Olen aina märkä
Onko täällä muita naisia, jotka on "koko ajan märkiä"? Siis jos työnnän sormet sisään, emätin on aina tosi kostea, tänään just aamulla kun mies halus pikaset ja kommentoi, et oot "nyt jo" ihan märkä, ni jäin miettimään asiaa. Monet naisethan kommentoi, et tarvitsee pitkän esileikin kostuakseen niin paljon, että yhdyntä ei sattuisi. Me voidaan miehen kanssa harrastaa seksiä käytännössä täysin kylmiltään, kostun toki lisää, kun kiihotun enemmän. Enkä nyt koita leveillä kostealla emättimelläni, kiinnostaa vaan, miten asia muilla on.
Kommentit (37)
Mulla on sama juttu. Aika nopeasti saa mies pikapanon tehtyä kanssani, ku olen kostea aina ja hommissa kostuniin vain lisää :) En tiedä mistä johtuu..samaa olen pohtinut itsekin.
Tiedän tunteen. Mun on vaikea kuvitella kipua yhdynnässä, mä oon heti valmis :-D
En mäkään tarkoita leveillä, tajusin oikeastaan tuota raiskausketjua lukiessa että joihinkin oikeasti sattuu... :-(
En ja pakko lisätä tähän että onneksi sillä kostun seksin kestäessä vähän liikaakin.
Oletko myös jotenkin erityisen suuri.
Ilman kiihottumista yhdyntä sattuu (ainakin useimmilla) sillä osumat kohdunsuulle ovat kivuliaita.
Kyllä niitä naisia on, jolla aina markä ja niitä, joilla kuiva kuin sahara.
Sama täällä. Mies luulee että en tarvitse esileikkiä vaan voi suoraan alkaa lykkimään. Inhottavaa, koska tarvitsen sen esileikin kiihottuakseni ja saadakseni myös nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös jotenkin erityisen suuri.
Ilman kiihottumista yhdyntä sattuu (ainakin useimmilla) sillä osumat kohdunsuulle ovat kivuliaita.
En ole mitenkään erityisen suuri, yhden sormen kun laittaa sisään, niin puristus tuntuu, ja lihaksia jännittämällä saa vielä lisää puristusta. ;-) Kiihotun kyllä yleensä muutenkin tosi nopeasti, hetken suutelu ja paikat on entistäkin märemmät. :-D Ja en tiedä, olenko jotenkin outo, koska nautin siitä, kun kalu osuu kohdunnapukkaan, siis se tunne on siinä kivun ja nautinnon rajalla. Puhumattakaan siitä, kun kalu menee napukan ohi sinne sopukkaan, jonka nimeä en nyt muista, tuntuu taivaalliselta.
Oon myös jatkuvasti märkä ja vaikka raskaana 8 kuulla niin ei vaikuta muutakuin ehkä lisää vain. Aika normaaliahan se on useimmille olla kostea/märkä vaikkei olisi kiihottunutkaan. En ite ikinä asiaa kummastellut. Ollut vain iloinen ettei tarvi hirveesti etukäteen räplätä ennen seksiä.
Mulla on kanssa. Sanotaanko semmonen jatkuvasti mehukas alapää. Pikkarit usein märkänä välillä tosi inhottava olo tän takia. On siinä se hyvä puoli ettei tarvii mitään turhia esileikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Mun on vaikea kuvitella kipua yhdynnässä, mä oon heti valmis :-D
En mäkään tarkoita leveillä, tajusin oikeastaan tuota raiskausketjua lukiessa että joihinkin oikeasti sattuu... :-(
Sut on siis raiskattu ja nautit siitä? Vai mitä vittua selität.
Minäkin olen aina märkä, ja olen kyllä seksuaalisesti aktiivinen ja aina halukas, mutta ei se tarkoita sitä että ihan joka hetki ja kenen kanssa tahansa.. Mielummin näin päin, kuin kuivuudesta kärsivänä. Ainoa huono puoli on juuri se, että joutuu todella paljon käyttämään pikkuhousunsuojia (jos kiihotun eli ajattelen vaikka kaupungilla kävellessä jotain seksiin liittyvää vähänkin, niin pikkarit kastuu heti) eli en voi kulkea hame päälläkään ilman pöksyjä jne. Eli hygieniasyitten osalta välillä ärsyttää, seksin kannalta mahtavaa kun ei tarvitse esileikkejä.
No emätin on ihmisen sisällä ja sen kuuluu olla kostea, missä menee kostean ja märän raja? Osalla se kosteus on geelimäisempää ja osalla nihkeää.. Mulla on itselläni kostea emätin, mutta ei sinne noin vain luikahdeta sisään ellei ulkosynnyttimet ole kostuneet tavalla tai toisella.
Täällä myös yks märkäpillu. Olen sellainen aina valmis tapaus, jota ei tarvi ikinä lämmitellä.
Tosin, tahtoo olla vähän kausittaista. Joskus harvoin saattaa olla kuiva hetkellisesti, (lue: pari tuntia pesun jälkeen). Pitkän ja kiihottavan esileikin jälkeen on niin paljon liukastetta, että alushousuista ei löydy kuivaa kohtaa kuin yläsaumasta..
Ihana Nainen joka on märkä!! Välillä mies haluaa vain panna ja tyydyttää tarpeensa ja silloin valmis ja märkä pimppi on enemmän kuin tervetullut!! Olet LAHJA MIEHILLE!! Sinuna kokeilisin useampaa miestä, baarissa, juhlissa, uimahallissa.. jne... miehet haluaa sua kun vain annat tilaisuuden. Hyväilet vaivihkaa itseäsi tai paljastat pimppisi sala jollekkin miehelle!!
Mitävittua onko seksi vain sitä että miehen tarpeet tyydytetään? Mikä sinua vaivaa…
PanTaisko kirjoitti:
Ihana Nainen joka on märkä!! Välillä mies haluaa vain panna ja tyydyttää tarpeensa ja silloin valmis ja märkä pimppi on enemmän kuin tervetullut!! Olet LAHJA MIEHILLE!! Sinuna kokeilisin useampaa miestä, baarissa, juhlissa, uimahallissa.. jne... miehet haluaa sua kun vain annat tilaisuuden. Hyväilet vaivihkaa itseäsi tai paljastat pimppisi sala jollekkin miehelle!!
Mitävittua onko seksi vain sitä että miehen tarpeet tyydytetään? Mikä sinua vaivaa…
Taidan olla mies, jolla on märkäpillu. Tulen märäksi tosi helposti ja runsaasti.
Moni taitaa sekoittaa valkovuodon ja varsinaisen kiihottumiseen liittyvän kosteuden.
Sama mulla.