Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se kyllä hämmentävää, että hyväkuntoiset ja hyväkroppaiset miehet ihastuvat minuun

Vierailija
22.07.2016 |

Itse kun olen kaikkea muuta kuin hyväkuntoinen saati hoikka ja hyvinmuodostunut.

Kai se on niin että hyväkroppaisten miesten ei tarvitse pönkittää itsetuntoaan hyväkroppaisten naisten avulla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä todella hämmentävää. Varsinkin kun vaikutat kaiken muun hyvän lisäksi idiootilta.

Vierailija
2/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit ne haluaa varmaa tussua 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymismielessä sitä ihastuu vaikka minkämoisiin naisiin.

Vierailija
4/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä todella hämmentävää. Varsinkin kun vaikutat kaiken muun hyvän lisäksi idiootilta.

Mikäs sinua pisti? Kateuden ampiainen?

Sovitaan niin että olen idiootti, jos se sinun oloasi helpottaa. :)

Ap

Vierailija
5/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin kovin hämmentävää. Ihan vetää hiljaiseksi. Miten nyt eteenpäin?1??!!?11??

Vierailija
6/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää naisesta mallia maatalon emäntä. Itselläkin yksi tuttu hoikka mies tykkää semmosista vähän pyöreämmistä naisista.

Mutta kyllä niitäkin lihaskimppuja löytyy jolle ei kelpaa kuin salilla käyvä nainen. Esim Bull Mentula :D

Vierailija
7/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä on yksi hyväkuntoinen ja -kroppainen mies joka ei ihastu kehenkään. Yksin on parempi :)

Vierailija
8/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot ja viehättävä olemus aiheuttavat ihastumisia paljon useammin kuin treenattu vartalo. Itselläkin näin. En edes välitä treenatusta naisen kropasta.

Vierailija
9/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdollista. Miehet ihastuvat/rakastuvat vain kauniisiin, hoikkiin, nuoriin max 25v. naisiin.

Vierailija
10/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään ihastu... ne haluaa vaan helppoa pillua!

Vierailija
11/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit kasvot ja viehättävä olemus aiheuttavat ihastumisia paljon useammin kuin treenattu vartalo. Itselläkin näin. En edes välitä treenatusta naisen kropasta.

Ja ihan kuin nämä sulkisivat toisensa pois :) On naisia joilla on yksinkertaisesti kaikki kohdallaan.

Vierailija
12/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin varman porvoossa. 0/5

Vierailija
13/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea uskoa, minä olen lihava nainen ja minua ei katsele edes ne ei-niin komeat ja lihavat miehet :D

Vierailija
14/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että piti ihan tänne asti tulla kertomaan, kuinka hyvänäköiset miehet aina vaan ihastuu suhun. Jotenkin en nyt vaan usko. Viikonloppuja!

Vierailija
15/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että piti ihan tänne asti tulla kertomaan, kuinka hyvänäköiset miehet aina vaan ihastuu suhun. Jotenkin en nyt vaan usko. Viikonloppuja!

Reps siellä joku kateellinen salikissa heti kynnet ojolla 😂😂😂😂

Voi kuule, meillä pyöreillä jolla on tisuja ja kunnon booty..riittää vientiä. Harmittaako?

Ohis

Vierailija
16/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mutta luonteeltaani olen kuulemma 10+.

Makuasioista ei voi kiistellä, pääasia että jokainen voisi olla onnellinen omassa parisuhteessa.

Vierailija
17/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ei ole kasvoistaan kaunis?

Vierailija
18/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä...Ihan miten vaan xD Jos antaa kritiikkiä tai kyseenalaistaa jotakin on automaattisesti kateellinen? Aha. Anteeksi vain mutta minun on erittäin vaikea uskoa tuota väittämääsi kun empiiriset havainnot tuolta oikeasta elämästä osoittavat kyllä ihan päinvastaista, ne komeat miehet eivät kelpuuta kaltaisiasi naisia edes yhden yön pikapanoksi ja miksi he niin tekisivätkään kun tarjolla on todella kuumia ja hoikkia naisia?

Vierailija
19/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä oli sellainen jätkä, jolla oli oikeasti lihava nainen fetissi. Mies itse oli suht pitkä ja lihaksikas, varmasti monen naisen mieleen. Eräällä baarireissulla hämmästyin kun tämä hengas todella lihavan keijukaisen kanssa, ei mikään pieni ylipaino vain voisi jo sanoa että sairaalloisen lihava. Ja somesta kun tutki ko. jannun exien kuvia, järkytyin vieläkin enemmän. Kaikki ovat samanlaisia laardikasoja...

Vierailija
20/23 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ei ole kasvoistaan kaunis?

No sitten en ihastu. Naisen kasvoilla on hyvin suuri merkitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi