Mistä nykyään ostatte vaatteet ja meikit ym.
Kun ette kannata anttiloita, stockaa, seppälöitä ym.
Kommentit (29)
Minä olen ikääntymisen myötä fakkiutunut tiettyihin meikkeihin. Jos ne saa hulluilta päiviltä, niin sieltä. Jos ei, niin lentokentiltä. Ja sitten inglotista tai macista luomivärit, huulipunat yms.
Vierailija kirjoitti:
Ap itse tilasi juuri meikkejä Roses beauty storesta, beautybaystä, feeluniquesta ja anastasia beverly hillsiltä. Vaatteita en uskalla ulkomailta tilata ja onko yhtään sen halvempia?
kiitos, tuossa tuli 2 uutta kauppaa mulle :)
Kosmetiikkaahan mä ostan kai paljon (mies toteaa näin, kärryyn lentää aina jotain). Usein peruskama lähtee Prismasta ja meikkejä tilaan Englannista. Tosin meikkejä ostan ex-tempore mistä sattuu myös. Tax free:sta myös aina jotain ja tuoksuja usein kirpparilta (viimeinen Hermes hintaan 5e jäi ostamatta, ai vitsi kun harmittaa!).
Vaatteet ostan pääosin kirpparilta. Sieltä saa laatukamaa nykyisin edullisesti.
22 jatkaa.
Ja vaatteet ostan lähinnä ulkomailta, jos täältä niin zara on suosikkini.
Meikit: lentokenttä (eniten), Ebay, pretty.fi, Revolution, Nars, Body Shopista tulee ostettua myös aika paljon kosmetiikkaa
Macit olen ostanut Stockmannilta
Vaatteet ja kengät: Peter Hahn (eniten), muut nettikaupat ja Ebay satunnaisesti. Citymarketista/Prismasta tulee joskus ostettua perustrikootoppi tai koti/urheiluvaatetta.
Suomalaisten vaatekauppojen laatu on kuraa ja valikoimat huonot. Jos tänne perustettaisiin joskus vaatekauppa josta löytyy laaja valikoima laadukkaita perusvaatteita (tyyliin Peter Hahn), kantaisin rahani sinne mielelläni. Vaan kun ei niin ei.
Mä ostan lentokentiltä lähes kaiken, tuoksut, vaatteet, välipalat, alkoholin, lasten lelut, koriste-esineet, elektroniikan. Tottakai laatumerkkejä. Siwasta haen maitoa, leipää ja kurkkua.
Meikit Stockalta tai Sokokselta, välillä ihan Cittarista tai Prismasta.
Vaatteet Zara, Gina Tricot, BikBok, h&m, zalando, nelly yms.
Halvoista ketjuliikkeistä, mutta en polyesterikuteita
Urheiluvaatteet ja tavarat tilaan briteistä sportsdirect.com kaupasta