Vierailija

Oli itkuherkkä tai siis kuulin usein äänestä, että melkein itki huutaessa, mutta ei todellakaan ollut mitenkään hyvä ihminen!!

Oli suorastaan kamala, narsistinen ja väkivaltainen ihminen, uhkaili ja kiristi.

Samalla tuollainen ihminen on herkkä itkemään. Eikö ole aika outoa?

• ylös 8
  • alas 2

Kommentit (11)

Vierailija

Jaa "melkein itki huutaessa" on sama kuin herkkä? Ei ihmekään, että kirjoitat noin päin persettä.

Vierailija

Mitä tarkoittaa herkkä? Herkkä loukkaantumaan, ns herkkänahkaienn vai herkkä aistimaan muiden ihmisten tunteita ja tarpeita, herkkä sanomaan oikeat sanat oikealla hetkellä jne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei sillä ole itkemisen kanssa mitään tekemistä. Herkkä joutuu käsittelemään voimakkaampia ärsykkeitä kuin muut, ja siksi kuormittuu muita nopeammin. Mitään muuta siihen ei automaattisesti liity.

Vierailija

Ei mun mielestä kovinkaan outoa. Ei itkuherkkyys kerro mitään siitä, miten kusipää ihminen voi olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitäs se on jos itkee herkästi?

Ap

Itkuherkkyyttä.

Voi olla myös manipulointia.

Vierailija

Voi myös olla että miehesi oli epävakaan persoonallisuushäiriön omaava joilla sensitiivisyys on erittäin normaalia. Käytös välillä samanlaista kun narsistilla mutta syyt aivan eri miksi niin käyttäytyy.

Vierailija

Mun ex mies on myös "herkkä". Omasta mielestään maailman kultaisin ja kiltein. Kotona, aivan hirveä. Itsekäs, väkivaltainen ja aina löytyi joku selitys miksi juuri hän on JOUTUNUT näin toimimaan. Eli yleensä jostain mitä minä tein. Koskaan mikään toiminta ei voinut olla vaan väärin hänen puoleltaan, vaan aina löytyi joku muka pätevä syy. Raivostuttava.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun ex mies on myös "herkkä". Omasta mielestään maailman kultaisin ja kiltein. Kotona, aivan hirveä. Itsekäs, väkivaltainen ja aina löytyi joku selitys miksi juuri hän on JOUTUNUT näin toimimaan. Eli yleensä jostain mitä minä tein. Koskaan mikään toiminta ei voinut olla vaan väärin hänen puoleltaan, vaan aina löytyi joku muka pätevä syy. Raivostuttava.

Oletko varma että haluat elää tuollaisen miehen kanssa?

Ilkeä käytös ja vaökivaltaisuus ei kuulosta lainkaan hyvältä.

Herkkyyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla että miehesi oli epävakaan persoonallisuushäiriön omaava joilla sensitiivisyys on erittäin normaalia. Käytös välillä samanlaista kun narsistilla mutta syyt aivan eri miksi niin käyttäytyy.

Sitä minäkin olen omastani miettinyt?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.