumisen tai epäonnistumisen määrittää sää.

MIksi sun pitäisi se tajuta? Mäkään en tajua kansantanssijoita, mutta en puutu heidän tekemisiin.

Vierailija
7/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kuitenkin. Lapissa ollut upea kesä. Jonkin verran ukkosta ja muutama kovakin sade, mutta pääsääntöisesti upeaa aurinkosäätä. Nyt näyttää mittari lähentelevän kolmea kymmentä, juon jääteetä bikineissä.

Vierailija
8/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ainakin tosi lämmin vaikka on pilvistä. Ihan paras keli olla pikkulasten kanssa rannalla, ei tarvitse suojavoiteita eikä hattuja.

Vierailija
9/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että samat fiilikset välillä. Omalla kohdalla johtuu siitä, että mulla ei ole lomaa ollenkaan tänä kesänä. Hikoilen virastossa koko kesän. Tauoilla, kun näkee ulos, niin usein aurinko paistaa...sitten kun itsellä viikonloppuna vapaata, niin on harmaata, eikä auringosta tietoakaan.

Mut iloinen olen tietty siitä, että mulla on töitä ja jonkinlainen loma sitten ensi kesänä. :D

Vierailija
10/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 lämmintä, puolipilvistä. Huono sää?

Vierailija
11/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on helteessä ja sateessa?

Itse olin juuri pyörälenkillä,ajoin noin 40 km josta 35 paahtavassa helteessä ja viimeiset 5 lämpimässä rankassa kesäsateessa.

Shortsit ja paita kastui läpimäräksi mutta ei olisi malttanut tulla kotiin kun lämpimässä suihkussa pyöräily oli nautinnollista,mutta en viitsinyt kodin ohikaan ajella.

Vierailija
12/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaalla ihanteellinen ulkoilusää. Sisällä vaan kahvilla ja syömässä. Pari pisaraa ripsautti, mutta loppu ennen kuin ehti ees miettiin pitäskö mennä sisälle.

Vierailija
13/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon kuitenkin. Lapissa ollut upea kesä. Jonkin verran ukkosta ja muutama kovakin sade, mutta pääsääntöisesti upeaa aurinkosäätä. Nyt näyttää mittari lähentelevän kolmea kymmentä, juon jääteetä bikineissä.

Onnea teille, mukavaa että edes joku on hyvistä säistä saanut nauttia. Täällä etelässä sää on ollut yhtä helvettiä.

Vierailija
14/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23 lämmintä, puolipilvistä. Huono sää?

Huono heinäkuisen viikonlopun sää.

Vierailija
15/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Espoossa on ripsinyt pitkin päivää, siis tosi moneen otteeseen. Oon kyllä vähän pettynyt, kun piti olla vihdoinkin hellettä. Aika onnettomat on lomakelit olleet. Kesäkuussa oli vähän parempia kelejä, mutta silloin oltiin vielä töissä ja tarhassa. 

Mutta ihan hyvin menee, kun ei kyttää säätiedotuksia, niistä vaan pettyy :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan