Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että netissä tapaamani mies esiintyy nyt jonain toisena miehenä testatakseen minua

Vierailija
23.07.2016 |

Tuli siis juttelemaan minulle netissä ja käyttäjällä vain yksi kuva joka lisätty tänään. Kuvan mies muistuttaa hieman miestä jonka tapasin. Epäilykseni heräsi kun tämä mies osoittaa niin kovin mielenkiintoa minua kohtaan ja sanoi asuvansa samalla paikkakunnallakin.

Haiskahti heti siltä että kyseessä olisi nyt vedätys tapaamani miehen toimesta. Tuli mieleen että ajatteleekohan hän minun olevan jotenkin hutsumainen vai mikä tässä on taustalla.

Sanokaa te tekeekö miehet koskaan tällaista? Vai kuvittelenko omiani? :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja mies jonka siis tapasin lähetti viimeisimmän viestin, jonka jälkeen en ole ottanut häneen yhteyttä. Siksi juuri epäilykseni heräsikin, kun varmaan ihmettelee miksi minusta ole kuulunut mitään. En vaan aio roikkua kenenkään perässä.

Tämä juttu on kyllä mielenkiintoinen, piristi ainakin tätä lauantai-iltaa. Kyllähän tää täytyy selvittää! Mielenkiinnolla odotan mitä on tulossa (vai onko mitään)... :D

Ap

Vierailija
2/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos paljastuu, että kyseessä oli sama mies, niin älä ala mitään vakavampaa sen kanssa! Jos pitää "testata" noin jo heti alussa, niin parisuhteessa menee varmaan samaan kategoriaan kun ne mustasukkaisen kumppanin karmeimmat tempaukset-ketju. (eli vaatii sitten tietää missä olet ja kenen kanssa, nähdä puhelimesi, määrätä kenen kanssa saat viettää aikaa ja missä vaatteissa yms)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meinaatko tavata miehen numero 1 uudelleen?

Vierailija
4/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi tapaaminen kummankin kanssa niin siinähän se selviää.

Vierailija
5/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa.

Ap

Vierailija
6/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Suomella tota tehdään. Itselläni on tarkka vainu noissa. Jos en ole ollut kiinnostunut alkuperäisestäkään miehestä, en vastaa sivupersoonallekaan mitään.

Vierailija
7/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Suomella tota tehdään. Itselläni on tarkka vainu noissa. Jos en ole ollut kiinnostunut alkuperäisestäkään miehestä, en vastaa sivupersoonallekaan mitään.

Oletko siis yksi niistä viidestä naisesta siellä ja loput on teidän sivupersoonia.

Vierailija
8/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa.

Ap

Voithan  kertoa nro 2:lle rehellisesti, että sinulla on yksi juttu menossa, mutta voitte viestitellä ja tavatakin. Jos se on sama mies, niin pelailu selvisi. Jos taas on eri mies, niin ei siinäkään mitään häviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan