Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulla käyttää ajastasi 1:10:21 vegaanidokkarin katsomiseen?

Vierailija
22.07.2016 |

Dokumentti on tekstitetty suomeksi ja se on Youtubessa, eli et tarvitse edes mitään tunnuksia sen katsomiseen.

Vaikka katsoisit dokumentin ja ehkä jopa päättäisit vähentää lihan syömistä/ryhtyisit vegaaniksi, niin saat siitä huolimatta pitää ystäväsi, poliittisen kantasi ja isänmaallisuutesi, voit edelleen katsoa suosikkisarjaasi televisiosta ja kuunnella lempimusiikkiasi (kyllä, lainasin tämän dokumentista).

Suomeksi tekstitetty dokumentti "Paras puhe, jonka tulet koskaan kuulemaan - Gary Yourofsky"

#t=59s ja se alkuperäinen vain enkuksi (3 miljoonaa katselukertaa).

Jos dokumentti ei kiinnosta juuri sinua, niin eipä siinä mitään, hyvää perjantaita! Jos dokumentti kolahti, niin voi heittää halutessaan kommenttia mikä dokkarissa oli hyvää, mielenkiintoista, tai vaikka niitä risujakin :)

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois aikaa, mutta ei kiinnosta tippaakaan aihe.

Vierailija
2/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-ilta käännytystä kuunnellessa. Ihan kuin teininä kaupungilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
4/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tätä vegaani-propagandaa

Vierailija
5/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aikaa, muttei kiinnosta. Kasvispainotteisesti syön jo nyt, samoin vegaaniruokaa tulee kokkailtua silloin tällöin (ja aamuaiset ja välipalat olleet kohdallani vegaanisia muutenkin aina aikuisiällä). Silti ei dokkari kiinnosta.

Vierailija
6/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantai-ilta käännytystä kuunnellessa. Ihan kuin teininä kaupungilla.

Minä, ap, olen teini :D Jee, mutta tämä on tärkeä aihe. En iske kenenkään muun ketjuun, enkä yritä aivopestä ketään ja mikäli dokkari ei kiinnosta, niin eipä siinä mitään.

Vierailija
7/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vielä, että mitä jos jätettäisiin ''Voisin/olisi aikaa, mutta ei kiinnosta"-kommentit tähän. Turha täyttää niillä ketju.

Kaikki, keitä ei k.o. dokkari kiinnosta, voisi kommentin sijaan vaikka peukuttaa tätä viestiäni alaspäin? Asia tulee näinkin selville, mutta muuten tämä ketju koostuu lähinnä juuri näistä "ei kinee"-kommenteista.

Vierailija
8/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa olis, ei kiinnosta, ei tippaakaan. Vegaaniuskonto siis.

Vierailija
9/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lihan mädättämiseltäni ja uuden paistamiseltani ehdi. Häiriköitkö kaduillakin uskontoasi julistaen?

Vierailija
10/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mitä tuputusta. Älkää muutenkaan vain missään jättäkö lihaa täysin pois ruokavaliostanne. Tärvelette terveytenne. Nimim. Kokemusta on. Vegaanit näyttääkin rumilta. Näivettyneiltä ja erityisesti iho on vegaaneilla ryppyinen ja ruma.

Vierailija
11/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnän ennemmin hammastikkuja kynsieni alle kuin katselen jotain vegaanipropagandaa.

Vierailija
12/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaneista about 99% on tekopyhiä moralisteja. Miksi katsoa yli tunnin kestävä dokkari tekopyhistä moralisteista?

Vierailija
13/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta aihe, varsinkaan tuolla tavalla markkinoituna (viitaten sekä ap:n tekstiin että videon otsikkoon). Olen varmasti kuullut parempia puheita ja tulen kuulemaankin, ihan jo paremmista aiheista.

Vierailija
14/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta vegaanihihhulikultti.

Vierailija
15/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lihan mädättämiseltäni ja uuden paistamiseltani ehdi. Häiriköitkö kaduillakin uskontoasi julistaen?

Tämä on itseasiassa ensimmäinen kerta ikinä ja missään, kuin otan aiheen esille. Veganismi ei ole minulle uskonto, vaan ruokavalio, enkä häiritse ihmisiä kaduilla. Tein tästä jutun tänne ja ilmaisin keskeiset asiat (veganismi) jo otsikossa, ettei kukaan, ketä aihe ei kiinnosta, ei vahingossa eksyisi tätä lukemaan. Eli en täälläkään häirinnyt otsikkoa enempää ihmisiä, joita aihe ei kiinnosta, mutta vapaaehtoiset ihan omasta halustaan klikkaavat tämän jutun auki, lukevat sen ja jättävät ehkä kommentinkin.

Minunkin kaupungissa pyörii niitä feissareita, mitälie, jotka ovat sademetsien ja kirkon ulkomaanavun asialla ja että minä vihaan sitä, kun joku tunkee fyysisesti liian lähelle ja tuputtaa asiaansa, vaikka olisikin miten hyvän asian puolesta tahansa. Itse en samaa kuitenkaan harrasta.

Miksi pastesin dokkarin tänne? Koska pidin siitä itse, ajattelin, että joku toinenkin pitäisi ja halusin jotain tekemistä perjantai-iltaani.

Ap

Vierailija
16/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propagandafilmi baarireissua aloitellessa, voi juku mikä perjantai!

Vierailija
17/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap huoli, minä ajattelin katsoa tuon dokkarin illemmalla. Mutta ensin hoidan päivän muut askareet alta pois.

Vierailija
18/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai olet tekemistä vailla? Kysy äidiltäsi, tarvitseeko hän apua siivouksessa tai pyykinpesussa. Tai haluaisiko hän, että käyt poimimassa marjat mustikkapiirakkaan. 

Vierailija
19/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegedokkari 

[  ] kiinnostaa

[X] ei kiinnosta

Vierailija
20/86 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos vegaani kertoo olevansa vegaani, hän on automaattisesti paasaava ja paremmuuttaan kuuluttava julistaja, kun taas lihaa syövien kerrottuaan syövänsä lihaa se on vain toteamista. On se kumma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan