Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko syödä Mäkkärissä?

Vierailija
23.07.2016 |

Itse en uskalla enään jos siellä ammuskellaan :( No jääpähän nekin kalorit saamatta lanteille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mäkkärissä on ammuttu?

Vierailija
2/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmuuden vuoksi välttäisin kaikkia hampurilaisravintoloita, kauppakeskuksia, tavarataloja, k-marketteja, s-marketeja, huoltoasemia, kahvioita, toreja ja nakkikioskeja. Ehkä korkeintaan jossain sattumanvaraisesti tien varteen pystytetyllä myyntikojulla uskaltaisiin piipahtaa, mutta sielläkin tosi nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä viitti

Vierailija
4/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä mäkkärissä on ammuttu?

KAUPPAKESKUS Olympiassa Münchenissä ihmisiä ampunut mies tähtäsi McDonald’ sin pikaruokaravintolassa syömässä olleisiin lapsiin

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1469164092779

Vierailija
5/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo niiiiiin typerä trollaus että yritä ihan oikeesti keksiä parempia tai poistu palstalta sinä aivoton läski.

Vierailija
6/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ala ainakaan hysteerisesti pelkäämään ulkona liikkumista, matkustelua. Tietysti kannattaa jotain itseseuojeluvaistoa olla. Olin kesäkuun alussa jopa Alanyassa viikon, hui.

Jos niin huono tsäkä käy, et satun olemaan vaikka tavaratalossa ja siel räjähtää. Niin sillehhän ei sit mitään voi. Mut toinen vaihtoehto on jättää elämänsä älämättä ja eristäytyä kotiin pelkäämään ja moni on kotiinsakin kuollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi