Ottaisitko mielummin ökyrikkaan miehen, jonka kanssa seksi ei suju, vai pitkäaikaistyöttömän (ja köyhän) miehen, jonka kanssa seksi on mahtavaa?
"Ökyrikkaan" ja "köyhän" saa jokainen itse määritellä. "Sujuvan seksin" myös, mutta ajatellaan esimerkiksi, että keskinkertaista seksiä keskimäärin vaikkapa kerran viikossa.
Kommentit (46)
se ihana alkuhuuma seksi loppuu. aina.
Rikkaan, jos on muuten ihana mies ja meillä synkkais hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tulen omillani toimeen. Työttömyys ei ketään pahenna eikä raha ketään paranna. Omassa tuttavapiirissäni on todella kunnianhimoisia, yritteliäitä ja aktiivisia ihmisiä työttömänä, pitkälle koulutettuja, yleensä se parikin korkeakoulututkintoa ja jotain muutakin löytyy. Aina ovat jotain tekemässä. Se, ettei joku työtön liikauta eväänsäkään, ei tee mitään eikä viitsi mitään, hyvä jos mikropizzan saa lämmitettyä, olisi turn-off mutta tänä aikana työttömyyden perusteella ei todellakaan voi ketään arvioida. En tarvitse kenenkään rahoja enkä huonoa seksiä. Seksi on parisuhteessa sen verran iso asia että jos se ei suju, koko parisuhde on aika turha.
Nämä aktiiviset korkeastikoulutetut ovat siis PITKÄAIKAIStyöttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Rikkaan miehen tietysti. Ja salarakkaan kanssa seksiä.
Mulla on tämä tilanne ja ei ole helppoa. Siihen salarakkaaseen sitten vaan rakastuu kun saa sitä täydellistä seksiä ja siinähän sitten ihmetellään kun sen rikkaan puolison kanssa on ne lapset tehty ja ovat vielä pieniä... En siis ole puolisoni kanssa rahan vuoksi koska olen hyvin toimeentuleva itsekin. Mutta lapsilta on vaikea vielä perhe.
Rikkaan tietty ja sit lennettäis sveitsiin hoidattamaan se pippeli kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
rikkaan, seksi ei kinnostaa pätkäkään ja jopa pussaaminen on perseestä.
Komppi tälle.
Vaikea kysymys. Seksi kertoo usein myös suhteen muusta tilasta ja kemian laadusta. Eli huono seksi voisi kertoa, ettei muutenkaan mene hyvin. Jos taas huono seksi olisi vain teknisesti huonoa, mutta suhteessa olisi vetovoimaa, niin se ei haittaisi ollenkaan. Tunne on minulle tärkeintä, ei se, mitä tapahtuu. Seksi ei ole minulle myöskään kovin tärkeää, vaikken mikään pihtari olekaan, päinvastoin.
Toinen valintakriteeri on raha. En voi mitään sille, että on parempi kun sitä on enemmän kuin vähemmän. En ole mikään tuhlari, enkä käytä miehen rahoja, mutta raha tuo turvallisuuden tunnetta tulevaisuutta ajatellen, kun ei tiedä, mitä tapahtuu.
Jos siis on tiedossa vain nuo asiat, seksin laatu ja rahan määrä, niin valitsen miljonäärin. Kuvittelen sitten miljonäärini lempeäksi, uskolliseksi, ihanaksi mieheksi.
No tietty rikkaan ku sit voi kuitenkin käydä panee paria hyvää panomiestä salaa mut raha ois vaikeempi xD lol
Rahalla ei väliä, koska sitä on itselläni tarpeeksi. Eli haluaisin parempaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkaan miehen tietysti. Ja salarakkaan kanssa seksiä.
Mulla on tämä tilanne ja ei ole helppoa. Siihen salarakkaaseen sitten vaan rakastuu kun saa sitä täydellistä seksiä ja siinähän sitten ihmetellään kun sen rikkaan puolison kanssa on ne lapset tehty ja ovat vielä pieniä... En siis ole puolisoni kanssa rahan vuoksi koska olen hyvin toimeentuleva itsekin. Mutta lapsilta on vaikea vielä perhe.
onks sillä salarakkaalla tosi isot vehkeet. kerro mulle heti mis asuu niin meen panee!'no ei läpppä oli
Lukekaa naiset nämä vastaukset ja miettikää, että ovatko miehet niitä pinnallisia.
Taas näitä hakemalla haettuja ääririnnastuksia...
Jos se minusta riippuu, niin ottaisiin tietysti aivan jonkun muun, kuin kumpaakaan heistä.
Maailmassa on näet oikeasti aina enemmän kuin kaksi vaihtoehtoa kumppaniksi.
Otan se rikkaan miehen ehdottomasti. Kyse siis pitkästä suhteesta?
Ostan pari kivaa seksilelua niin voin hoidella itse itseni...rikkaana paljon kivempi surrutella.
Pelkkä seksi köyhyydessä ei pitemmän päälle riitä...menee siinä seksihalutkin kun saa joka penniä venyttää ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Otan se rikkaan miehen ehdottomasti. Kyse siis pitkästä suhteesta?
Ostan pari kivaa seksilelua niin voin hoidella itse itseni...rikkaana paljon kivempi surrutella.
Pelkkä seksi köyhyydessä ei pitemmän päälle riitä...menee siinä seksihalutkin kun saa joka penniä venyttää ikuisesti.
Opettele ite tekemään rahaa, jos köyhyys haittaa. Ei kai miehen tartte kaikkea tehdä?
Köyhää panomiestä on nyt katseltu se 20 vuotta ja olen läpeensä kyllästynyt sen elättämiseen. Tällä hetkellä ottaisin sen rikkaan huonoseksisen, ihan vaan sillä että mies pärjää omillaan. Olen itse varakas, joten rahojaan en tarvi. Seksin voin hoidella itsekin.
Otin köyhän miehen 20 vuotta sitten luonteen takia ja rakastuttiin.Mies tuntui turvalliselle ja jaksoi kuunnella,tutustua.
Seksiä meillä ei alussa ollut kolmeen
kuukauteen josta syystä en juossut karkuun.
Ilman rakkautta ottaisin rikkaan.Olisipa elämä edes rahallinen turva.
Kaveri halusi erota avomiehestään mutta funtsi menettävänsä sen 3500 palkan
Erosi sitten lennosta kun tuli toinen maksaja,ok-talo,auto ja viiden tonnin kuukausitulot kaupantekijäisinä :D
Ukko kalju ja lihava mutta sanoo sen olevan panomies jotka jyystää sitä monta tuntia 13h työpäivän jälkeen :)
Vierailija kirjoitti:
Eka aviomieheksi, toka rakastajaksi. Problem solved.
Tämä minullekin. Minulle raha tärkein, köyhä olen itse.
Sen, jota rakastaisin. Tähän astisen elämän perusteella sen köyhän siis 😍