Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa nyt pe*kele mihin nuo vaatteet voi laittaa??! Kukaan ei osta!

Vierailija
21.07.2016 |

En käsitä oikeasti. Toisilla tuntuu tuolla facebook kirpputoreilla kauppa käyvän kuin siimaa. Minä vaan en pääse omista vaatteistani eroon. Makuuhuone on väärällään pahvilaatikoita täynnä vaatteita. Kyse ei ole mistään kasarirytkyistä vaan ihan perus henkkamaukasta ja joitain kalliimpiakin merkkejä on mukana. Siirtelen laatikoita paikasta toiseen, silloin tällöin laitan niitä toriin tai huuto.nettiin tai facebook kirppiksille myyntiin mutta ei...kukaan ei ole kiinnostunut. En pidä mitään sikahintoja ja vaatteet on hyväkuntoisia.

Ei millään ole sydäntä antaa niitä eteenpäin. Teinin hupparit ollut liki 100 euroa kappale. Kenellekään ei kelpaa.
Mitä muita myyntitapoja voi olla? Toimiiko tuo vähänkäytetty-palvelu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFFin loota helpoin tapa

Vierailija
2/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin annan pois tai vien UFF:n lootaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian korkeat hinnat.

Vierailija
4/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sluin otsikon ja ajattelin sun olevan myyjänä Seppälässä.

Eikö edes keekki käy kysymässä oisko parempaa ?

Vierailija
5/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen kanssa, että hinnoista kiinni. Vaikka olisivat hyväkuntoisia, mutta tällä hetkellä vääräälä merkkiä, niin ei niistä montaa euroa saa. Ja sen hintaisia on taas hankala postittaa, kun kulut on äkkiä niin isot. Koita mennä nyt kesällä johonkin kirppikselle/torille itse myymään, nIin pääset eroon ja saat ehkä jotain voittoakin?

Vierailija
6/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitää ostaa jos niitä ei käytetä, vähemmälläkin luulis tarkenevan.

Tyhmyydestä pitää maksaa.

Vierailija
7/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan hyväkuntoisistakaan vaatteista ei saa edes paria euroa, jos eivät ole aivan "kuuminta hottia" - ysärivaatteiden ja Just Nyt Haluttujen väliinkin mahtuu niin valtavan paljon. UFFin lootaan tai henkkamaukan tekstiilijätekeräykseen. 

Vierailija
8/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sä nyt esimerkiksi pyydät tuollaisesta 100 € hupparista ja missä kunnossa se on? Minkä merkkinen? typerää tai ei, monelle teinille tää on tärkeää.

Miten peset pyykkiä? Onko nukkaantuneita ja värjäytyneitä/harmaantuneita/haalistuneita? Siis ihan objektiivisesti katsottuna?

Itse olen monesti kirpputori pöydässä harmitellut, kun on ollut ihan kivoja vaatteita ja halpojakin, mutta kodissa ilmiselvästi "pestään kaikki värit sekaisin, ei ne mitään värjää". Valkoinen on aivan sinertävän harmaa ja vaaleanpunainen myös johonkin siniseen sekoittunut.

Mulla menee yleensä kirppispöydässä kamat niin, että loput vien ilomielin UFF:iin. Mutta hinnat on hyvin matalat. Huutiksessa myyn harrastusvaatteita, jotka ovat usein just jotain 100 € luokkaa. Yleensä myyn nuo n. puoleen hintaan JOS ovat tyyliin käytetty kerran tai kaksi ja ovat aivan uuden veroisia. Aina on mennyt, viimeksi tänään postitin 100 € paketin yhdelle huutajalle.

Vierailija
9/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

laske hintoja ahne

Vierailija
10/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes yritä myydä omia vaatteita. Lastenvaatteet saattaa mennä kirpparilla (silloinkin vain hyväkuntoiset merkkivaatteet), omia vaatteita ei ostanut kirpparilla kukaan paitsi uudet talvitakit meni 2 e kpl. Kannattaa laittaa suosiolla uffin laatikkoon. Sun ei ole järkeä säilöä vaatteita montaa vuotta tilaa viemässä, ei niitä myöhemminkään kukaan osta, muoti muuttuu niin nopeasti. Nyt kannattaa niellä pettymys ja ostaa vaatteet jatkossa sillä ajatuksella, ettei niistä saa enää rahaa takaisin.

Vierailija
11/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmaan pihalla harmaa laatikko? Sinne ne kuuluvat. Turha minnekään nettiin laittaa tai Uffiin kantaa. Eli vanhat vaatteet kaatopaikalle ja uusia ostamaan!

Vierailija
12/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietiin Fidan lähetystorille.

Vierailija
13/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pyydät satasen hupparista?tai henkkamaukoista?mitä olisit itse valmis niistä maksamaan kirppiksellä?Minkä kuntosia vaatteet on? Miksi et käytä itse ja tienaa rahaa niin ettet osta uusia? Myymällähän häviää aina suhteessa käyttöarvoon.