Mistä halvimmalla pokemon go-haavi?
Tyttö mankuu tätä peliä ja hakisin yllätyksenä ruokiksella pelivälineet. Onko se iso paketti, saanko vietyä bussilla? Vantaan suunnalla. Kiitos!:)
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Anttilasta
Kiitti, sinne siis! :) ap
Tuotaa....saattaa olla, että lankean trolliin, mut ihan varalta ettei ap olekaan Porvoosta...
Kyseessä on kännykkäpeli, jonka pelaamisen tarvitsee älykännykän...
Itse hain honkkarista. Sieltä sai halvimmalla. Etsin ensin leluosastolta, mutta sieltä ei löytynyt mitään. Olivat jostain kumman syystä pistäneet nuo Go-tarvikkeet sinne kalastusvälineiden joukkoon. Eivät taida tietää pelistä mitään!
Protip: kannattaa ostaa myös tuoreita marjoja houkuttimeksi koska Pokémon rakastaa niitä, varsinkin vadelmia!
Vierailija kirjoitti:
Tuotaa....saattaa olla, että lankean trolliin, mut ihan varalta ettei ap olekaan Porvoosta...
Eikun tämä on joku ulkoversio, siinä mennään pihalle ja oikeasti etsitään kohteita. Ei kännukkäpeli.ap
Minä tein itse vanhasta sulkapallomailasta ja ohuesta verhosta. :)
Meillä lapset ovat pyydystäneet ihan tavallisella kalastushaavilla ja hyvin on onnistunut. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun tämä on joku ulkoversio, siinä mennään pihalle ja oikeasti etsitään kohteita. Ei kännukkäpeli.ap
Niin, niitä etsitään ulkona sen kännyn avulla.
Pitäisköhän itsekin kokeilla, btw :)
Mihin te muut laitatte ne pyydystetyt pokemonit? Meillä ne ovat nyt olleet kanin vanhassa häkissä, mutta alkaa olla ahdasta. :(
Itse ostin kunnon kalahaavin honkkarista pojilleni, kun halusivat kovasti pelata, mutta välineet siihen molemmilla kuulemma liian vanhanaikaiset. Vein pojat keskustaan uusine hienoinen haaveineen. Siellä kuulemma paljon metsästäjiä ja paljon pokemoneja. Äkkiseltään en nähnyt muita, mutta peli kuulemma yhdistää metsästäjiä, joten eiköhän pojat pärjää. Vähän ne ensin tyypillisesti kiukutteli, taisi jännittää ensimmäinen kerta. Haen illalla pojat pois. Saa nähdä paljonko haavoihin jäi niitä ötököitä.
Vierailija kirjoitti:
Anttilasta
Nyt kyllä repesin. :D Loistavan ajankohtainen heitto.
Kanihäkki? Siis mitä kaikkia varusteita siihen tarvitaan? En usko että minun lapset montaakaan löytää kun en ole nähnyt vielä yhtään vaikka käytin koiran eilen neljästi. Meillä päin ei varmaan ole pelikultuuria vielä.ap
Montako erilaista pokemon-asua teillä vanhemmilla on? Meillä tyttö ei jaksa pyydystää koko ajan samaa hahmoa niin jouduin käydä vaihtsmassa välillä ja eikun taas pusikkoon. Naapuri katsoi vähän pitkään kun tuli kotiin mutta niillä ei olekaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mihin te muut laitatte ne pyydystetyt pokemonit? Meillä ne ovat nyt olleet kanin vanhassa häkissä, mutta alkaa olla ahdasta. :(
Meillä ne ovat alkaneet aina taistelemaan keskenään. Osa on menehtynyt jo niissä taisteluissa ja loputkin on ollut pakko lopettaa. :(
Pitääkö niille jokaiselle siis hankkia oma häkki?
Vierailija kirjoitti:
Kanihäkki? Siis mitä kaikkia varusteita siihen tarvitaan? En usko että minun lapset montaakaan löytää kun en ole nähnyt vielä yhtään vaikka käytin koiran eilen neljästi. Meillä päin ei varmaan ole pelikultuuria vielä.ap
No, ainakin parikin kanihäkkiä tarvitaan, tuoreita marjoja päivittäin, vesikipot ja jonkunlainen wessa. Kallis harrastus, mutta ulkoiltua tulee paljon. Kyllä mä olen Vantaaltakin onnistunut jo pari saamaan haaviin.
Anttilassa on kyllä halvimmat haavit tällähetkellä.
Haja-astusalueilla ja metsissä ei ole paljoa. Kannattaa mennä haavin kanssa suoraan keskustaan tai keskustan puistoihin. Kyselemällä pääsee eteenpäin. Isoissa keskustoissa on ihan ohjaajia, joille voi esitellä haavinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ainakin parikin kanihäkkiä tarvitaan, tuoreita marjoja päivittäin, vesikipot ja jonkunlainen wessa. Kallis harrastus, mutta ulkoiltua tulee paljon. Kyllä mä olen Vantaaltakin onnistunut jo pari saamaan haaviin.
Anttilassa on kyllä halvimmat haavit tällähetkellä.
Ja kyllä älypuhelinkin tarvitaan, että voi kysellä netistä peliohjeita oikeaan aikaan, kuka nyt lähtee kotiin kesken pelin?
Okei en ollut tajunnut että tämä on joku larppausjuttu. :D Tyttö saa vielä odotella, en pysty ihan noin paljon panostamaan.ap
Irti siinä haavia tarvita. Ostakaa Tokmannilta eron ämpäri ja pyydystäkään ne sinne. On jonkinverran hankalampaa mutta kunhan oikean tekniikan löytää niin sitten.
Kannattaa irroittaa ämpärin kahva. Pokemit saattaa ottaa siitä kiinni.
Anttilasta