Uskallatko syödä Mäkkärissä?
Itse en uskalla enään jos siellä ammuskellaan :( No jääpähän nekin kalorit saamatta lanteille.
Kommentit (6)
Varmuuden vuoksi välttäisin kaikkia hampurilaisravintoloita, kauppakeskuksia, tavarataloja, k-marketteja, s-marketeja, huoltoasemia, kahvioita, toreja ja nakkikioskeja. Ehkä korkeintaan jossain sattumanvaraisesti tien varteen pystytetyllä myyntikojulla uskaltaisiin piipahtaa, mutta sielläkin tosi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Missä mäkkärissä on ammuttu?
KAUPPAKESKUS Olympiassa Münchenissä ihmisiä ampunut mies tähtäsi McDonald’ sin pikaruokaravintolassa syömässä olleisiin lapsiin
Tuo on jo niiiiiin typerä trollaus että yritä ihan oikeesti keksiä parempia tai poistu palstalta sinä aivoton läski.
En mä ala ainakaan hysteerisesti pelkäämään ulkona liikkumista, matkustelua. Tietysti kannattaa jotain itseseuojeluvaistoa olla. Olin kesäkuun alussa jopa Alanyassa viikon, hui.
Jos niin huono tsäkä käy, et satun olemaan vaikka tavaratalossa ja siel räjähtää. Niin sillehhän ei sit mitään voi. Mut toinen vaihtoehto on jättää elämänsä älämättä ja eristäytyä kotiin pelkäämään ja moni on kotiinsakin kuollut.
Missä mäkkärissä on ammuttu?