Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiset sisarukset voi olla kotona yön ilman aikuista?

Vierailija
22.07.2016 |

Mulla nyt seiska- ja kutosluokkalaiset tytöt. Monen vuoden päästä voivat jäädä yöksi kotiin keskenään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin veljen kanssa tuon ikäisinä 5 päivää keskenään vanhempien loman ajan. Varmasti silloin joku ois tehny lastensuojeluilmotuksen jos olis tienny. Mut hyvin me pärjättiin, tietysti ollaan jo toka-kolmosluokalta osattu tehdä ruokaa, pestä pyykkiä jne kun sitä kotona edellytettiin. Siihen aikaan ei ollu ees kännyköitä, vanhemmat soitti kolikkopuhelimesta silloin kun soittivat.

Vierailija
2/5 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole iästä kiinni, vaan fiksuudesta. Olin tuon ikäisenä viikon kotona yksikseni (nykyään tulisi varmaan lastensuojeluviranomaiset paikalle, mutta 70-luvulla oli toisin). Vai meinaatko, että kaksikseen keksivät jotain konnankoukkuja, jotka yksin ollessa eivät tulisi mieleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsista. Meillä 14 ja 11-vuotiaat ollu.

Vierailija
4/5 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkouluikäiset tai niillä main. Ystäväni, yh, jättää pikkukoululaisetkin, itse en vaikka olen myös yh

Vierailija
5/5 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että sitten kun nuorempikin siirtyy yläasteelle mutta lapsikohtaista, on tapauksia joissa 16-vuotiastakaan ei voi jättää yksin tai esim. bileet ovat taatut