Astridin, Iriksen ja Adelisan siskolle nimi? Ainoa, joka meillä
mielessä pyörii, on Isabella.. Joka kuitenkin tuntuis olevan aika suosittu nykyään. Vinkkejä? Olen kiitollinen :)
Kommentit (61)
Aika hauska, minullekin tuli mieleen Ingrid heti kun luin aloituksen :D Sitten heti ensimmäinen ehdottaa sitä nimeä ja vähän myöhemmin kaksi muuta. Usko siis ap, että Ingrid olisi loistava nimi!
Odessa. Toivottavasti teidän sukunimi ei ole -nenpäätteinen noilla etunimitöräyksillä.
Parka. Toivottavasti sukunimenne on tyyliä Virtanen, kruunaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mielessä pyörii, on Isabella.. Joka kuitenkin tuntuis olevan aika suosittu nykyään. Vinkkejä? Olen kiitollinen :)
Ette sitten neljännelläkään yrityksellä onnistuneet poikaa saamaan? Lopettakaa nyt ihmeessä jo, maailmassa on muutenkin ihmisiä ihan liikaa!
Ihan tosissako olet? Olipa hupsu kommentti :) Suurperhe ollaan aina molemmat haluttu, lasten sukupuolilla ei mitään väliä. Itse asiassa, pojan nimen miettiminen olisi vielä vaikeampaa :o
Anteeksi maapallo.
ap :)
Iris on hirveä nimi! Tulee aina silmän osa Iiris mieleen. Lausutaan varmaankin Iiris ja kirjoitetaan yhdellä iillä. Kas kun ei luomi, nenä, karva, huuli...
Ester tai Elvira. Meillä on Iris ja Ester.
Vierailija kirjoitti:
Iris on hirveä nimi! Tulee aina silmän osa Iiris mieleen. Lausutaan varmaankin Iiris ja kirjoitetaan yhdellä iillä. Kas kun ei luomi, nenä, karva, huuli...
Iris on kreikkalainen sateen jumalatar... Ja kaunis kukka, kurjenmiekka.
Alissa tai Amelia sopis hyvin mutta oisko tyhmää kun muilla sama kirjain paitsi Iriksellä? Muita ehdotuksia:
Ines (onko liian samanlainen kuin Iris?)
Bettina
Victoria
Isabel
Felicia
Aleksandra
Sofie
Lilian
Milana
Hih, olipa hauska nähdä palstalaisten reaktio kerrankin oikeasti kauniisiin nimiin :-D
Johan siellä tusina-Aadojen ja wt-Jessicoiden mutsit jyrähti, ja ainakin piti muistuttaa minkä sukunimen kanssa noita nimiä ainakaan ei voi (siis EI_VAAN_VOI_) käyttää ;-D
Ihania nimiä AP! Ingridiä suosittelen minäkin, myös Isabella on kaunis. :-)
Yritän kuvitella miltä kuulostaa kun kutsut lapsia.. Vai huudatko vain "Tytöööt!"
Itse huudan "Tytöt ja pojaat", välillä nimillä.
Ester, tulee mieleen sanonta - sataa kuin Esterin perseestä-
Mariel, Marielle, Mariella
Mimosa
Sinna
Julianna
Anastasia (ehkä ei kutsumanimeksi)
Rosanna
Elea
Fiona
Vierailija kirjoitti:
Iris = silmäterä, kukka, ja sateenkaaren jumalatar. Ei voi paljon kauniimpaa nimeä äiti lapselleen antaa.
Vierailija kirjoitti:
Ester, tulee mieleen sanonta - sataa kuin Esterin perseestä-
Minulle tulee mieleen Suomen kaunein nainen Ester Toivonen...
Ette sitten neljännelläkään yrityksellä onnistuneet poikaa saamaan? Lopettakaa nyt ihmeessä jo, maailmassa on muutenkin ihmisiä ihan liikaa!