Tuoksuvatko jännämiehet paremmalle?
Vakava kysymys. Jos mies ei tuoksu huumaavalle, tuntuu että jotain puuttuu. Miksi kuitenkin usein on niin, että aggressiiviset ja tökerösti lähentelevät miehet joilla on liiankin rohkeat ja rajut otteet, ja joiden kanssa ei ole mitään juteltavaa, omaavat tuollaisen miestuoksun? Taas kivat nörttimiehet joiden kanssa muuten on helppo tulla toimeen ja jotka voi nähdä pitkäaikaisena kumppanina pelkäämättä että joutuu pahoinpidellyksi, eivät. Onko se vaan se testosteroni?
Kommentit (6)
Parhaan tuoksuiset miehet joihin olen törmännyt:
1) Paiskoo tavaroita vihaisena puolituttujen nähden. En tiedä millainen on kotona, mutta onhan tuo huolestuttavaa.
2) Niin kovaotteinen että happi melkein loppuu
3) Ääliö jonka ensimmäiset sanat ovat "pannaanko". Eikä senkään jälkeen ole paljon muuta jutellut.
-AP
En osaa sanoa, koska en käytä tuollaisia termejä tai sarjadeittaa.
Parhaat miehet tuoksuvat todella hyvälle.
Monet miehet haisevat happamalta ja osa miehistä haisee erittäin tunkkaiselta, "eläimelliseltä". Jouduin tuulettamaan useamman päivän, että sain remonttia tehneet miehen tunkkaisen hajun pois kotoani. Hän oli siisti, mutta haisi todella pahalta.
En tiedä, mutta en usko et testosteronitasoista olis kiinni omakohtasen kokemusten perusteella. Exä jätti kun en tuoksunut hyvälle. Vai jättikö (myös) siksi et oon ei-jännämies, varma ja nössö? No onneks exät on exii ja on tuolla joku joka minua arvostaa enemmän ja jolle tuoksun hyvälle. Vaikka jännämiestä musta ei tuliskaan.