Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa teenkö oikein

Vierailija
23.07.2016 |

Kerrostalossa jossa asun on ullakko ja kellarivarastot. Kellarivarastossa on asbestinpurku ja kaikki varastot piti tyhjentää. Ullakkovarastoni on aivan täynnä. Minulla on toimiva jääkaappi tässä vuokra-asunnossa joka on tuollainen keskikokoinen ja aivan liian pieni. Ostin itselleni siis ison jääkaappipakastimen ja pohdin minne vien tuon tämän asuntoon kuuluvan. Onko oikein viedä se ullakolle johonkin nurkkaan ja kirjoittaa siihen omat tietoni ja että se on siinä niin kauan kunnes kellariin saa viedä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai minne te muut veisitte tuon vuokranantajani jääkaapin?

Vierailija
2/12 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Minä kysyin asiaa joko vuokranantajalta tai isännöitsijältä olsiko heillä tietoa korvaavasta varastotilasta.  Missään nimessä en veisi tavaroitani, tai vain yksittäsitä tavaraa  -tässä jääkaappia-  muiden riesaksi, johonkin nurkkaan.... - Vai mitä tuumisit,  jos muut asukkaat talossanne tekisivät samoin?  

Vierailija
4/12 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullakko on iso ja siellä on useampia huonekaluja nurkissa eivätkä ne minua haittaa.

Ap

Vierailija
5/12 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä remontin ajaksi oman kämppäsi nurkkaan.

Vierailija
6/12 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ullakko on iso ja siellä on useampia huonekaluja nurkissa eivätkä ne minua haittaa.

Ap

Muuttaneet vuokralaiset on jättäneet ne sinne toisten riesaksi. Jätä sinäkin romusi ihan vapaasti, jos et sen aikaa voi pitää sitä kämpässäs.

Vierailija
7/12 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin isännöitsijätoimistolle sähköpostin ja kysyin korvaavasta tilasta.

Ap

Vierailija
8/12 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asbestinpurku kestää marraskuuhun eikä mun asunnossa ole tilaa pitää tuota.

Vierailija
9/12 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Muuttaneet vuokralaiset on jättäneet ne sinne toisten riesaksi. Jätä sinäkin romusi ihan vapaasti, jos et sen aikaa voi pitää sitä kämpässäs.

Ei ole mun romu vaan vuokraisännän ikivanha pieni jääkaappi.

Ap

Vierailija
10/12 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat pienen riskin, jos jätät vuokranantajasi jääkaapin yhteiseen tilaan. Se voi kadota

Vierailija
11/12 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ullakko on iso ja siellä on useampia huonekaluja nurkissa eivätkä ne minua haittaa. Ap"

- paloturvallisuus riskin ne ainakin muodostavat, eikä näin sanoessani ole tarkoitukseni pelotella. - Itseäni vain ärsyttää välillä enemmän välillä vähemmän se, että sitä toiset jättävät taravoitaan lojumaan pitkin poikin kuvitellen kai, että ketään ei haittaa. - Ehkä kannattaa taloyhtiön kutsua Huutokauppa keisari tekemään tarjous vanhoista kuleksivista tavaroista.  

Vierailija
12/12 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellari- ja ullakkokomeroiden ulkopuolella ei mitään saa olla. Se on paloturvallisuuslaissa eli ne huonekalut pitäisi poistaa kyllä. 

Mutta, miksi et ottaisi yhteyttä vuokranantajaan. Tulee hakemaan omansa pois varmasti mieluummin kuin makuuttaa sitä yleisissä tiloissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme