Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako 15 min. kahvakuulatreeni 3x viikossa mitään?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään kahvakuulatreeni on mielestäni vähän yksipuolista, vaikka onkin yläkropan hyvä treeni. Toki voihan sillä treenata perjaatteessa koko kehoa. Kyllä tuolla alkuun pääsee jos muistaa lämmitellä hyvin. Kokonaisaikana 15min ei silti riitä jos se sisältää myös lämmittelyn.

Vierailija
2/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Pelkästään kahvakuulatreeni on mielestäni vähän yksipuolista, vaikka onkin yläkropan hyvä treeni

Oho, kahvakuulalla saa kyllä treenattua tosi hyvin alakroppaakin. Ap, kyllä auttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa liikunta on parempi kuin ei mitään.

Vierailija
4/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä auttaa. Kahvakuula on koko kropan juttu! Itse teen todella kovia kahvistreenejä 30min. kerrallaan. Vaikka kunto on huippu niin tuossa ajassa saan itseni täysin hikeen. Ammatiltani olen personal trainer joten uskoisin tietäväni mistä puhun :)

Vierailija
5/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Pelkästään kahvakuulatreeni on mielestäni vähän yksipuolista, vaikka onkin yläkropan hyvä treeni

Oho, kahvakuulalla saa kyllä treenattua tosi hyvin alakroppaakin. Ap, kyllä auttaa!

Saa kyllä lähetin vähän ajattelematta. :)

Vierailija
6/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen ja pyöräilen myös.

Oon 54 kg mut haluaisin vähän timmiyttää kroppaa. Oon nyt 3 viikkoo tehny tota, ja huomannu ainakin että noi kaks kahvakuulaa mitä oon käyttäny on liian kevyet nyt, täytyy tehä 30 toistoo per liike et tuntuu ihan kunnolla. Mut muokkaako toi kroppaa vai onko turhaa ostaa painavammat kahvakuulat?

Vierailija
7/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä auttaa!! kahvakuulan kanssa kun yhdistetään cardiota, niin on tehokasta! Hyvä koko kropan treeni.

Vierailija
8/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta älä odota minkäänlaisia näkyviä tuloksia sitten.

Vierailija
9/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos vastauksista! Eli painavampia kahvakuulia tilaamaan :)

Vierailija
10/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jöööx kirjoitti:

Oon 54 kg mut haluaisin vähän timmiyttää kroppaa. Oon nyt 3 viikkoo tehny tota, ja huomannu ainakin että noi kaks kahvakuulaa mitä oon käyttäny on liian kevyet nyt, täytyy tehä 30 toistoo per liike et tuntuu ihan kunnolla. Mut muokkaako toi kroppaa vai onko turhaa ostaa painavammat kahvakuulat?

Minkäpainoisella kuulalla teet nyt? 8kg lienee hyvä aloittelijalle, myöhemmin sitten painavampi.

Vierailija
11/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän lähinnä 10-14kg kuulia. Joissain staattisissa pidoissa 8kg. Kannattaa ihan kunnolla ottaa painoa kun osaa tehdä liikeradat oikein. T. 7

Vierailija
12/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jöööx kirjoitti:

Riippuu mitä tavoittelet?

Liikunnan iloa ja rasvanpolttoa: jatka nykyisillä painoilla pitkiä toistoja.

Mahdollisuutta lihaskunnon kasvulle: osta suuremmat painot ja tee niillä lyhyempiä toistoja.

Vierailija
13/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jöööx kirjoitti:

Kuinka painavat kuulat sinulla on? Muistan lukeneeni että aloittelijalle sopiva kuula olisi 6 kg muistankohan oikein?

Vierailija
14/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ja 12 kg mulla nyt on.

Vierailija
15/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloittaa kuulatreenin ekaks kannattaa pitää niitä pikkukuulia sisällä noin 5 minuttia ja puristaa aina 30 sekunnin jaksoissa välillä 30 sekuntia lepoa. Sitten taas tiukkana ja taas lepo. Istumalla esim. jumppapallon päällä. Siitä kun rakkauslihakset tiukkenee niin voi sitten tehdä kyykyssä.

Vierailija
16/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton voimanaisen tempauksen oon tehny 4 kg käsipainoilla.

Vierailija
17/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aloittaa kuulatreenin ekaks kannattaa pitää niitä pikkukuulia sisällä noin 5 minuttia ja puristaa aina 30 sekunnin jaksoissa välillä 30 sekuntia lepoa. Sitten taas tiukkana ja taas lepo. Istumalla esim. jumppapallon päällä. Siitä kun rakkauslihakset tiukkenee niin voi sitten tehdä kyykyssä.

Sori luulin täällä puhuttavan naisten kuulaharjoittelusta.

Vierailija
18/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jöööx kirjoitti:

Ton voimanaisen tempauksen oon tehny 4 kg käsipainoilla.

Omaan korvaan kuulostaa kevyeltä. Itse pystyn tekemään tuon saman 4kg käsipainolla hidastetusti, siis oikeasti hitaasti. Kokeile rohkeasti isommalla painolla ja ylläty!

Vierailija
19/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa läpsyttelyä. Joka tosin on parempi kuin ei mitään. Tulee aika helvetin kalliiksi ostaa kotiin niin paljon kahvakuulia että niistä saa edes jotain iloa irti. Jotain kyykkyjä on ihan turhaa tehdä samoilla painoilla kuin vaikka pystäreitä... 

Mikä siinä salissa niin pelottaa?

ps: osta edes leuanvetotanko oviaukkoon niin saat kotona tehtyä edes yhden ihan oikeasti tehokkaan ja hyvän liikkeen.

Kaikella hyvällä

- kyykkysika

Vierailija
20/27 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kg ihan ekakertalaiselle jos ei ole ketään ohjaamassa. Itse teen 24kg ja 32kg treenit. Välillä nostelen muutamia toistoja isompia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi