Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutuisin kauniisti?

22.07.2016 |

Pukeudun ison osan ajasta mahdollisimman mukavasti. Kuljen uggeissa, crocseissa, legginseissä ja löysissä collegeissa. Mammavaatteissa siis toisinsanoen. Kuitenkin nyt mietin, että vaikkei mieheni koskaan aiheesta valitakaan, niin kai hänkin haluaisi kulkea edustavamman naisen vierellä? Ja lapsiakaan on melko huono käyttää tekosyynä, kun eivät ole enää taaperoita.
Joten, mitä (mukavaa) vaatetta puen ylleni ja olen kuitenkin edustava? Oman ongelmansa luo vartaloni muoto, olen isorintainen, pienivyötäröinen ja takapuoleni on melkoisen kokoinen. Pidän toki vartalostani, mutta esim. farkut joudun aina pienennyttämään vyötäröltä ja paidat ovat joko tiukkoja rintojen kohdalta tai telttoja.
Olisi kuitenkin kiva näyttää ihan normipainoiselta, mutta ei halvalta, eli apua kaivattaisi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiimalasivartaloiselle en todellakaan suosittele A-linjaisia hameita tai mekkoja! Saavat alaosan näyttämään valtavalta

Ai, ei mulla ainakaan. Hartiat tasapainottaa sitä a-linjan alhaalta levenevää vaikutelmaa, kunhan ei ole sentään ihan mikään tutuhelma. Vartaloa myötäilevä mekkokin käy jos ei ole vatsaa.

Vierailija
22/27 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävitä heti nuo leggarit ja colleget. Itse tykkään hameista ja mekoista ja käytän kesät talvet. Kesäisin mulla on jalassa ballerinat, tukka nutturalla ja koruja. Naisellinen tyyli siis. Housuja pidän vain koiran kans lenkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävitä heti nuo leggarit ja colleget. Itse tykkään hameista ja mekoista ja käytän kesät talvet. Kesäisin mulla on jalassa ballerinat, tukka nutturalla ja koruja. Naisellinen tyyli siis. Housuja pidän vain koiran kans lenkillä.

Millaisia sukkahousuja tmv. käytät talvella?

Vierailija
24/27 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pistät vartalokuvan, niin olisi helpompi neuvoa. Tuollaiset suuntaa-antavat mitat "kohtuullisen suuri, melko pieni" kun voivat tarkoittaa mitä tahansa.

Vierailija
25/27 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia sukkahousuja tmv. käytät talvella?

60-70 den. Pitkän hameen kans lämpimät ja autolla kuljen. Koiran kans lenkillä toppahousut talvisin.

26/27 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun legginsejä ei ole voittanutta :D Sukkahousut eivät ikinä istu yhtä hyvin. Voisin kyllä hyvin nähdä itseni myötäilevässä neulemekossa ja legginseissä.

Vierailija
27/27 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun legginsejä ei ole voittanutta :D Sukkahousut eivät ikinä istu yhtä hyvin. Voisin kyllä hyvin nähdä itseni myötäilevässä neulemekossa ja legginseissä.

Ei ole leggingsejä voittanutta, daa. Et osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi