Auttaako 15 min. kahvakuulatreeni 3x viikossa mitään?
Kommentit (27)
Mitä tavoittelet? Kuntoa, lihaksia, rasvanpolttoa?
Ite joskus Balletonea kokeillessani tajusin, miten pelkkä oman kehon paino käy treenistä, kun oli muutaman minuutin pitänyt keskikehoa ojennuksessa ja ojenteli pelkästään käsiään, hiki valui ja kyllä tuntui. Liikkeet pitää tehdä huolella, ei saa fuskata, niin kyllä auttaa.
jöööx kirjoitti:
Ton voimanaisen tempauksen oon tehny 4 kg käsipainoilla.
Tee rohkeasti isommalla kuulalla. Mä tempaisen 12–14 kilon kuulalla.
Joo, mulla ei oo siis liikuntataustaa kovinkaan joten se on kyllä oikeesti tuntunu ja alussa tullu paikat kipeeks. Nyt sit vaihdossa painavampiin. Mä just ja just pystyin alussa käyttämään niitä 4 kg käsipainoja, alussa se oli tosi tuskasta. En tykkää mennä salille omista syistäni, kalliimmaks kuntosali sitä paitsi tulisi.. :)
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta älä odota minkäänlaisia näkyviä tuloksia sitten.
Kyllä mulle tuolla 32 kilon kuulalla on sellaisia alkanut tulla.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa läpsyttelyä. Joka tosin on parempi kuin ei mitään. Tulee aika helvetin kalliiksi ostaa kotiin niin paljon kahvakuulia että niistä saa edes jotain iloa irti. Jotain kyykkyjä on ihan turhaa tehdä samoilla painoilla kuin vaikka pystäreitä...
Mikä siinä salissa niin pelottaa?
ps: osta edes leuanvetotanko oviaukkoon niin saat kotona tehtyä edes yhden ihan oikeasti tehokkaan ja hyvän liikkeen.
Kaikella hyvällä
- kyykkysika
No kahvakuula onkin vaan tukevaa treeniä oikeaa urheilua varten eli kestävyysurheilua. Aerobisen puolelle kunnon kahvakuulailukin menee. Vain idiootti kerää hyödyntöntä massaa, oli se sitten lihasta tai läskiä. Ihminen kehittyi luomakunnan kruunuksi koska juoksi ja juoksi ja juoksi, joten jos haluaa olla optimi ihminen, niin sitä pääasiassa kannattaa harrastaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa läpsyttelyä. Joka tosin on parempi kuin ei mitään. Tulee aika helvetin kalliiksi ostaa kotiin niin paljon kahvakuulia että niistä saa edes jotain iloa irti. Jotain kyykkyjä on ihan turhaa tehdä samoilla painoilla kuin vaikka pystäreitä...
Mikä siinä salissa niin pelottaa?
ps: osta edes leuanvetotanko oviaukkoon niin saat kotona tehtyä edes yhden ihan oikeasti tehokkaan ja hyvän liikkeen.
Kaikella hyvällä
- kyykkysika
No kahvakuula onkin vaan tukevaa treeniä oikeaa urheilua varten eli kestävyysurheilua. Aerobisen puolelle kunnon kahvakuulailukin menee. Vain idiootti kerää hyödyntöntä massaa, oli se sitten lihasta tai läskiä. Ihminen kehittyi luomakunnan kruunuksi koska juoksi ja juoksi ja juoksi, joten jos haluaa olla optimi ihminen, niin sitä pääasiassa kannattaa harrastaakin.
Ei ihmien ole mikään arolla laukkaava hevonen. Juostessa kuluttaa vain nivelensä piloille, kävely on paljon terveellisempää.
Sehän riippuu ihan liikkeestä minkä painoinen kuula on hyvä. Esim. etuheilautukseen 8 kg sopii lähinnä lapsille, jos tekniikka on kohdallaan (useimmilla ei ole). Toisaalta yhden käden pystypunnerrukseen tuo on hentoiselle ihmiselle liikaa. Ei ole vain yhtä kahvakuulaliikettä.