miksi ajatellaan, että masturbointitiheys kertoisi seksihalujen määrästä?
Eihän noilla välttämättä ole mitään tekemistä keskenään. Itse masturboin välillä ja saan orgasminkin, mutta ei se tunnu kauhean tyydyttävältä seksuaalisesti. Haluaisin nimenomaan seksiä miehen kanssa, yhdyntää. Masturbointi ei siis korvaa omalla kohdallani oikeaa seksiä.
Kommentit (5)
Niin, olisihan se kiva jos olisi se nainen, mutta kun ei niin käden on kelvattava. Miten ihmeessä se ei kerro seksihalujen määrästä?
Vierailija kirjoitti:
Niin, olisihan se kiva jos olisi se nainen, mutta kun ei niin käden on kelvattava. Miten ihmeessä se ei kerro seksihalujen määrästä?
noh esim siten että itse saan kyllä klitoriksen hyväilystä orgasmin yksin mutta ei se poista PANETUSTA. Se poistuu vain miehen kanssa.
Orgasmi panetus ja seksi. Olen niin lövessä kuis panee beibit
Itse runkkailen jos haluan vaan orgasmin. Panetus on sitten ihan toista enkä välttämättä silloin kaipaa edes orgasmia vaan ihan miestäni ja sitä itse panemista. Eivät mitenkään korvaa toisiaan tai ole toisiltaan pois.
Sama minulla. Yksinäistä puuhaa ja yhtä tyhjän kanssa, mitä nyt se laukeaminen vähän rentouttaa. Oikea seksi on ihan toista ja haluaisin sitä paljon useammin siihen nähden, miten usein masturboin.