Mies haluaa ehdoin tahdoin jonnekin reissuun vaikka tietää mun tilanteen.
Minulla hajosi hammas ja sen kohtalo (korjaus tai poisto) selviää 2.8 ja mies katsoo matkoja (3-4 päivän ksupunkilomaa) joissa lähtö 2-4.8. Kiva lähteä mahd turpa verta vuotavana, kivuissa ja säryissä lennolle. Ei, kiitos.
Lisäksi olisin halunut säästää rahat jotta voisimme lähteä talvella jonnekin pidemmälle.
Nyt kauhee sota päällä ja mies sanoo ettei sit aio pitää lomaa ollenkaan. No, sama se on mulle. Ehkä vaan parempi että pysyy pois. Saapahan tehdä mitä huvittaa. Ei tarvii hyppiä sen epäempaattisen äijän pillien mukaan.
Muutenkin ihan tarpeeksi hommas lomalla kun pitää lapsen kanssa opetella uutta koulumatkaa.
Että näin meillä.
Kommentit (4)
Hammaslääkäri en saa aiksistettua koska hammaslääkäri on lomalla.
Koska kyseessä erityislapsi, niin tuo matka vaatii enemmän harjoittelua kuin kaksi kertaa. Tekemisen puutetta ei ole lomalla siis.
Mies tässä veti palkokasvin nenään kun yritin perustella asiaani. Mutta ei vaan tajua. En viitsii enää vaivautua selittämään sille asiaa. Mököttäköön ja painukoon vaikka töihin. Katsotaan miten suu sit pannaan seuraavan kerran kun sillä on joku paikka kipeä tms kun en auta tai osoitan empatiaa, vaan alan kiukuttelemaan.
Saakeli et mus ketuttaa. Aaaaarrrhghh!!!
Ap
Vaikuttaa todella idiootilta sun mies.
Vaikuttaa todella idiooteilta molemmat.
Anna olla tappelu. Älä kuitenkaan keksi mitään ylimääräisiä tekosyitä lisää, esim. lapsen koulumatkan voitte harjoitella vaikka ensi viikollakin ja kerrata kerran ennen koulua. Miehen keksimä ajankohta reissuun on huono jos et saa hamppista siirrettyä aikaisemmaksi, joten yritä ensin sitä. Jos sitä ei saa siirrettyä, niin matka siirtyy tai mies lähtee yksin. Jo pari päivää riittää ja sen ei luulisi olevan miehellekään ylivoimainen este. Myös talven pitempi matka olisi mielestäni parempi vaihtoehto, sillä kaupunkilomat eivät kesällä ole juhlaa koskaan. Mielummin menette tylsän talven aikana lämpimään kuin nyt lämpimästä kuumaan kaupunkipätsiin.