Laitoin suojakoodin väärin miehen puhelimeen liian monta kertaa...
Mies lähti lenkille, yleensä ottaa puhelimensa mukaan joka käynnillä vessaan ja jopa suihkuunkin. Nyt se unohti ja sen ja yritin mennä tutkimaan ja se lukkiutui ja sitten jotenkin alkoi käynnistyä uudelleen? Kysyi kieltä ja maata, yhdistin wifiin ja sitten se pyysi että miten haluan palauttaa puhelimen?! Ei hajuakaan miehen icloud tunniksista. Taisin jäädä kiinni. Hups.
Kommentit (11)
Hups. Tuuppa sit tännekkin kertomaan että mitä mies oli mieltä.
Se on stalkkauksen palkka. Joutoo lortto ulkoruokintaan.
Kannattaa olla iloinen vaan, että et päässyt urkkimaan. Tuo on varmaan niin vähäinen teko tuo yritys, että syyttäjä jättää syytteen nostamatta jos miehesi tekee rikosilmoituksen.
Laitoin puhelimen vaan kiinni ja toivon että mies käynnistää sen itse ja ihmettelee miksi se on sammunut ja kysyy palautustietoja. Oon kauhee ämmä tiedän..
Vierailija kirjoitti:
Laitoin puhelimen vaan kiinni ja toivon että mies käynnistää sen itse ja ihmettelee miksi se on sammunut ja kysyy palautustietoja. Oon kauhee ämmä tiedän..
Kuulostat myös pettäjältä. Mitäköhän sun puhelimesta mahtaa löytyä?
Irrota akku.. sammunut itsekseen..
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, ei nää kuule auta jos puhelin on lukkiutunut. Kyllä on maito jo kaatunu. :D
Oi vitun provohoro. Se deletoi aivan kaiken. Onneksi ottaa kuvan näppäilijästä :)
Vierailija kirjoitti:
Ei iphonesta saa akkua irti.
hups tosiaan